jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja ik weet niet hoe dat zit, inschrijven bij kvk is dat gratis?
Dat zijn levensbehoeften, dat telt niet, anders moet je ook ademen en slapen en nadenken en gezichtsuitdrukkingen maken enzo opnoemenquote:
ga beetje zoeken kan geen kwaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah ik let daar dus echt niet opzou even goed de scheve kunnen pakken
Dan moet je ander werk zoeken inderdaad
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:11 schreef Dearest het volgende:
[..]hij speelde met me mee, ik dmde met hem
Geen idee, dat tel ik niet. Maar denk tegenwoordig toch wel 9 of 10 gemiddeldquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Spatieloos, hoeveel uur per dag breng jij achter de computer door dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, dat tel ik niet. Maar denk tegenwoordig toch wel 9 of 10 gemiddeld
Dat is aardig veel jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wutquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga aan een lopende band in fabriek staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wist wel dat ik levenloos was, maar ik realiseer me ineens dat ik wel erg levenloos ben, ik heb echt een baan of weer school nodig!
Dat is ook levenloos!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga aan een lopende band in fabriek staan
Geld is niet het probleem :/quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verdient wel, veel leuke dingen van gedaan
schoolbordenquote:
Nicequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
schoolborden![]()
deed het heel soms op stage
gewoon na school een lege klas zoeken en gaan kutten op het digibord
quote:
hoe oud ben jequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel goed. Maar ik heb een keer 12 uren moeten werken voor school en toen ging ik in een fabriek, en dat is echt zo saai
Sorry.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Pffff, het is maar stil op het forum vandaag
Dat is toch logisch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Pffff, het is maar stil op het forum vandaag
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantiequote:
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantie
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dus
En waaar was jij dan, heel de avond?!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantie
Maar toen was het ook al vakantie!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk niet
alleen wij altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dus
Ik ben in de avonden meestal wegquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waaar was jij dan, heel de avond?!!
En wat vind je van mijn halve snor?
US / Hoe zie je er nu uit? #121
De afgelopen dagen vond ik het ook niet bepaald drukquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk niet
Waarom nu een halve snor? Hoeveel dagen heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waaar was jij dan, heel de avond?!!
En wat vind je van mijn halve snor?
US / Hoe zie je er nu uit? #121
Precies!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar toen was het ook al vakantie!!!
daar zitten Nederlandersquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
De Geul in Limburg stroomt bijvoorbeeld langs veel volle campings. Daarom geeft het waterschap Roer en Overmaas aan dat de Belgen hun ontlasting in de rivier lozen''
Smerige Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |