ja toevallig eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een toeftoef, aldus Charly Luske
het kan gebeuren, hè.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ja toevallig eigenlijkZo zie of hoor je nooit wat van die dingen en dan opeens 2x op een avond.
Wij giechelen niet, wij maken geluiden.quote:
Op je rug liggen, knieën helemaal optrekken en dan komen die scheten vanzelf.quote:
Nee ik wil het windscherm van Mr. Visser eens rustig bekijkenquote:
Check deze master, dames.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Op je rug liggen, knieën helemaal optrekken en dan komen die scheten vanzelf.
Ik zat meer zoquote:
Nee hoor, teken dat ik wat te drinken moet pakken.quote:
Die gniffelt ook.quote:
Kutwins.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit de hele avond inderdaad al te wachten op je knaller, maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Ik vind het nog steeds wat geforceerd, dat moet toch beter kunnen.
Nee is nog geen theatermateriaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond inderdaad al te wachten op je knaller, maar
Ik heb ze beter meegemaakt.quote:
Jij zit eerste rij toch? Dom, dom, dom.quote:
Ik ben linksaf de coulissen ingegaan hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zit eerste rij toch? Dom, dom, dom.
Tot nu toe geen topshow.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben linksaf de coulissen ingegaan hoor
Nee ik kijk het varkensvrouwtjequote:
Ik hoop het wel.quote:
Je geeft ze wel inkoppertjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk een wat koelere. Voordat ik echt gek word.
Ik ben al gek en het is hier niet warm.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben toch zo weg. Word jij niet gestoord van die hitte dan?
Oh ja, was ik al weer vergetenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al gek en het is hier niet warm.
Hier is het best uit te houden. Je moet gewoon een beetje relaxed doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk een wat koelere. Voordat ik echt gek word.
Het is hier in de tijd dat ik hier woon nog nooit zo warm geweest. Ik probeer relaxed te doen, maar dat lukt maar deels.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hier is het best uit te houden. Je moet gewoon een beetje relaxed doen.
En ik heb lang op een beetje mooi weer gewacht, ik ga niet klagen.
Ook datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hier is het best uit te houden. Je moet gewoon een beetje relaxed doen.
En ik heb lang op een beetje mooi weer gewacht, ik ga niet klagen.
Dit komt me bekend voor. Ik kan het me ook niet eerder heugen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is hier in de tijd dat ik hier woon nog nooit zo warm geweest. Ik probeer relaxed te doen, maar dat lukt maar deels.
Mijn huis is ook best oud, wel dubbel glas, maar je voelt de kou er toch doorheen. En de verwarming is ook langer aangebleven dan "normaal".quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor. Ik kan het me ook niet eerder heugen.
Overigens is het ook nog nooit zo koud geweest als deze winter. Doordat de wind ineens weken op de voorkant heeft gestaan deze winter wat het normaal niet doet. En mijn deurtjes uit 1929 die het normaal prima doen ineens toch wel veel tocht doorlieten.
We krijgen steeds meer extremen in het weer.
Heb je ook geen ventilator?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is hier in de tijd dat ik hier woon nog nooit zo warm geweest. Ik probeer relaxed te doen, maar dat lukt maar deels.
Hier ook inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn huis is ook best oud, wel dubbel glas, maar je voelt de kou er toch doorheen. En de verwarming is ook langer aangebleven dan "normaal".
Wel een rollator.quote:
Motor op zetten, erop zitten en rond rijden, vang je wind.quote:
Ik heb er ook zin in. Een avondje lekker lachen, dames en heren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 06:53 schreef Specularium het volgende:
Kan niet wachten op Plien en Bianca vanavond.
Ongecontroleerd uitklappen waardoor ik onderhand word getorpedeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt eigenlijk. Wat doen ze dan met die dingen?
Ik ga vandaag ook met de trein.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:30 schreef Tem het volgende:
Mensen die keihard met van die stoeltafeltjes gaan harken in de trein. Ik zeg: kapotschieten en geen flauwekulletjes.
Dat heb ik ook nooit begrepen. Lijkt me ook niet fijn zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:37 schreef Karina het volgende:
Nou kapotschieten klinkt niet erg vrolijk voor een madeliefje.
Zwemmen jullie ook met een onderbroek onder je zwembroek![]()
Wat is dat voor debiel gedoe zeg.
Duurt ook langer voordat het droog is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Lijkt me ook niet fijn zitten.
Heb het even aan mijn broertje, ervaringsexpert, gevraagd. Hij zegt dat het is omdat zijn zwembroek steeds afzakt en omdat de hond een gat in z'n zwembroek heeft gebetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt ook langer voordat het droog is.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb het even aan mijn broertje, ervaringsexpert, gevraagd. Hij zegt dat het is omdat zijn zwembroek steeds afzakt en omdat de hond een gat in z'n zwembroek heeft gebeten
Nee hij begon er over dat zijn zaakje er anders uit kwam door dat gat, dus heb het gesprek maar snel afgekaptquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]Wat een rotsmoes. Wat zei je: ik koop wel een nieuwe zwembroek voor je, een Speedo.
Is hij te gierig om een nieuwe zwembroek te kopenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hij begon er over dat zijn zaakje er anders uit kwam door dat gat, dus heb het gesprek maar snel afgekapt
Denk het, hij is ook maar student.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Is hij te gierig om een nieuwe zwembroek te kopenAls ik een gat in mijn bikini heb dan ga ik toch echt wel een nieuwe kopen.
OH ok, ik twijfel nog een beetje of het een smoes is of niet, maar vooruit, als het je broer is geef ik hem het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het, hij is ook maar student.
Ja, ik dacht dat jij dikke tieten had, en dat had ik ook mis, dus nu wil ik dat soort dingen wel even zeker wetenquote:
Wel een beetje oppervlakkig he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat jij dikke tieten had, en dat had ik ook mis, dus nu wil ik dat soort dingen wel even zeker weten
Njos valt meer op oudere mannen geloof ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hij is meerderjarig, maar is niet nodig toch?
Ik vind het knap dat je dat over je eigen voorgevel toe durft te geven. Ik had ook wat meer inhoud verwacht, maar ik zal het je niet kwalijk nemen.quote:
Njos klinkt echt heel viesquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Njos valt meer op oudere mannen geloof ik.
Nee, helaasquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:52 schreef timmmmm het volgende:
Njosnavelin, ik stel me bij jou altijd een bijzonder aantrekkelijke dame voor. Klopt dit beeld?
Met de kwaliteit zit het wel snor. Geen hangers.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit he
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef timmmmm het volgende:
Alsof je na een avondje doorgaan een durumrol neemt, en daarna alles er weer uitkomt. Njos.
Doe dan snavel oid
Daarom ook 5 mmen. Probeer het eens!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Timmmmmm heeft ook iets obstipatie achtigs.
Niet mijn werk, moet je bij de FA's zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:05 schreef Tem het volgende:
Maar Timmmm ga eens een mod kiezen want jullie komen er niet echt uit geloof ik
O, een mod erbij is nog steeds heel handig hoor, en de FA's zijn nog op zoek. Het heeft alleen niet zo'n gigantische haastquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Blaas het verhaal dan af... Ik dacht dat jullie die sollicitatie ronde deden.
Ik ging met pensioen toen zij geboren werdquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:42 schreef Kentoet het volgende:
Hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen jullie dan, Njosnavelin en waaghals?
Op deze platenspelerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draai jij ook nog lp's?Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Op deze platenspelerYup, ik heb alles van The Cure op LP en Neil Young, Jimi Hendrix, Bob Dylan, David Bowie etc etc. Vroeger struinde ik vaak rond in de platenboef opzoek naar klassiekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draai jij ook nog lp's?
Ik ken een meid en die is echt lekker. Gaat ze steeds zeggen dat ze te dik is en haar neus te groot etc. Heel irritant.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja een kapsoneslijer ben ik nooit zo van gecharmeerd.
Met jouw smaak is dus ook niets mis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, ik heb alles van The Cure op LP en Neil Young, Jimi Hendrix, Bob Dylan, David Bowie etc etc. Vroeger struinde ik vaak rond in de platenboef opzoek naar klassiekers.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik ken een meid en die is echt lekker. Gaat ze steeds zeggen dat ze te dik is en haar neus te groot etc. Heel irritant.
Behalve als er echt dikke wijven bij zijn, dan wordt het weer leuk.
Sommige mensen hebben een heel vertekend beeld van zichzelf.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik ken een meid en die is echt lekker. Gaat ze steeds zeggen dat ze te dik is en haar neus te groot etc. Heel irritant.
Zijn vaak vrouwen, valt dat je ook op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een heel vertekend beeld van zichzelf.
Dat is zwaar kudt ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik heb het ook wel een beetje, durf ik wel toe te geven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn vaak vrouwen, valt dat je ook op?
Jij bent in werkelijkheid ook gewoon 1,85quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een heel vertekend beeld van zichzelf.
ja en blond, blauwe ogenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij bent in werkelijkheid ook gewoon 1,85
Straks is Uccie gewoon een gigantische neger, ik zou wel schrikken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij bent in werkelijkheid ook gewoon 1,85
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks is Uccie gewoon een gigantische neger, ik zou wel schrikken.
Ik kan het jammer genoeg niet checken, ik moet werken met de meet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks is Uccie gewoon een gigantische neger, ik zou wel schrikken.
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik kan het jammer genoeg niet checken, ik moet werken met de meet.
Ach de heren zullen vast wel een gedetailleerde beschrijving geven...daar kun je dan 10% van geloven. Wel jammer dat je moet werkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik kan het jammer genoeg niet checken, ik moet werken met de meet.
Ik verwacht een soort van fotoverhaal van de hele avond.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach de heren zullen vast wel een gedetailleerde beschrijving geven...daar kun je dan 10% van geloven. Wel jammer dat je moet werken
Ik ga ook hoor. Dus dan kom jij natuurlijk ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:36 schreef Uccie het volgende:
Ik was nog steeds van plan te gaan, maar ik ga natuurlijk niet als er niemand anders gaat
Ik beoordeel dat wel objectiefquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik ga wel gewoon natuurulijk, beetje penissen vergelijken met Tem. /nohomo
Mag je gezellig meeten met Tem en Corrie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Specularium het volgende:
Last minute gaat minimaal de helft afzeggen.
Wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik ga wel gewoon natuurulijk, beetje penissen vergelijken met Tem. /nohomo
Je kan foto's vooraf indienen, dan worden ze meegenomen in de jurering.quote:
Als ik tegen die tijd nog wil.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je gezellig meeten met Tem en Corrie.
Ja hallo...ik kom speciaal voor jou hoorquote:
Dat lijkt me geen goede reden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hallo...ik kom speciaal voor jou hoor
Nouja de rest ook wel, maar ik zou het wel erg jammer vinden als je er niet bentquote:
Corrie had me nog niet op het lijstje in de OP gezet, boos waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:06 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet iemand alvast de OP van dat topic bijwerken.
Oh sorry, ik zat nog even in het topic te zoeken maar zag niet dat je mee wilde, ik heb je erbij gezet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Corrie had me nog niet op het lijstje in de OP gezet, boos waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hallo...ik kom speciaal voor jou hoor
Nee nee, jij bent mijn bankmaatje, ik kom nooit terug op mijn beloftesquote:
Hopelijk wel in het begin anders sta ik net in de keukenquote:
Zitten we waar?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:09 schreef Specularium het volgende:
Zitten we daar straks met onze Topshow.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sp3c.
Pleinbios, we zijn de hoofdactquote:
Ga ik mee dan?quote:
Bij deze wel...je kan alleen niet naast mij zitten, ik heb al een superdeal met Hexje.quote:
Wat was de datum dan? En ik plof wel ergens neer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij deze wel...je kan alleen niet naast mij zitten, ik heb al een superdeal met Hexje.
31 augustusquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat was de datum dan? En ik plof wel ergens neer.
In principe kan ik wel, mits lamlul meewerkt en gewoon dat weekend de kids heeft. Maar goed je weet het nooit met lamlulquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
31 augustus
NWS / [NWS-SC MEET] 31 augustus - filmpie kijken
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
In principe kan ik wel, mits lamlul meewerkt en gewoon dat weekend de kids heeft. Maar goed je weet het nooit met lamlul
Anders slapen ze wel bij omaquote:
Ok ik ga even een eend in de pan doen...en ik heb geen zin meer in aardappelpuree, klote supermarkt, ik maak wel schijfjes..quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Anders slapen ze wel bij oma
Gek, dat ze haar nou nooit teveel zijn en dat zij toch een stuk ouder is
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok ik ga even een eend in de pan doen...en ik heb geen zin meer in aardappelpuree, klote supermarkt, ik maak wel schijfjes..
Ja wat...een beetje de melk verstoppen in die gigantische koelwand waar je sowieso langsmoet.quote:
Supermarkten zijn ook stom.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wat...een beetje de melk verstoppen in die gigantische koelwand waar je sowieso langsmoet.
Op ned 1 20.30uquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat is dat heel holland bakt? Ik wil ook oordelen of het een topsjow is.
20.30 op nl1quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dat nou niet en ga darts kijken ofzo....voordat je het weet zit je elke avond naar van die meidenshows te kijken en heb je Net-5 als eerste zender ingesteld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe dat nou niet en ga darts kijken ofzo....voordat je het weet zit je elke avond naar van die meidenshows te kijken en heb je Net-5 als eerste zender ingesteld.
Ja hier verzamelen we.quote:
Donequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, kun je mij in de OP van dat meet topic bij misschien zetten?
Oh en dames vnv echt de finale van HHB
Oh je hebt een handje nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je hebt een handje nodigEn jij een washandje, AHAHAha hoe vind je hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stickyquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij een washandje, AHAHAha hoe vind je hem?
voorbla kreeg een erectiequote:Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Kuttopic, ik denk dat ik weer wat plaatjes ga zoeken.
Welnee, zover spuiten praatjesmakers niet.quote:
Ik heb jou altijd een beetje homoseksueel gevonden met je Mart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef Evertjan het volgende:
eerst kijken naar HHB en dan de avond afsluiten met JD en Thijs van den Brink
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 24 juli 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd een beetje homoseksueel gevonden met je Mart.
Laten bezorgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zin in patat, maar geen zin om te halen.
Wat nu?
#durftevragen
7-10 gebleven?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nu waterpolo op Eurosport. Italie-Duitsland.
Nou met je luie kont van de bank af dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze niet. Nu zit het wel gewoon direct om de hoek.
Thuisbezorgd.nl ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zin in patat, maar geen zin om te halen.
Wat nu?
#durftevragen
In mijn hoofd staat DL altijd voor.quote:
Ik weet er niet zo heel veel van maar volgens mij is waterpolo de uitzonderingquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd staat DL altijd voor.
Als dat in beeld anders staat, dan krijg ik last van kortsluiting.
Genoeg sporten waar Duitsland niet zo goed in is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er niet zo heel veel van maar volgens mij is waterpolo de uitzondering
Korfbal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg sporten waar Duitsland niet zo goed in is.
Tafeltennis.quote:
Zeg dat maar niet tegen Stijntje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden het over sporten....niet over lokale tradities.
Wel beter dan Nederland natuurlijk, maar geen wereldtop.quote:
Nummer 1 van de wereld geweest (nu nummer 5) en 5 keer Europees kampioen. Zilver op de OSquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel beter dan Nederland natuurlijk, maar geen wereldtop.
Volgens mij is hij geen Fries hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik praat niet met Friezen en helemaal niet als ze Stientje of Klaske heten.
Dubbel zijn ze wel vrij goed in. En issie nummer 5?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nummer 1 van de wereld geweest (nu nummer 5) en 5 keer Europees kampioen. Zilver op de OS
Daarnaast hebben ze ook een dubbel (nemen even kwijt) die wereldtop waren.
Steffen Fetzner was de naam waar ik naar zocht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dubbel zijn ze wel vrij goed in. En issie nummer 5?Wist wel dat ze verreweg beste van Europa zijn hoor.
Ik zat een beetje richting vechtsporten te denken, boksen wel, maar karate of kickboksen volgens mij niet. Kutduitsers zijn bijna overal goed in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:26 schreef Kingstown het volgende:
Ik zal ook proberen eens na te denken. Karate volg ik helemaal niet en geen flauw idee wie daar wel of niet wereldtop is.
Haha....je weet toch wel dat mijn liefde voor Duitsland heel groot is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat een beetje richting vechtsporten te denken, boksen wel, maar karate of kickboksen volgens mij niet. Kutduitsers zijn bijna overal goed in.
Dat zijn echte sporten, dus die tellen.quote:
Ok die dame ken ik niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn echte sporten, dus die tellen.
Kwam deze dame trouwens tegen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Nadine_Ziemer#Internationale_Erfolge
Lol....een discussie over wat "echte" sport is en wat niet is een oneindige. BMX is Olympisch, maar rugby en honkbal niet (meer), om maar eens wat te noemen. Nou vind ik die kleine fietsjes erg schattig, maar om dat nou als echte sport te betitelen? Mwah....quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok die dame ken ik niet.
Tja darts, maar dat vind je vast geen echte sport
Hübner is de enige echt bekende Duitse schaker die ik me kan herinneren, maar dat was in de tijd dat Jan Timman ook nog wereldtop was:quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zijn er wel een aantal goede Duitse schakers, maar ja t zijn veel Russen en Armeniers ja
Tsja....zeg het maar....ik vind van niet. Net zo min als zeilen btw. Roeien dan weer wel, maar echt goed beargumenteren kan ik dat dan weer niet.quote:
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....zeg het maar....ik vind van niet. Net zo min als zeilen btw. Roeien dan weer wel, maar echt goed beargumenteren kan ik dat dan weer niet.
Voorwiel heeft nu een erectie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Rutger houdt van dingetjes die heel strak zijn..
Jij ook hoor.quote:
Ritmische gymnastiek is ook heel moeilijk, maar om hoepeltje draaien nou een sport te noemen....quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeltAl is surfen (of eigenlijk windsurfen) wel keimoeilijk. Net als dat wildwatervaren, maar daar zaten dan weer wel Duitsers bij.
Dat heb ik dan nog meer met synchroonzwemmen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ritmische gymnastiek is ook heel moeilijk, maar om hoepeltje draaien nou een sport te noemen....
Heb vanmiddag nog een deel gezien van de halve finale. Leuk om te zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog meer met synchroonzwemmen.
Schoonspringen vind ik dan weer WEL een "echte" sport.
Zelfs Hockey zijn ze wel oké in.quote:
Vind je dat geen sport?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog meer met synchroonzwemmen.
Bij de OS werd er niet zo heel veel van vertoond maar er was een hele goede stream waar je alles live kon zien (en terug kon kijken). Ik heb daar toen heel veel van gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog een deel gezien van de halve finale. Leuk om te zien.
Synchroonverdrinken met sterren zou wel iets voor SBS6 zijn.
Dat is ook geen sport, dat is gewoon raar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh over 1 post heen gelezen.
Snelwandelen!
Maar schoonspringen is dan toch ook een show? Van eenpaar seconden nog welquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee meer show. Wat Kingstown zei: gevoelsmatig.
ja ik weet niet, door de pakjes denk ik en de gebaartjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar schoonspringen is dan toch ook een show? Van eenpaar seconden nog wel
En kunstschaatsen dan?
Op NL niet idd, maar zeker bij de OS heb je een enorme keuze qua TV-aanbod....ook al omdat het in Engeland was en de BBC bijna alles uit heeft gezonden. Als ik het me goed herinner heb ik op Eurosport een hoop gezien, terwijl ze op Nederland een item hadden over de schoenzolen van de hockeydames.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de OS werd er niet zo heel veel van vertoond maar er was een hele goede stream waar je alles live kon zien (en terug kon kijken). Ik heb daar toen heel veel van gezien.
Ik wil die sterren dan wel onder water houden![]()
Nou ja sterren... de meesten ken ik nooit.
Wat ik toen online heb bekeken was geen tvzender, maar een speciale OS internetzender. Geen idee meer hoe het heette was echt heel goed. Ook met het boogschieten veel naar die stream gekeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op NL niet idd, maar zeker bij de OS heb je een enorme keuze qua TV-aanbod....ook al omdat het in Engeland was en de BBC bijna alles uit heeft gezonden. Als ik het me goed herinner heb ik op Eurosport een hoop gezien, terwijl ze op Nederland een item hadden over de schoenzolen van de hockeydames.![]()
Sterren verdrinken synchroon....bekt toch best lekker?
Menig man zou jaloers mogen zijn op jouw liefde voor sport kijken!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik toen online heb bekeken was geen tvzender, maar een speciale OS internetzender. Geen idee meer hoe het heette was echt heel goed. Ook met het boogschieten veel naar die stream gekeken.
Het klinkt wel goed ja! En dan allemaal in een kek pakje en een knijpertje op hun neus.
En ik kan het natuurlijk niet uitstaan dat ik het niet kan vinden, maar deze was het (die stream):quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Menig man zou jaloers mogen zijn op jouw liefde voor sport kijken!
Ik vond het MTB parcours geweldig en leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik kan het natuurlijk niet uitstaan dat ik het niet kan vinden, maar deze was het (die stream):
OS / Aanrader! EBU-site met livestreams, HD, alle Europese broadcasters
Ja dat was ook leuk! En via die streams kon je mooi de sporten kijken die op tv niet zo aan bod kwamen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond het MTB parcours geweldig en leuk om naar te kijken.
Ik was in die tijd helemaal niet in NL....dat kan ook de reden zijn dat ik andere sporten wat meer heb gezien die hier weinig aandacht krijgen. Kijk zelf ook wel veel, maar niet alles (meer)....boksen bijvoorbeeld trekt me helemaal niet meer, terwijl Klitschko uiteraard erg groot is in DL.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik kan het natuurlijk niet uitstaan dat ik het niet kan vinden, maar deze was het (die stream):
OS / Aanrader! EBU-site met livestreams, HD, alle Europese broadcasters
Ach ik kijk alles wel, voetballen, boksen, zwemmen, maakt niet uit.
Ja ALS er een keertje boksen op tv is dan is het altijd wel 1 van de Klitschko broers.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was in die tijd helemaal niet in NL....dat kan ook de reden zijn dat ik andere sporten wat meer heb gezien die hier weinig aandacht krijgen. Kijk zelf ook wel veel, maar niet alles (meer)....boksen bijvoorbeeld trekt me helemaal niet meer, terwijl Klitschko uiteraard erg groot is in DL.
Ken je Henry Maske nog? Die was vooral waanzinnig populair bij de vrouwen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ALS er een keertje boksen op tv is dan is het altijd wel 1 van de Klitschko broers.
Nee die naam zegt me zo niks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken je Henry Maske nog? Die was vooral waanzinnig populair bij de vrouwen.
O.a. voormalig Olympisch Kampioen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die naam zegt me zo niks.
Even opgezocht:
[ afbeelding ]
Mwah kan ermee door.
Lijkt wel of hij lippenstift op heeft hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die naam zegt me zo niks.
Even opgezocht:
[ afbeelding ]
Mwah kan ermee door.
Soms ook op de ZDF.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
O.a. voormalig Olympisch Kampioen.
De Duitse commerciële zenders zenden volgens mij nog geregeld boksen uit (Sat1 enzo) en dat is dacht ik tegenwoordig ook bijna overal in NL te ontvangen.
ja vond ik ook alquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij lippenstift op heeft hier
ook naar diarreewandelen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik weet niet, door de pakjes denk ik en de gebaartjes.
Kunstschaatsen is een twijfelgevalletje![]()
maar ik kijk het sowieso allemaal hoor, sport of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |