schoolbordenquote:
Nicequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
schoolborden![]()
deed het heel soms op stage
gewoon na school een lege klas zoeken en gaan kutten op het digibord
quote:
hoe oud ben jequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel goed. Maar ik heb een keer 12 uren moeten werken voor school en toen ging ik in een fabriek, en dat is echt zo saai
Sorry.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Pffff, het is maar stil op het forum vandaag
Dat is toch logisch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Pffff, het is maar stil op het forum vandaag
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantiequote:
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantie
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dus
En waaar was jij dan, heel de avond?!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteren was het immers aanzienlijk drukker en het is voor vele mensen vakantie
Maar toen was het ook al vakantie!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk niet
alleen wij altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens lekker weer is geen reden om te FOK!-en dus
Ik ben in de avonden meestal wegquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waaar was jij dan, heel de avond?!!
En wat vind je van mijn halve snor?
US / Hoe zie je er nu uit? #121
De afgelopen dagen vond ik het ook niet bepaald drukquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat was het de afgelopen dagen natuurlijk niet
Waarom nu een halve snor? Hoeveel dagen heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waaar was jij dan, heel de avond?!!
En wat vind je van mijn halve snor?
US / Hoe zie je er nu uit? #121
Precies!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar toen was het ook al vakantie!!!
daar zitten Nederlandersquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
De Geul in Limburg stroomt bijvoorbeeld langs veel volle campings. Daarom geeft het waterschap Roer en Overmaas aan dat de Belgen hun ontlasting in de rivier lozen''
Smerige Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |