Lekker een duik nemen met de kidsquote:
ik kan maanden met wat floshaartjes rondlopen zonder me te hoeven scherenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gelukkig geen zware baardgroei. Ik scheer me om de dag
Maar jij bent ook nog maar een jongetjequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik kan maanden met wat floshaartjes rondlopen zonder me te hoeven scheren
wordt over 2 maanden 18quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een jongetje
Ik hoefde me ook pas rond die leeftijd voor het eerst te scheren. Ik was geloof ik 19 of 20quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil gewoon een baard
net als eddy
1 maandquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom nu een halve snor? Hoeveel dagen heb je erover gedaan?
Ik vind een snor overigens iets verschrikkelijks![]()
./Jaloersquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik kan maanden met wat floshaartjes rondlopen zonder me te hoeven scheren
Je loopt voor lul op deze manier, sorryquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand
En ehh, ik ga morgen naar de supermakt, gewoon voor de lol. En daarna scheer ik hem helemaal
waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand
En ehh, ik ga morgen naar de supermakt, gewoon voor de lol. En daarna scheer ik hem helemaal
Ik kom toch niet veel buitenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je loopt voor lul op deze manier, sorry![]()
Waarom liet je het zolang staan? Denken mensen anders dat je 14 bent
Ik vind scheren ook niet leuk, maar goed, ik heb liever een glad gezichtquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom toch niet veel buiten
En ik schaam me niet zo snel. En vind het interessant om reacties te zien van mensen in een supermarkt. Maar hierna ga ik het denk ik gewoon elke paar dagen scheren, maar ik vind scheren stom :/
Ja, ik ga het ook wel doen! (misschien soms even keertje overslaan natuurlijk)quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind scheren ook niet leuk, maar goed, ik heb liever een glad gezicht
Nog trots op ookquote:
Safe flightquote:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik ga het ook wel doen! (misschien soms even keertje overslaan natuurlijk)
Maar ik wou eerst gewoon weten hoe het er uit zag na een maand niet scheren.
Ik zou mijn kind niet eens de deur uitlaten met zoiets.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Trots is een groot woord, ik vind het gewoon leuk.
Mijn moeder vond mijn plan ook niet zo leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind niet eens de deur uitlaten met zoiets.
Wat beleef je er voor plezier aan dat mensen je waarschijnlijk gaan nawijzen en uit gaan lachen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn moeder vond mijn plan ook niet zo leuk
Ja, is misschien raar. Maar ik krijg een kick als mensen mij uitlachenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat beleef je er voor plezier aan dat mensen je waarschijnlijk gaan nawijzen en uit gaan lachen?
Want ze zullen je niet fascinerend aanstaren omdat je een nieuwe modehype hebt gecreëerd ofzo
Hahahaha, dat is wel grappigquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, is misschien raar. Maar ik krijg een kick als mensen mij uitlachen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, is misschien raar. Maar ik krijg een kick als mensen mij uitlachen
Is een emogif nou eigenlijk een soort van uitlachen? Want emogifs vind ik wel stom!quote:
Denk dat dit het meest passend is jaquote:
Behalve dat daar natuurlijk een boete op staat, ben ik niet zo stoerquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je er dan toch een kick van krijgt kan je net zo goed je haar ook voor de helft afscheren en naakt door de winkel gaan lopen.
Het boeit mij eigenlijk geen reet wat een ander van mij denktquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Behalve dat daar natuurlijk een boete op staat, ben ik niet zo stoer
En het moet niet te ver gaan, eventjes uitlachen is leuk, maar ze moeten me niet hun hele leven als een gestoorde gek zien.
En toch loop jij nooit naakt in supermarkten?! HOEZO NIET DAN?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk geen reet wat een ander van mij denkt![]()
Daar heb ik geen behoefte toe?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toch loop jij nooit naakt in supermarkten?! HOEZO NIET DAN?
Nee, simpelweg omdat ik het geld niet nodig heb. Ook niet voor 10.000 euroquote:
Wat? Ben jij zo rijk dan dat je 10k afslaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, simpelweg omdat ik het geld niet nodig heb. Ook niet voor 10.000 euro![]()
Ik ga toch niet voor 10k bloot door een supermarkt rennen gek?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Ben jij zo rijk dan dat je 10k afslaat?
Wil je dan voor mij een FOK! Abo kopen?
Ja, maar het boeit je toch niet wat mensen van je denken! En 10k is niet niks! Het is misschien even koud maarja..quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor 10k bloot door een supermarkt rennen gek?!![]()
Ik ken je niet goed genoeg om dat te doen, sorry![]()
hij is zich bij krabs aan het inlikkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Ben jij zo rijk dan dat je 10k afslaat?
Wil je dan voor mij een FOK! Abo kopen?
Het is geen bedrag dat mijn leven zou veranderen dus dan doe ik het nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar het boeit je toch niet wat mensen van je denken! En 10k is niet niks! Het is misschien even koud maarja..
Ohjaquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hij is zich bij krabs aan het inlikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |