Thailand? Waarom zouden ze dat daar hebben? Het is niet eens in Engeland te koopquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik neem er een mee uit thailand voor je
Geen idee of ik het ga vinden..quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thailand? Waarom zouden ze dat daar hebben? Het is niet eens in Engeland te koop![]()
als je 2000 bitcoins hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk hebben we een andere definitie van het woord 'rijk'![]()
Wanneer is iemand rijk?
Ik vind het nog best warm eigenlijk. Of bedoel je een regenpakquote:
wat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het nog best warm eigenlijk. Of bedoel je een regenpak
Laat maar, ik heb het antwoord al:quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:26 schreef Spatieloos het volgende:
Wat ik niet snap, er komen toch steeds meer bitcoins, gaat dan de waarde niet steeds omlaag?
IK denk dat ik dan te laat ben om er echt geld mee te gaan verdienenquote:Hoe meer Bitcoins gevonden worden, des te meer moeite het kost de volgende te onthullen.
Mate, ik kom echt geen aandacht van vrouwen te kort hoorquote:
Vanwaar je reactie danquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate, ik kom echt geen aandacht van vrouwen te kort hoor![]()
Het lijkt wel weggezet als seksobject of fetishquote:
Lekker togggg. :'_)quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt wel weggezet als seksobject of fetish
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben te moe.. drie keer ge edit.. drie keer smiley faal.
Ik geef op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |