bronquote:Mooi oud worden, daar doe ik alles voor!
Ouder worden we allemaal. Maar mag je het aan de buitenkant ook zien? Onze maatschappij is gericht op jong, fris en actief. Rimpels rond de ogen, een rimpelige hals en ingevallen wangen kunnen redenen zijn voor mensen om een bezoek te brengen aan de plast ...
Ouder worden we allemaal. Maar mag je het aan de buitenkant ook zien? Onze maatschappij is gericht op jong, fris en actief. Rimpels rond de ogen, een rimpelige hals en ingevallen wangen kunnen redenen zijn voor mensen om een bezoek te brengen aan de plastische chirurg. Zo kunnen ze het ouder worden een beetje uitstellen, en zal de buitenwereld moeten raden naar hun echte leeftijd.
In deze aflevering van Na de Diagnose zien we onder andere schrijfster Marjan Berk die het ouder worden neemt zoals het komt of Joop van der Wardt die er alles aan doet om niet als een 'ouwe vent' door het leven te gaan. Samen met Viola Holt, plastisch chirurg Vito Koeijers, en de fotomodellen Ellie en Simon discussieren zij over rimpels, meetellen en hoe ver je daarin gaat.
idd. Bijna niemand is op zijn 65e nog natuurlijk strak.quote:Op maandag 22 juli 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
Ziet er best goed uit voor iemand uit 1949
Maar zij is meerdere keren naar de plastisch chirurg gegaan om vet weg te laten zuigen etc. Zij heeft best wel wat aan zichzelf laten doen. Je zou dat niet zeggen zoals ze er nu uitziet.quote:Op maandag 22 juli 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
Ziet er best goed uit voor iemand uit 1949
Ingenieur Ad van Emmenes. Eminent sportverslaggever.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef Kingstown het volgende:
Een echte MLN-er heeft het natuurlijk over Viola van Emmenes ipv Holt.
Overigens was haar houdbaarheidsdatum al overschreden toen ze in playboy poseerde.
Hoezo backfire? Ze ziet er toch ook uit als een verschrompelde peer?quote:Op maandag 22 juli 2013 04:46 schreef Strani het volgende:
Niet dat ik een fan ben van Viola Holt, maar ik ben benieuwd hoe TS oud gaat worden.
Dit topic gaat enorm backfire-en trouwens.
43 is dan ook nog niet echt "oud"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:55 schreef Iwanius het volgende:
Even inbrekend: Een vrouw (parlementariër) die je echt als "mooi oud"kan omschrijven is:
[ afbeelding ]
Uitstraling heet dat. Ze wordt overmorgen 55.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:29 schreef Hexagon het volgende:
Typisch goed voorbeeld vind in Dieuwertje Blok. Al lang de jongste niet meer maar wel nog altijd een knappe vrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:55 schreef Iwanius het volgende:
Even inbrekend: Een vrouw (parlementariër) die je echt als "mooi oud"kan omschrijven is:
[ afbeelding ]
Precies, beetje sporten en normaal eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwoah, niet zoveel mensen zijn echt fundamenteel lelijk. Styling heeft een grote invloed.
Rimpels kun je niet wegstylen of wegfitnessen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwoah, niet zoveel mensen zijn echt fundamenteel lelijk. Styling heeft een grote invloed.
Nee, maar dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Rimpels kun je niet wegstylen of wegfitnessen.
Dus rimpels zijn mooi? De meeste mannen (ik generaliseer ik weet het) hebben liever een strakke slanke volgeboezemde vrouw dan een met rimpels, grijs haar die niet meer zo strak is.quote:
Bij een vrouw van 20 zijn rimpels natuurlijk oerlelijk omdat het niet bij de leeftijd past.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus rimpels zijn mooi? De meeste mannen (ik generaliseer ik weet het) hebben liever een strakke slanke volgeboezemde vrouw dan een met rimpels, grijs haar die niet meer zo strak is.
Helaas is het niet iedereen gegeven om mooi oud te worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Maar het gaat in het topic om mooi oud worden.
Ik ga je PM'en. Dit verdriet moet stoppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:50 schreef Karina het volgende:
Verder maakt het wel heel veel verschil als je samen ouder wordt, dan gaat het geleidelijk en merk je het veel minder dan als je alleen bent en een ander je als oudere vrouw ziet, dan word je sneller bekeken als oudere vrouw.
Dat is onnatuurlijk dat vind ik een ander verhaal. Geldt ook voor jonge mensen trouwens die "iets" hebben laten doen, in 90% van de gevallen ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is "mooi" precies als je het over ouder worden hebt? Is Marijke Helwegen met haar gladgestreken plooitjes "mooi" oud? En Silvio Berlusconi?
Sommige mensen zien er ouder uit dan ze zijn of krijgen heel veel rimpels/grijs haar noem maar op waardoor ze er NOG ouder uit zien.quote:Ik kijk dan liever naar natuurlijk uitziende mensen die, als ze bijvoorbeeld 60 zijn, er ook werkelijk uitzien als iemand van 60. Alsof daar iets mis mee is.
Correct.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
Ach ja als vrouw van boven de 50 ben je meteen afgeschreven en klaar voor je graf als je niet meer mooi bent.
Dat geldt ook voor vrouwen van boven de 50.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is onnatuurlijk dat vind ik een ander verhaal. Geldt ook voor jonge mensen trouwens die "iets" hebben laten doen, in 90% van de gevallen ziet het er niet uit.
Een beetje zoals een man die geen goed inkomen kan bieden of wellicht net niet breed sterk of lang genoeg is wordt afgeschreven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
Ach ja als vrouw van boven de 50 ben je meteen afgeschreven en klaar voor je graf als je niet meer mooi bent.
Daarom zeg ik "geldt OOK voor jonge vrouwen". Omdat wat ik quote ging over een oudere vrouw, in dit geval Marijke Helwegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor vrouwen van boven de 50.
Dan lopen er heel wat zielige mensen rond: arme, niet zo sterke mannen en oude lelijke vrouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef SpecialK het volgende:
Een beetje zoals een man die geen goed inkomen kan bieden of wellicht net niet breed sterk of lang genoeg is wordt afgeschreven?
Klopt! Zo veel, zelfs dat sommige biologen denken dat er binnen de komende 20.000 jaar 2 verschillende diersoorten homo sapiens rondlopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan lopen er heel wat zielige mensen rond: arme, niet zo sterke mannen en oude lelijke vrouwen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Die foto van Facebook (derde van boven) kan toch niet waar zijn?! Die massa borsthaar
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
Kut. Dan ben ik onzeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef Pulzzar het volgende:
En mannen van middelbare leeftijd die een 20 jaar jongere vriendin met strakke billen en grote borsten willen, zijn vaak gewoon onzeker over zichzelf en over hun eigen leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |