Wat gek, ik als buitenlander kan juist niet via de NOS-site kijken, maar via de EBU doet ie het perfect. Alle zenders trouwens. Het enige wat ik kan bedenken is dat de NOS de Nederlanders alleen via hun eigen site wil laten kijken en daarom blockt op EBU. Maar goed, NOS kijken kan voor Nederlanders dan weer via hun eigen site.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:56 schreef cptmarco het volgende:
ik mag naar alle buitenlandse zenders kijken behalve naar de NOS (dat mag vanwege "right restrictions" niet)
![]()
Via Firefox Proxy lukt het me wel maar ik heb zat andere streams gevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:56 schreef cptmarco het volgende:
ik mag naar alle buitenlandse zenders kijken behalve naar de NOS (dat mag vanwege "right restrictions" niet)
![]()
Dat is ook de afspraak met alle omroepen en de EBU. Je zorgt zelf voor de stream in eigen land en de EBU in de rest van Europa om zo de boel in gareel te houden en zodat landen (indien van toepassing) geen reclame inkomsten mis lopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat gek, ik als buitenlander kan juist niet via de NOS-site kijken, maar via de EBU doet ie het perfect. Alle zenders trouwens. Het enige wat ik kan bedenken is dat de NOS de Nederlanders alleen via hun eigen site wil laten kijken en daarom blockt op EBU. Maar goed, NOS kijken kan voor Nederlanders dan weer via hun eigen site.
Logisch ook wel. Ik vind het in ieder geval een geweldige site. Kan gewoon, zonder trucjes, de streams van de NOS volgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is ook de afspraak met alle omroepen en de EBU. Je zorgt zelf voor de stream in eigen land en de EBU in de rest van Europa om zo de boel in gareel te houden en zodat landen (indien van toepassing) geen reclame inkomsten mis lopen
Een heer genaamd Pong Pong doet daar aan meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Heel mooi dat je ook replays kunt kijken, ik had trampolinespringen gemist en toenstraks nog even iets teruggekeken.
Verkeerde sport gekozenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Een heer genaamd Pong Pong doet daar aan mee
Kijk die wedstrijd nou maar anders ga ik spoileren met een opmerking over jouw opmerkingquote:
OK ik zit bij het schoonspringen nu, misschien later even kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk die wedstrijd nou maar anders ga ik spoileren met een opmerking over jouw opmerking
Dat is wel weer een nadeel, je moet wel in een EBU-land wonen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef rene90 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Vietnam toegang krijgen tot die website? Hij is alleen toegestaan in bepaalde landen waar ik niet onder val
Kutzooi, NOS werkt ook al niet en hier in Vietnam geilen ze op badminton / ping pongquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat is wel weer een nadeel, je moet wel in een EBU-land wonen inderdaad.
jij kan kijken op http://youtube.com/olympicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kutzooi, NOS werkt ook al niet en hier in Vietnam geilen ze op badminton / ping pong.
Nou precies. Ik wil het zeker gaan volgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand een idee waar de Paralympics wel fatsoendelijk worden uitgezonden in plaats van de NOS live-streams?
http://paralympics.channel4.com/?intcmp=homepage_mainquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand een idee waar de Paralympics wel fatsoendelijk worden uitgezonden in plaats van de NOS live-streams?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |