Emile wilde zeggen dat Jan Klaas het in een paar invalbeurten erg goed gedaan had, zoals te horen valt in het volgende onpartijdige programma.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wat wil Emile hier zeggen? Schandalig dat hij.wordt afgekapt
Gewoon lekker op een bankie in de tuin Boeddhistische vlugschriften van Krishnamurti lezen, heerlijk man.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef IbanMayo het volgende:
Om het wachten op VI toch wat draaglijker te maken probeer ik vooral onderweg te blijven.
Niets is belangrijker dan iets anders!
Als Hans dit gezegd zou hebben dan hadden wij Hans hulp aangeboden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef IbanMayo het volgende:
Om het wachten op VI toch wat draaglijker te maken probeer ik vooral onderweg te blijven.
Niets is belangrijker dan iets anders!
Die gast is nog enger dan hansquote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile wilde zeggen dat Jan Klaas het in een paar invalbeurten erg goed gedaan had, zoals te horen valt in het volgende onpartijdige programma.
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Man man wat duurt dat lang zeg hé, dat zomerstoppie. Ik zal je eerlijk vertellen Wilfred, ik heb naar de gekste dingen liggen kijken op die TV. Kanovaren, vrouwenvoetbal, truckers op het ijs, truckers op bergweggetjes, truckers in de sneeuw, documentaires over kernonderzeeërs, documentaires over wolkenkrabbers, je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb er naar liggen koekeloeren. Ik begon een beetje een rare snijboon te worden op een gegeven moment. Dat ene weekie wachten kan er nog net bij, het had echt geen dag langer moeten duren hoor Wilfred, geloof mij nou. Of denk jij van wel? He? haha ouwe pik.
En Gerard Lohuis uit Tilligte?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk een goede OP, zonder afbeeldingen van die Mister Plakhaar, een of andere Turkse vaste vragensteller, ex-politicus Wouter Bos, Drenthe de telefoongast en Bernadien de smetvrezige barmeid
Is dat de complete CV van Ron Boszhardt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)
Badkuiprace
Blij Dat Ik Glij (in een berggebied)
Caravanrace
Dan maar de lucht in
De Aanhanger Wint
Duw 'm D'r Af
Fiets 'm 'r in
Freewheelen
Gein op 't plein
Heen en Weer
Hoog en droog
Lol aan de Katrol
Loop er eens in
Met Glans van de Schans
Met Je As Over De Plas
Op Glad IJs (ergens op een ijsbaan)
Pompen of Verzuipen
Pret in Bed
Rol 'm 'r op
Schiet 'm d'r af
Snel Naar De Bel
Tobbedansen
Tobbedansen Speciaal
Uitpakken en Wegwezen
Vlieg er eens uit
Te land, ter zee en in de lucht onderdelen niet kennen. Moet je een knal voor je paasei?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat de complete CV van Ron Boszhardt?
Te land ter zee en in de lucht is bovendien een zeer fysiek programma voor de presentator. Bert Kuizenga wist niet voor niets Wim Kieft te verslaan bij de Pelgrimscode.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te land, ter zee en in de lucht onderdelen niet kennen. Moet je een knal voor je paasei?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Man man wat duurt dat lang zeg hé, dat zomerstoppie. Ik zal je eerlijk vertellen Wilfred, ik heb naar de gekste dingen liggen kijken op die TV. Kanovaren, vrouwenvoetbal, truckers op het ijs, truckers op bergweggetjes, truckers in de sneeuw, documentaires over kernonderzeeërs, documentaires over wolkenkrabbers, je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb er naar liggen koekeloeren. Ik begon een beetje een rare snijboon te worden op een gegeven moment. Dat ene weekie wachten kan er nog net bij, het had echt geen dag langer moeten duren hoor Wilfred, geloof mij nou. Of denk jij van wel? He? haha ouwe pik.
Against modern VI-hooligans!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk een goede OP, zonder afbeeldingen van die Mister Plakhaar, een of andere Turkse vaste vragensteller, ex-politicus Wouter Bos, Drenthe de telefoongast en Bernadien de smetvrezige barmeid
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef cholo1913 het volgende:
[..]
fijn dat ik de eerste trol al weer op een forum gezien heb
Leonquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef cholo1913 het volgende:
[..]
fijn dat ik de eerste trol al weer op een forum gezien heb
Loopt om de vijf tellen vast.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef poiuytr het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c2671df8-7774-4a6d-a551-84601e3879a2/
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zomaar wat TV-Tips voor vanavond
18:30 ZDF/Sport1: Bayern Munchen - Barça
20:00 RTL7 Darts: met Hamilton - White, Lewis - Dolan, MVG - Wright, Caven- Chisnall
23:00 Nederland 1: Derksen & van den Brink.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na een heftig seizoen Voetbal International ontploft de boel gigantisch als Johan Derksen spontaan de benen neemt. Wilfred Genee en Johan Derksen zijn wel toe aan een paar weken vakantie. Wilfred zei eerder in RTL Boulevard dat 'ie tijdens zijn vakantie veel over de ruzie heeft nagedacht. Vandaag vertelt Johan hoe hij hierover dacht.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)106-fa9ad5c955da.mp4
Niet echt een lang item van Boulevard. Misschien vanavond meer.
Zo, dat zijn teksten. Zomergasten is er niets bij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na een heftig seizoen Voetbal International ontploft de boel gigantisch als Johan Derksen spontaan de benen neemt. Wilfred Genee en Johan Derksen zijn wel toe aan een paar weken vakantie. Wilfred zei eerder in RTL Boulevard dat 'ie tijdens zijn vakantie veel over de ruzie heeft nagedacht. Vandaag vertelt Johan hoe hij hierover dacht.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)106-fa9ad5c955da.mp4
Niet echt een lang item van Boulevard. Misschien vanavond meer.
Dat doet hij om punten te scoren. De enige keer dat hem dat niet is gelukt is denk ik toen hij zijn eigen vrouw op de 3e plaats zette toen hem werd gevraagd naar de leukste vrouwen van Nederland.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met dat Hilversumse wereldje blijkt Hansie niks te hebben.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-van-sterrenvakantie
Is het Hans gelukt tijdens een interview zijn vrouw niet te noemen?
Antwoord: Nee, nog niet.
En dan toch Funniest Video's mogen presenterenquote:Ik netwerk niet en ik drink geen koffie met mensen uit de tv-wereld."
Dat is allemaal op basis van zijn aangeboren talent en uitstraling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan toch Funniest Video's mogen presenteren
dat kapselquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mp4 gaat misschien beter
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)551-84601e3879a2.mp4
idd en George komt van Geoge Best. Het is dan ook schande dat Lex en Max Amalia niet hebben vernoemd naar Truus van Gaalquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef Arn0 het volgende:
Gelukkig heeft het Britse koningshuis rekening gehouden met Louis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |