Emile wilde zeggen dat Jan Klaas het in een paar invalbeurten erg goed gedaan had, zoals te horen valt in het volgende onpartijdige programma.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wat wil Emile hier zeggen? Schandalig dat hij.wordt afgekapt
Gewoon lekker op een bankie in de tuin Boeddhistische vlugschriften van Krishnamurti lezen, heerlijk man.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef IbanMayo het volgende:
Om het wachten op VI toch wat draaglijker te maken probeer ik vooral onderweg te blijven.
Niets is belangrijker dan iets anders!
Als Hans dit gezegd zou hebben dan hadden wij Hans hulp aangeboden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef IbanMayo het volgende:
Om het wachten op VI toch wat draaglijker te maken probeer ik vooral onderweg te blijven.
Niets is belangrijker dan iets anders!
Die gast is nog enger dan hansquote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile wilde zeggen dat Jan Klaas het in een paar invalbeurten erg goed gedaan had, zoals te horen valt in het volgende onpartijdige programma.
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Man man wat duurt dat lang zeg hé, dat zomerstoppie. Ik zal je eerlijk vertellen Wilfred, ik heb naar de gekste dingen liggen kijken op die TV. Kanovaren, vrouwenvoetbal, truckers op het ijs, truckers op bergweggetjes, truckers in de sneeuw, documentaires over kernonderzeeërs, documentaires over wolkenkrabbers, je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb er naar liggen koekeloeren. Ik begon een beetje een rare snijboon te worden op een gegeven moment. Dat ene weekie wachten kan er nog net bij, het had echt geen dag langer moeten duren hoor Wilfred, geloof mij nou. Of denk jij van wel? He? haha ouwe pik.
En Gerard Lohuis uit Tilligte?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk een goede OP, zonder afbeeldingen van die Mister Plakhaar, een of andere Turkse vaste vragensteller, ex-politicus Wouter Bos, Drenthe de telefoongast en Bernadien de smetvrezige barmeid
Is dat de complete CV van Ron Boszhardt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)
Badkuiprace
Blij Dat Ik Glij (in een berggebied)
Caravanrace
Dan maar de lucht in
De Aanhanger Wint
Duw 'm D'r Af
Fiets 'm 'r in
Freewheelen
Gein op 't plein
Heen en Weer
Hoog en droog
Lol aan de Katrol
Loop er eens in
Met Glans van de Schans
Met Je As Over De Plas
Op Glad IJs (ergens op een ijsbaan)
Pompen of Verzuipen
Pret in Bed
Rol 'm 'r op
Schiet 'm d'r af
Snel Naar De Bel
Tobbedansen
Tobbedansen Speciaal
Uitpakken en Wegwezen
Vlieg er eens uit
Te land, ter zee en in de lucht onderdelen niet kennen. Moet je een knal voor je paasei?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat de complete CV van Ron Boszhardt?
Te land ter zee en in de lucht is bovendien een zeer fysiek programma voor de presentator. Bert Kuizenga wist niet voor niets Wim Kieft te verslaan bij de Pelgrimscode.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te land, ter zee en in de lucht onderdelen niet kennen. Moet je een knal voor je paasei?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Man man wat duurt dat lang zeg hé, dat zomerstoppie. Ik zal je eerlijk vertellen Wilfred, ik heb naar de gekste dingen liggen kijken op die TV. Kanovaren, vrouwenvoetbal, truckers op het ijs, truckers op bergweggetjes, truckers in de sneeuw, documentaires over kernonderzeeërs, documentaires over wolkenkrabbers, je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb er naar liggen koekeloeren. Ik begon een beetje een rare snijboon te worden op een gegeven moment. Dat ene weekie wachten kan er nog net bij, het had echt geen dag langer moeten duren hoor Wilfred, geloof mij nou. Of denk jij van wel? He? haha ouwe pik.
Against modern VI-hooligans!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk een goede OP, zonder afbeeldingen van die Mister Plakhaar, een of andere Turkse vaste vragensteller, ex-politicus Wouter Bos, Drenthe de telefoongast en Bernadien de smetvrezige barmeid
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef cholo1913 het volgende:
[..]
fijn dat ik de eerste trol al weer op een forum gezien heb
Leonquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef cholo1913 het volgende:
[..]
fijn dat ik de eerste trol al weer op een forum gezien heb
Loopt om de vijf tellen vast.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef poiuytr het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c2671df8-7774-4a6d-a551-84601e3879a2/
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zomaar wat TV-Tips voor vanavond
18:30 ZDF/Sport1: Bayern Munchen - Barça
20:00 RTL7 Darts: met Hamilton - White, Lewis - Dolan, MVG - Wright, Caven- Chisnall
23:00 Nederland 1: Derksen & van den Brink.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na een heftig seizoen Voetbal International ontploft de boel gigantisch als Johan Derksen spontaan de benen neemt. Wilfred Genee en Johan Derksen zijn wel toe aan een paar weken vakantie. Wilfred zei eerder in RTL Boulevard dat 'ie tijdens zijn vakantie veel over de ruzie heeft nagedacht. Vandaag vertelt Johan hoe hij hierover dacht.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)106-fa9ad5c955da.mp4
Niet echt een lang item van Boulevard. Misschien vanavond meer.
Zo, dat zijn teksten. Zomergasten is er niets bij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na een heftig seizoen Voetbal International ontploft de boel gigantisch als Johan Derksen spontaan de benen neemt. Wilfred Genee en Johan Derksen zijn wel toe aan een paar weken vakantie. Wilfred zei eerder in RTL Boulevard dat 'ie tijdens zijn vakantie veel over de ruzie heeft nagedacht. Vandaag vertelt Johan hoe hij hierover dacht.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)106-fa9ad5c955da.mp4
Niet echt een lang item van Boulevard. Misschien vanavond meer.
Dat doet hij om punten te scoren. De enige keer dat hem dat niet is gelukt is denk ik toen hij zijn eigen vrouw op de 3e plaats zette toen hem werd gevraagd naar de leukste vrouwen van Nederland.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met dat Hilversumse wereldje blijkt Hansie niks te hebben.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-van-sterrenvakantie
Is het Hans gelukt tijdens een interview zijn vrouw niet te noemen?
Antwoord: Nee, nog niet.
En dan toch Funniest Video's mogen presenterenquote:Ik netwerk niet en ik drink geen koffie met mensen uit de tv-wereld."
Dat is allemaal op basis van zijn aangeboren talent en uitstraling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan toch Funniest Video's mogen presenteren
dat kapselquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mp4 gaat misschien beter
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)551-84601e3879a2.mp4
idd en George komt van Geoge Best. Het is dan ook schande dat Lex en Max Amalia niet hebben vernoemd naar Truus van Gaalquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef Arn0 het volgende:
Gelukkig heeft het Britse koningshuis rekening gehouden met Louis.
Hij is nog steeds boos dat je dat gezegd hebt!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wie is die gladjanus met dat plakhaar?
Misschien heeft ie wel een kut opgevreten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wie is die gladjanus met dat plakhaar?
Even lachen mensenquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lul van een Kooijemans heeft duidelijk nooit verdedigende middenvelder gespeeld
wel in de mandekkingquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lul van een Kooijemans heeft duidelijk nooit verdedigende middenvelder gespeeld
Waarom moet uitgerekend hij die uitzending presenteren? Die Mister Plakhaar heeft werkelijk niets gepresteerd waarvoor ik mijn pet af kan nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De broer van Makaay?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze dorpsidioot?
De rest van de tweeling Genee?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze dorpsidioot?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En hier hebben we de eerste foto's van de nieuwe vlam van Edgar Davids. En jullie raden nooit wie het is.
http://www.weekend-online.nl/nieuws/7409/de-eerste-fotos
de zoon van Maurice de Hondquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze dorpsidioot?
om iemand anders te quotenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En hier hebben we de eerste foto's van de nieuwe vlam van Edgar Davids. En jullie raden nooit wie het is.
http://www.weekend-online.nl/nieuws/7409/de-eerste-fotos
quote:Oh mijn god! Hoe moet het nu verder? Dit komt harder aan dan een Spaanse HSL!
Nee, als je een hoer speelt in een Nederlandse Film over de oorlogquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg je zo hoofd als je te veel groene thee drinkt?
dat hoop ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:54 schreef Monolith het volgende:
Nou, dat wordt maandag waarschijnlijk Toine van Peperstraten belachelijk maken.
Genee zit zich waarschijnlijk al af te trekken bij de gedachte... die kickt wel op dit soort dingen om zijn collega's te kakken te zetten... jammer voor hem dat hij zelf de enige loser isquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:54 schreef Monolith het volgende:
Ik vermoed dat Derksen gaat zeggen dat hij niet zo hypocriet moet janken en dat hij voor het grote geld heeft gekozen.quote:
Ik vind Toine wel een baas. Hij lijkt me niet zo'n type van gemaakte gezelligheid, eerder een egoïst. Dat mag ik wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:54 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij ben jij het wel eens met het buurmeisje van Johan Derksenquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Genee zit zich waarschijnlijk al af te trekken bij de gedachte... die kickt wel op dit soort dingen om zijn collega's te kakken te zetten... jammer voor hem dat hij zelf de enige loser is
vond hem beter als Tom Egbers ook bij Studio Voetbal. Bij Tom was het toch vaak ''uuuhhh uuh uuhh??'' en Toine was op de radio samen met Tom van het Hek wel een goed duo op de zondagmiddagquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Toine wel een baas. Hij lijkt me niet zo'n type van gemaakte gezelligheid, eerder een egoïst. Dat mag ik wel.
Nu moeten we het doen met Dionequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vond hem beter als Tom Egbers ook bij Studio Voetbal. Bij Tom was het toch vaak ''uuuhhh uuh uuhh??'' en Toine was op de radio samen met Tom van het Hek wel een goed duo op de zondagmiddag
Ik herinner hem mij uit Wie is de Mol: extreem zelfverzekerd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vond hem beter als Tom Egbers ook bij Studio Voetbal. Bij Tom was het toch vaak ''uuuhhh uuh uuhh??'' en Toine was op de radio samen met Tom van het Hek wel een goed duo op de zondagmiddag
je vergeet Henry Schut dat is wel een baas!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
ne , Tom , en die falende stagiaires zoals Rivkah en Ssjsjsjsjsoerd
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gewoon weer Mart van stal halen voor Studio Sport.
Tom Egbersquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moeten we het doen met Dione, Tom
, en die falende stagiaires zoals Rivkah
![]()
en Ssjsjsjsjsoerd
Haha, ik hoor het om zo zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toine van Peperstraten is een jongen die louter uitblonk in het oplepelen van door derden geschreven teksten, over B-sporten als hockey en kanovaren. Ik heb de man persoonlijk nog nooit op een mening of rullevante opmerking kunnen betrappen. Voor het eerst in twintig jaar probeerde hij gisteren te improviseren en een zelfbedachte tekst te berde te brengen, om vervolgens direct door de mand te vallen en overmand door emoties nauwelijks uit zijn woorden te komen. Daarna werden we getrakteerd op een afscheidsfilmpje, alsof Toine van Peperstraten een soort Nelson Mandela is die node gemist gaat worden door de gemeenschap. Ik heb de indruk dat we daar wel overheen komen hoor.
quote:Wim Kieft gast in eerste uitzending Voetbal International
26/07/2013 11:01
Een nieuw voetbalseizoen staat op het punt van beginnen en dus start aanstaande maandag ook weer het spraakmakende discussieprogramma Voetbal International bij RTL7.
Tijdens de eerste uitzending is ex-international Wim Kieft te gast. Het programma is behalve op maandagavond ook op vrijdagavond te zien, vanaf 20.30 uur.
Wilfred Genee is de presentator en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Onder anderen Jan Boskamp en Hans Kraay jr. schuiven ook regelmatig aan.
Ah meteen alles afzeikenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:12 schreef IbanMayo het volgende:
Maandag te gast: Wim Kieft! Van VI.nl.
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de vakantie van Wim. Wellicht iets sportiefs geweest?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:12 schreef IbanMayo het volgende:
Maandag te gast: Wim Kieft! Van VI.nl.
[..]
http://www.rtl.nl/sport/v(...)eheld/home/index.xmlquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Zipportal het volgende:
Het best van... en compilaties:
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htm
Helaas. Mijn club V.V. RUC is net kapot gegaan. Omdat die pijpbek van een Kim niet meer geld in de club wou steken. Het enige wat ze in de club stak is Witte Jezus op de kubrommer en ze draaide er meteen een film van. En zij pakt nu al de winst uit de DVD verkoop en RUC krijgt niets. Ik noem dat goedkoop scoren over de rug van een amateurclub die het al zo moeilijk hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/v(...)eheld/home/index.xml
Moet ik je nog aanmelden of zeg je van: laat maar zitten?
Ik lees dat Gijp naar Japan gaat.quote:Jan Smit en Rene van der Gijp zijn twee van de gasten die presentator Johnny de Mol in het komende seizoen van zijn programma Waar is De Mol? ontvangt.
Zij reizen met De Mol af naar respectievelijk Marokko en Japan, waar zij openhartige gesprekken voeren.
quote:Met Dessing bezoekt De Mol het Burning Man Festival in Nevada, met Deckers gaat hij op oudheid-kundige tour in Italië en Rene van der Gijp wilde graag een keer naar Barcelona.
Ja dat vond ik ook al beetje raarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Stofje het volgende:
http://www.nu.nl/media/35(...)ijp-in-waar-mol.html
René van der Gijp dus mee met Johnny de Mol. Iemand trouwens die me dit kan uitleggen:
[..]
Ik lees dat Gijp naar Japan gaat.
[..]
spanje bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Stofje het volgende:
http://www.nu.nl/media/35(...)ijp-in-waar-mol.html
René van der Gijp dus mee met Johnny de Mol. Iemand trouwens die me dit kan uitleggen:
[..]
Ik lees dat Gijp naar Japan gaat.
[..]
Heeft Johan een stokje voor gestoken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:11 schreef Evertjan het volgende:
waarom is er geen beste van Wilfred Genee op de rtl site geplaatst?
Lees dat artikel eens goed. Er staat toch in dat eerste citaat dat ik geef dat RvdG naar Japan gaat?quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toine van Peperstraten is een jongen die louter uitblonk in het oplepelen van door derden geschreven teksten, over B-sporten als hockey en kanovaren. Ik heb de man persoonlijk nog nooit op een mening of rullevante opmerking kunnen betrappen. Voor het eerst in twintig jaar probeerde hij gisteren te improviseren en een zelfbedachte tekst te berde te brengen, om vervolgens direct door de mand te vallen en overmand door emoties nauwelijks uit zijn woorden te komen. Daarna werden we getrakteerd op een afscheidsfilmpje, alsof Toine van Peperstraten een soort Nelson Mandela is die node gemist gaat worden door de gemeenschap. Ik heb de indruk dat we daar wel overheen komen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet zo heel erg lang geleden zette die snelle vogel zijn collega's van VI voor lul. "Wij van VI willen niks meer met jou te maken hebben!"quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Johan Derksen ziet presentator Wilfred Genee als zijn opvolger als hoofdredacteur van het tijdschrift Voetbal International. Ook als is Genee wellicht een tikkeltje ijdel.
"Met mijn mededirecteur besprak ik mijn opvolging", zegt Derksen deze week in tijdschrift Revu. "We kwamen allebei bij dezelfde persoon uit: Wilfred Genee. Ze hebben inmiddels gesproken en Wilfred staat er niet afwijzend tegenover."
Derksen noemt Genee in de reportage 'de beste sportpresentator van Nederland'). Niettemin stelt de hoofdredacteur dat zijn presentator van het tv-programma Voetbal International wordt "gedreven door ijdelheid. Hoe meer hij in de schijnwerpers staat, hoe beter hij het vindt."
Desondanks ziet Derksen in Genee de ideale opvolger bij het weekblad Voetbal International.
Collega Arn0 weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:05 schreef Arn0 het volgende:
"Maar minder dan drie weken later kwam hij tot de conclusie dat 'het onderzoeksklimaat onvoldoende goed was om een integer, onafhankelijk en professioneel onderzoek te verrichten' waarna hij weer van het toneel verdween."
Dat zijn teksten. Dat is duidelijke taal.
Ik werd onlangs erg emotioneel bij mijn afscheid bij de NOS.quote:
Ga jij naar die commerciëlen om ordinair je zakken te vullen dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik werd onlangs erg emotioneel bij mijn afscheid bij de NOS.
Uiteraard. Al die alimentaties betalen zichzelf niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij naar die commerciëlen om ordinair je zakken te vullen dan?
Nu moet je ophouden, want jij weet echt hoe dat zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij naar die commerciëlen om ordinair je zakken te vullen dan?
Misschien moet je het de mensen ook even uitleggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, want jij weet echt hoe dat zit.
Hopelijk zijn we dit jaar genomineerd voor de gouden topicreeks ring.quote:
Ik heb toch liever die cock ring. Dan mag kantineheld Johannes 'm van mij hebben. Kan die meteen in zijn Top 10.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we dit jaar genomineerd voor de gouden topicreeks ring.
Je weet dat dit programma niet wordt beëindigd door een A-artiest als Dries Roelvink, maar door Danny Vera, die al vele onherstelbare cuffertjes ter gehore heeft gebracht?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
Meld!
(beetje vroeg, ik weet het, maar kan niet wachten tot maandag!)
Danny Veraquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat dit programma niet wordt beëindigd door een A-artiest als Dries Roelvink, maar door Danny Vera, die al vele onherstelbare cuffertjes ter gehore heeft gebracht?
Dat fragment is van 1992, dat was tevens ook de laatste keer dat jij actief was in dit topic geloof ikquote:
Het zou me niks verbazen als Johan hier iets mee te maken heeft, het rapport had dezelfde paginaopmaak als het boek van René vd Gijp en dat zie je toch niet vaak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:54 schreef heiden6 het volgende:
Conclusie rapport: directie Heerenveen moet opstappen
De huidige directie van SC Heerenveen moet opstappen. Lense Koopmans en Jos Vaessen hebben vrijdag het onderzoek naar de onrust binnen de Friese club gepresenteerd en daarbij uitgehaald naar de directie, waarvoor bij Heerenveen geen draagvlak meer bestaat, en de vertrokken raad van commissarissen (rvc).
'Deze manier van handelen is buitengewoon onelegant en rvc-onwaardig', vertelde Vaessen tijdens de persconferentie. Over de directie was hij ook uitgesproken. 'Onder voormalig voorzitter Riemer van der Velde was er sprake van een behoedzaam financieel beleid. De periode daarna, onder leiding van Jan van Erve, Henk Hoekstra en Yme Kuiper noemen we de periode van te hoge ambities.'
Dat de onrust ook financiële gevolgen had, werd ook duidelijk uit het onderzoek. De vertrokken directievoorzitter Robert Veenstra maakte het wel erg bont.
'Het vertrek van de statutair directeur heeft een extra last van 375.000 euro opgeleverd. Gezien de huidige problematiek bij SC Heerenveen verbaast het de commissie dat daarbij nog een bonus is toegekend', doelt de commissie op de riante vertrekregeling. 'Het inschakelen van Hofman Bedrijfsrecherche zegt bovendien veel over de verhoudingen tussen Veenstra en het personeel. Er heerste een sfeer van angst en intimidatie.'
Veenstra nam op 21 mei afscheid als voorzitter. Zijn positie was volledig onhoudbaar geworden nadat supporters, werknemers en sponsors het vertrouwen in hem hadden opgezegd. Nu moeten ook de overige directieleden - technisch directeur Johan Hansma en commercieel directeur Joost Steppé - vertrekken. De conclusies en adviezen van Koopmans en Vaessen zijn namelijk bindend, liet burgemeester Tjeerd van der Zwan weten. 'Gebruik dit moment om de tweespalt te verlaten en schaar je achter de uitkomsten van het rapport.'
Het duo Koopmans-Vaessen nam kort na het vertrek van Veenstra de taken van Paul Nobelen over. Die werd begin juni verzocht de achtergrond van de onrust in kaart te brengen. Maar minder dan drie weken later kwam hij tot de conclusie dat 'het onderzoeksklimaat onvoldoende goed was om een integer, onafhankelijk en professioneel onderzoek te verrichten' waarna hij weer van het toneel verdween.
Stichtingbestuur SC Heerenveen stelt zetels beschikbaar
Naar aanleiding van het vrijdag gepubliceerde onafhankelijke rapport over de bestuurlijke onrust bij SC Heerenveen heeft het driekoppige stichtingsbestuur haar zetels per direct ter beschikking gesteld. Bauke Koopmans, Mark Noordhoff en Anton Postma zullen demissionair blijven fungeren tot het moment dat drie opvolgers benoemd zijn.
De commissie Vaessen–Koopmans oordeelde vrijdag keihard over de redenen die ten grondslag lagen aan de bestuurlijke onrust die de Friese club de voorbije maanden in de greep hield. Onder meer werd geconcludeerd dat de directie, nog bestaande uit technisch directeur Johan Hansma en commercieel directeur Joost Steppé, direct moest opstappen.
Ook werd aangegeven dat er weinig tot geen draagvlak was voor het stichtingsbestuur. Er zou veel te laat ingegrepen zijn. Het trio trok daarop zijn conclusies en besloot de zetels ter beschikking te stellen.
Beide van vi.nl
Niet iedereen kan zomaar het verkeer regelen van het Eurovoetbal toernooi in Groningen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat fragment is van 1992, dat was tevens ook de laatste keer dat jij actief was in dit topic geloof ik
Het is waarschijnlijk zo, omdat hij zo'n gezond zusje heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is toch eigenlijk schrijnend, dat zo'n over het paard getilde kamper de muzikale omlijsting mag verzorgen van hét voetbalpraatprogramma van Nederland. Daar kun je toch niet mee aankomen in het buitenland.
Ik respecterr Peter R. als misdaadverslaggever, maar ik vind hem een hele nare man.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Ene P. R. de Vries stond weer met zijn bek voor de JC Schaal. Eng mannetje is dat.
Als een programma cabaret wordt, haak ik af.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik respecterr Peter R. als misdaadverslaggever, maar ik vind hem een hele nare man.
Hij wil ook een talkshow presenteren, maar die man wil toch alleen zichzelf horen?
WEH WEH WEH.
Ik zit mij op de dijen te slaan van mijn leuke grap, dan dringt hij niet door.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk zo, omdat hij zo'n gezond zusje heeft.
Belgenquote:
Ik wacht al op een reactie van Johan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Ene P. R. de Vries stond weer met zijn bek voor de JC Schaal. Eng mannetje is dat.
dacht dat dit VBL SC wasquote:
Daarom ben je ook mislukt als conferencier.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit mij op de dijen te slaan van mijn leuke grap, dan dringt hij niet door.
Treurig hoor.
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak iemand om jou gelachen heeft?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daarom ben je ook mislukt als conferencier.
Want je bent niet leuk.
Heeft hij zijn huis opgesnoven dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft Wim zijn huis al teruggekregen van de belastingdienst, dat vraag ik me af.
Ik heb weleens om jou gelachen hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak iemand om jou gelachen heeft?
Dat lijkt me niet zo gezond met al dat asbest, HAHAHAHA.quote:
..en gitaarquote:Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lavenderr is heel goed op de piano.
Vond het ook wel grappigquote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo gezond met al dat asbest, HAHAHAHA.
Sorry dat ik weer zo hard om mezelf moet lachen.
Rene: HAHAHA wat waren die slecht zeg!!quote:Op zondag 28 juli 2013 17:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wim, wat vond je van de Johan Cruijff schaal? "Het niveau was verschrikkelijk. In mijn ogen had het weinig met profvoetbal te maken. Ja maar dat is toch zo Johan?"
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hans, jij hebt die wedstrijd ook gezien, is je nog wat opgevallen? "Ja, ik heb gisteren heel erg op AZ zitten letten. Wat je dan vooral ziet is hoe ON-GE-LO-FELIJK fit die jongens zijn. Daar herken je de hand van Gertjan Verbeek in. Gertjan Verbeek is zo'n krachtmens, die kan eerst 10 keer een stormbaan over om vervolgens 12 ronden te boksen en daarna een marathon te lopen. Diezelfde inzet verwacht hij ook van zijn spelers, en dat zie je terug op het veld. Johan jij zit nee te schudden, maar ik heb toch gewoon gelijk, of zie ik dat verkeerd?"
Nee, dat vind ik te makkelijk. Als jij zoiets zegt tegen mij, dan moet je ook met argumenten komen. Nee Wilfred, we gaan niet naar de reclame, ik zit midden in mijn verhaal, hij moet met argumenten komen.quote:
* Kantineheld filmpje start in.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik te makkelijk. Als jij zoiets zegt tegen mij, dan moet je ook met argumenten komen. Nee Wilfred, we gaan niet naar de reclame, ik zit midden in mijn verhaal, hij moet met argumenten komen.
Ik vraag me af door welk biermerk dit item gesponsord wordt. Jupiter? Jup Holland Jup.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is vies.. ach je weet wel
[ afbeelding ]
Vanavond?quote:Op maandag 29 juli 2013 02:52 schreef Nober het volgende:
Vanavond waarschijnlijk over Guus Hiddink, vrouwenvoetbal, FC Utrecht en Ji-Sung Park de nieuwe 'Cocu' bij PSV? en dat Boerrigter niet naar Celtic moet gaan aldus Kieft.
hoho, niet alleen dat.quote:Op maandag 29 juli 2013 02:52 schreef Nober het volgende:
Vanavond waarschijnlijk over Guus Hiddink, vrouwenvoetbal, FC Utrecht en Ji-Sung Park de nieuwe 'Cocu' bij PSV? en dat Boerrigter niet naar Celtic moet gaan aldus Kieft.
Het is zondagnacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schat in dat Jan onder de indruk is van Bakkali "oh oh oh wat kan die ballen"quote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef poker4lifee het volgende:
Jammer dat ze met Kieft beginnen ipv Boskamp. Die zou wrs ook wat meer te melden hebben gehad over de wedstrijd dinsdag
En Hazard ookquote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schat in dat Jan onder de indruk is van Bakkali "oh oh oh wat kan die ballen"
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:01 schreef Oliver23 het volgende:
De beroemde zin zal weer terugkeren in deze topicOh ik dacht broekje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat vraag ik mij niet af. Gaan we weer op die tour? Sodemieter op ga lekker buiten spelen met je scrum. Burgerlijk mannetje.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
We vragen ons natuurlijk allemaal af wat Gijpie en Genee van de optredens van Johan bij de Knevel &van den Brink-show vond, en drinkt Rene melk bij pizza's?
Op zondag plakt hij ook Studio Voetbal er achter aan. Dat wordt werken zwijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
Het schijnt dat Andries Knevel vrijdag gastpresentator van VI is.
Andries en werken op zondag...quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op zondag plakt hij ook Studio Voetbal er achter aan. Dat wordt werken zwijn.
Die vakantie in Thailand heeft 'm los gemaakt van het geloof. Of was het toch die Thaaise shemale die de genade klap heeft gegeven?quote:
Het topic is gesloten door ene LethalNinja. Zal wel een vies dikke Sjek fanboy zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 10:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan niet meer wachten
KLB / Vanavond VI
Als ik jou was zou ik er een topic in KLB over aanmaken.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het topic is gesloten door ene LethalNinja. Zal wel een vies dikke Sjek fanboy zijn
Ah je topic is mislukt, dus kom je het weer hier proberen? Maak er maar een Top 10 over.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het topic is gesloten door ene LethalNinja. Zal wel een vies dikke Sjek fanboy zijn
Die verhuizing naar de kamer er naast waar je een beetje boekjes aan de man gaat proberen te brengen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah je topic is mislukt, dus kom je het weer hier proberen? Maak er maar een Top 10 over.
Met je schijtlolligheden. Ik zit druk in de verhuizing als hoofdredacteur af.
Lezersonderzoek stelt dat men graag Ajax, Feyenoord of PSV op de kuffer heeft dat verkoopt. Je moet niet je oren laten hangen naar je lezers dat is minachting.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die verhuizing naar de kamer er naast waar je een beetje boekjes aan de man gaat proberen te brengen.
Dus je kiest de kant van de SV Hooligan?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah je topic is mislukt, dus kom je het weer hier proberen? Maak er maar een Top 10 over.
Met je schijtlolligheden. Ik zit druk in de verhuizing als hoofdredacteur af.
Is hij de Zomergast van volgende week?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je kiest de kant van de SV Hooligan?
Hier een plaatje wat je wellicht op zal winden
[ afbeelding ]
Ik kies partij voor Duitsland.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je kiest de kant van de SV Hooligan?
Hier een plaatje wat je wellicht op zal winden
[ afbeelding ]
Hij zegt het ook nog letterlijk. Of Johan is voorspelbaar geworden, of dit is eerder opgenomen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:54 schreef stoeltafel het volgende:
VI Radio @VIradionl 10m
Om 1408 Johan Derksen als voorbeschouwing op #vitv: "Tiny Sanders denkt dat 'ie Dagobert Duck is" en "Ajax het voorbeeld voor NL-voetbal."
Nu al zin in vanavond.
De Hooligans uit Budel hebben voorrang.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk kunnen we weer vraagjes insturen
Niet dat die ooit in de show komen, want ze kiezen altijd dezelfde namen.
PSV doet ajax niet naquote:Op maandag 29 juli 2013 13:54 schreef stoeltafel het volgende:
VI Radio @VIradionl 10m
Om 1408 Johan Derksen als voorbeschouwing op #vitv: "Tiny Sanders denkt dat 'ie Dagobert Duck is" en "Ajax het voorbeeld voor NL-voetbal."
Nu al zin in vanavond.
Ik verwacht dat hij demonstratief volgende week aan zal schuiven bij Sjek en co.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan zei net: Wat Louis van Gaal er van vindt vind ik niet zo rullevant.
Dat hoeft Louis niet te pikken.
Goeie logicaquote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
Sanders wil niet meer lunchen met Derksen, dus moet hij hem even afkraken.
En daarom is Derksen langzamerhand ongeloofwaardig geworden met deze voorspellende en ingestudeerde opmerkingen. Benieuwd wat hij te zeggen heeft over Co Adriaanse die als analist bij Jack van Gelder is aangeschoven...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
heb al een stapel op zolder liggen. Vanaf 1998 ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen deze stoeptegel weer in huis halen. Maar dit geheel terzijde.
Het is nu zeker ook zondagmiddag of niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 02:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is zondagnacht.
Morgen = maandag.
Het hele programma is satire en journalistiek moet je het allemaal met een korrel zout nemen. Lachwekkend hoe partijdig Derksen was in de hele Cruijff affaire.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En daarom is Derksen langzamerhand ongeloofwaardig geworden met deze voorspellende en ingestudeerde opmerkingen. Benieuwd wat hij te zeggen heeft over Co Adriaanse die als analist bij Jack van Gelder is aangeschoven...
Ik weet niet of Johan door de ballotagecommissie is gekomen, misschien is hij wel voor niks het hele land doorgereden.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het gaan met de nieuwste aanwinst in huize Derksen?
Sigaartje en alles komt goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is nu maandagmiddag.
Het is weer chaos op de redactie van Voetbal International en Johan Derksen lijdt aan hoge bloeddruk.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is nu maandagmiddag.
Het is weer chaos op de redactie van Voetbal International en Johan Derksen lijdt aan hoge bloeddruk.
Bijzonder pijnlijke televisie....quote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nog 5 uurtjesIk hoop dat Wilfred vanavond een mislukte videoanalyse gaat nadoen om SV te trollen.
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Papiss Cissé van Newcastle heeft nieuwe schoenen. Dit is serieus. Alleen faalt nike een beetje.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die gozer een conflict had met Newcastle? Vanwege zijn geloof wilde hij geen naam van een bank op zijn shirt hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Papiss Cissé van Newcastle heeft nieuwe schoenen. Dit is serieus. Alleen faalt nike een beetje.
[ afbeelding ]
Whaha die van VI.quote:
Een eend met een rode snavel, het is wat.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een prachtige (geluidseffecten van) eenden!
Johan houdt niet van overactingquote:Op maandag 29 juli 2013 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een eend met een rode snavel, het is wat.
Ferdy Okker is ook presentquote:Op maandag 29 juli 2013 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Twee vraagjes ingestuurd onder de pseudoniemen Nico Cramer en Ben Haak. Ik hoop dat ik ein-de-lijk eens een keer in de uitzending kom.
Ik onder Schlemiel Elvis, word vast niet ontmaskerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Twee vraagjes ingestuurd onder de pseudoniemen Nico Cramer en Ben Haak. Ik hoop dat ik ein-de-lijk eens een keer in de uitzending kom.
Ben onder een pseudoniem al twee keer in de uitzending gekomen met een vraag over Manolev, hoe typischquote:Op maandag 29 juli 2013 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ho ho, jouw vragen zijn dan niet journalistiek rullevant. Het moet wel serieus blijven, mensen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben onder een pseudoniem al twee keer in de uitzending gekomen met een vraag over Manolev, hoe typischSerieuze vragen van mij hebben nog nooit de uitzending gehaald.
True story.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, jouw vragen zijn dan niet journalistiek rullevant. Het moet wel serieus blijven, mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |