ja toevallig eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een toeftoef, aldus Charly Luske
het kan gebeuren, hè.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ja toevallig eigenlijkZo zie of hoor je nooit wat van die dingen en dan opeens 2x op een avond.
Wij giechelen niet, wij maken geluiden.quote:
Op je rug liggen, knieën helemaal optrekken en dan komen die scheten vanzelf.quote:
Nee ik wil het windscherm van Mr. Visser eens rustig bekijkenquote:
Check deze master, dames.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Op je rug liggen, knieën helemaal optrekken en dan komen die scheten vanzelf.
Ik zat meer zoquote:
Nee hoor, teken dat ik wat te drinken moet pakken.quote:
Die gniffelt ook.quote:
Kutwins.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit de hele avond inderdaad al te wachten op je knaller, maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Ik vind het nog steeds wat geforceerd, dat moet toch beter kunnen.
Nee is nog geen theatermateriaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond inderdaad al te wachten op je knaller, maar
Ik heb ze beter meegemaakt.quote:
Jij zit eerste rij toch? Dom, dom, dom.quote:
Ik ben linksaf de coulissen ingegaan hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zit eerste rij toch? Dom, dom, dom.
Tot nu toe geen topshow.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben linksaf de coulissen ingegaan hoor
Nee ik kijk het varkensvrouwtjequote:
Ik hoop het wel.quote:
Je geeft ze wel inkoppertjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk een wat koelere. Voordat ik echt gek word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |