Je hebt niks met je ogen toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet altijd kijken of ik wel recht blijf plakken andere mensen doen dat automatisch...
Ik ben ook helemaal niet tevreden met mijn leven nu. En ja, ben pas wezen zwemmen, en maak fietstochtjes met mijn ouders, zou ik wel wat meer moeten doen ja, goed ideequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt degene die elke dag precies hetzelfde doet, eet, drinkt en waarschijnlijk nog wel meer![]()
En je kan nu toch zwemmen? naar het strand? fietstochtje maken, naar de stad, naar vrienden, etc etc
Ga jezelf vermaken dan. Fiets of wandel naar een park/meer/strand/bos/weetikveel. Neem een boek mee of ga lekker in de zon chillen met een lekker broodje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Paar keer gedaan, vind het best saai, en ze willen altijd blowen, en volgend jaar kan ik pas nieuwe vrienden maken met nieuwe klas. Ik zou een baan moeten hebben, maar helaas, iets hield me tegen, en dat doet het nu nog steeds.
Ja dacht ik al, heeft ook met je hand-oog coördinatie te maken. Is bij mij ook baggerquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hele kleine afwjjking qua diepte, maar niet noemenswaardig
Moet je wel startkapitaal hebbenquote:
Hoezo ben je dan niet 24/7 online?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef Dearest het volgende:
Oké gaan we niet dit gesprek hebben met wat je allemaal moet doen in je vakantieIk vind warm weer en de zomer gewoon kut dus dan doe ik helemaal NIKS
Omdat je binnen ook genoeg kan doen zonder FOK!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan niet 24/7 online?
je komt het altijd weer tegen he..quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, heeft ook met je hand-oog coördinatie te maken. Is bij mij ook bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |