abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129221343
OK, profiel tekst is klaar.
Blijft lastig om een leuke tekst te schrijven.
Iemand hier die hem wil beoordelen?
  maandag 22 juli 2013 @ 15:02:37 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129221362
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef dyna18 het volgende:
Stuur maar door.
En evt hier plaatsen: R&P / Dating(site)-ervaringen #377
pi_129221403
quote:
Ja, stuur maar. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129221534
quote:
En je schrijft dat je houdt van lekker gezellig op de bank met een wijntje, reizen, lekker eten, humor en af en toe gekke dingen doen?
pi_129221556
OK, ik heb hem toegestuurd.
Ik sta open voor feedback, maar hoop dat deze zo al aansprekend is.
pi_129221588
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En je schrijft dat je houdt van lekker gezellig op de bank met een wijntje, reizen, lekker eten, humor en af en toe gekke dingen doen?
Reizen zit er wel in ja :)
De rest niet.

Wie houdt er nou niet van lekker eten.

Wil je hem ook beoordelen?
pi_129221600
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Reizen zit er wel in ja :)
De rest niet.

Wie houdt er nou niet van lekker eten.

Wil je hem ook beoordelen?
Tuurlijk. Alleen heb ik geen ervaring met reacties daarop ;)
pi_129225771
De focus vind ik teveel op het negatieve ipv het positieve. Het kost maar een paar dagen van keihard ervoor te gaan om een aantal grote angsten uit te roeien, echter neemt niemand de moeite. Dan verdien je het om jaar in jaar uit alleen te zijn. No pain no gain.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129226119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:
De focus vind ik teveel op het negatieve ipv het positieve. Het kost maar een paar dagen van keihard ervoor te gaan om een aantal grote angsten uit te roeien, echter neemt niemand de moeite. Dan verdien je het om jaar in jaar uit alleen te zijn. No pain no gain.
Dat is simpelweg niet waar man :')
pi_129226330
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar man :')
Pope is een uitzondering idd, verder zie ik niemand die daadwerkelijk aan het veranderen is. Zolang mensen niet hun levensstijl en dagelijkse handelingen veranderen, blijven ze zo, met het zelfde resultaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129226369
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pope is een uitzondering idd, verder zie ik niemand die daadwerkelijk aan het veranderen is. Zolang mensen niet hun levensstijl en dagelijkse handelingen veranderen, blijven ze zo, met het zelfde resultaat.
O je had het over die PUA zooi alweer?
Ja, vind je 't gek! Je zit in het verkeerde topic man! -_-
pi_129226445
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben er met verandering voor mijzelf bezig. Echter gaat het langzaam.
(heeft onder andere te maken met te veel alleen lezen en te weinig doen).
Maar ik blijf de goede kant op gaan.
pi_129226547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O je had het over die PUA zooi alweer?
Ja, vind je 't gek! Je zit in het verkeerde topic man! -_-
Oh ja, vergeten dat je niet wilt veranderen. Geen veranderingen, hetzelfde resultaat, geen meid. Jouw eigen keuze.
pi_129226606
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh ja, vergeten dat je niet wilt veranderen. Geen veranderingen, hetzelfde resultaat, geen meid. Jouw eigen keuze.
Zeg, als je in zo'n rotbui bent, waarom rot je dan niet gewoon op ipv je af te reageren op anderen?
pi_129226636
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik ben er met verandering voor mijzelf bezig. Echter gaat het langzaam.
(heeft onder andere te maken met te veel alleen lezen en te weinig doen).
Maar ik blijf de goede kant op gaan.
Goed bezig! :)
  maandag 22 juli 2013 @ 18:47:34 #116
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_129227662
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben ook bezig met veranderen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129227716
Doe het PUA-reclameblok even in het PUA-topic, wil je? Als de mensen die hier graag chickies willen versieren dat ZONDER PUA-shizzle willen doen, dan is dat hun keuze; daarom zitten ze in DIT topic. En daarom is er ook ene apart PUA-topic. Als ze DIE tips willen komen ze daar vanzelf wel heen.

Zo.
Ja doei.
pi_129228745
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Doe het PUA-reclameblok even in het PUA-topic, wil je? Als de mensen die hier graag chickies willen versieren dat ZONDER PUA-shizzle willen doen, dan is dat hun keuze; daarom zitten ze in DIT topic. En daarom is er ook ene apart PUA-topic. Als ze DIE tips willen komen ze daar vanzelf wel heen.

Zo.
De tip van Cue is nog meer "PUA" dan wat ik zeg. Van haar mag je niet eens een relatie hebben voordat je jezelf hebt gefixt. (wel een hele sterke overigens :) Volgens mij wordt er altijd wel PUA geroepen als er veel moeite gedaan moet worden. Er is geen makkelijke tip, anders dan aan jezelf werken.
pi_129228774
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben ook bezig met veranderen.
Nice!
  maandag 22 juli 2013 @ 19:42:24 #120
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129229287
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De tip van Cue is nog meer "PUA" dan wat ik zeg. Van haar mag je niet eens een relatie hebben voordat je jezelf hebt gefixt. (wel een hele sterke overigens :) Volgens mij wordt er altijd wel PUA geroepen als er veel moeite gedaan moet worden. Er is geen makkelijke tip, anders dan aan jezelf werken.
Veranderen in levensstijl is best moeilijk, want je moet de hele tijd vechten tegen het gevoel van "Ach kan een andere keer ook nog wel" "Jaaa ik zie nog wel even" "Misschien volgende keer maar eens mee doen".

PUA is wat dat aan gaat een heel 'gedwongen' en gestructureerde manier van veranderen, dat is het positieve er aan. Inclusief regeltjes om de eerder genoemde redenen tegen te gaan. Het heeft ook zijn keerzijdes, maar goed, daar moet je maar voor waken als je voor die route kiest.

Ikzelf kies voor een wat langzamere manier, maar wel mijn eigen manier. Ondertussen ga ik nu wel eindelijk naar fitness (kom nu dus ook eindelijk wat aan) en doe ik wat meer aan activiteiten mee, al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog wel eens dingen laat schieten vanwege eerder genoemde redenen. :P

Het resultaat tot nu toe is dat ik wat losser ben geworden en ik voel me fysiek beter. :) Het had misschien sneller gekunt als ik hardcore was gaan PUAen, maar ik voelde me daar niet prettig bij. Dus nu doe ik het op de langzamere, eigen manier. En dat bevalt me prima. :)
pi_129229728
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:42 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Veranderen in levensstijl is best moeilijk, want je moet de hele tijd vechten tegen het gevoel van "Ach kan een andere keer ook nog wel" "Jaaa ik zie nog wel even" "Misschien volgende keer maar eens mee doen".

PUA is wat dat aan gaat een heel 'gedwongen' en gestructureerde manier van veranderen, dat is het positieve er aan. Inclusief regeltjes om de eerder genoemde redenen tegen te gaan. Het heeft ook zijn keerzijdes, maar goed, daar moet je maar voor waken als je voor die route kiest.

Ikzelf kies voor een wat langzamere manier, maar wel mijn eigen manier. Ondertussen ga ik nu wel eindelijk naar fitness (kom nu dus ook eindelijk wat aan) en doe ik wat meer aan activiteiten mee, al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog wel eens dingen laat schieten vanwege eerder genoemde redenen. :P

Het resultaat tot nu toe is dat ik wat losser ben geworden en ik voel me fysiek beter. :) Het had misschien sneller gekunt als ik hardcore was gaan PUAen, maar ik voelde me daar niet prettig bij. Dus nu doe ik het op de langzamere, eigen manier. En dat bevalt me prima. :)
Goed dat je het zo lang kunt volhouden, met fit blijven merk ik ook dat er een neiging is om terug te vallen. De reden dat ik "zoveel mogelijk actie binnen een korte tijd bestek" noem, is omdat je hersenen dan sterkere nieuwe verbindingen aan maken, geen kleinere die op de langzame lange manier sneller de neiging hebben om weer te verdwijnen als je een korte pauze in last.

Beetje alsof je gaat trainen (weet je vast beter dan ik), had ik van kingtoppie overigens, als het pijn begint te doen begin je pas echt met spieren opbouwen. Als je niet door gaat worden je spieren niet groter en blijf je gewoon hetzelfde.
  maandag 22 juli 2013 @ 20:05:55 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129230250
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:') niet wat ik zei.
pi_129231258
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') niet wat ik zei.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die methode wordt veel gebruikt door mensen die eerst aan zichzelf zouden moeten werken. Echter, in dit topic wordt gehamerd op het idee dat je eerst aan jezelf moet werken terwijl een aantal mensen hier liever een slechte relatie zouden willen hebben (daar komt het op neer dan) dan helemaal geen, maar ze hebben helemaal geen.

Zoiets?
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze een slechte relatie willen, dan kunnen ze op elk meisje afstappen. Leg dan de wensen/eisen die je hebt helemaal opzij. Er zijn altijd wel mensen die nooit 'nee' zeggen als je even lief tegen ze doet. Dan heb je een slechte relatie.. woei O+
En heb je niet eens hoeven te versieren.
Komt zo'n beetje op hetzelfde neer toch?
  maandag 22 juli 2013 @ 20:44:02 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129231590
Nee. Ik legde uit dat sommige problemen beter eerst opgelost kunnen worde. Dat veel mensen hier een relatie zien als de oplossing van allerleiproblemen. En dat daarom de vraag wel eens wordt gesteld waarom iemand een relatie wil.
pi_129232292
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Nee. Ik legde uit dat sommige problemen beter eerst opgelost kunnen worde. Dat veel mensen hier een relatie zien als de oplossing van allerleiproblemen. En dat daarom de vraag wel eens wordt gesteld waarom iemand een relatie wil.
Het is misschien niet DE oplossing, maar wie weet brengt het iemand wel een stapje dichterbij.
  maandag 22 juli 2013 @ 21:15:04 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129232767
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef dyna18 het volgende:
Het is misschien niet DE oplossing, maar wie weet brengt het iemand wel een stapje dichterbij.
Natuurlijk, het kan absoluut goed zijn. Maar dan nog is dat denk ik niet de reden waarom ej een relatie wil. Omdat het iets kán opleveren..
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:04:44 #127
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129239269
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb het gevoel dat mensen niet gelukkig zijn met het feit dat het een oneindig leer proces is, waar ik juist blij om ben. Mensen denken vaak dat ze kunnen versieren, maar als je ze naast een ander zet verbleken ze. Net als dat gasten denken dat ze goed kunnen vechten, de ego zit zo hoog bij mannen dat ze altijd denken te kunnen winnen. Zelfvertrouwen en sociale vaardigheden heb je op niveau's, niet zo zwart wit van je kan het of je kan het niet.
Man, je doet veel te moeilijk. Met je verschillende niveau's. Ja, zeker zit daar een kern van waarheid in. Maar zelfs al ben je de beste, dan nog ga je ze niet allemaal je bed in krijgen. Simpelweg omdat niet iedereen dezelfde standaarden hanteerd. Wat jij leuk vind, vind een ander wellicht niks.

Niet voor niets dat ze stellen dat er voor ieder potje een deksel is. Of ben jij er zo een die vrouwen versiert omdat het kan en niet omdat je oprecht geďnteresseerd bent. Lijkt mij vrij moeilijk je voor te doen als iemand die je niet bent, alleen vanwege het feit dat een chick dat leuk vind.

No hard feelings overigens.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129239855
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:04 schreef M1stral het volgende:

[..]

Man, je doet veel te moeilijk. Met je verschillende niveau's. Ja, zeker zit daar een kern van waarheid in. Maar zelfs al ben je de beste, dan nog ga je ze niet allemaal je bed in krijgen. Simpelweg omdat niet iedereen dezelfde standaarden hanteerd. Wat jij leuk vind, vind een ander wellicht niks.

Niet voor niets dat ze stellen dat er voor ieder potje een deksel is. Of ben jij er zo een die vrouwen versiert omdat het kan en niet omdat je oprecht geďnteresseerd bent. Lijkt mij vrij moeilijk je voor te doen als iemand die je niet bent, alleen vanwege het feit dat een chick dat leuk vind.

No hard feelings overigens.
Dat er op ieder potje een deksel past is overigens wel de grootste cliché in de datingwereld.
Dit wordt natuurlijk vaak gezegd tegen iemand die moeite heeft een leuk persoon te krijgen. Maar is eigenlijk gewoon waardeloos.

Wat firefly hier echter terecht zegt is dat het geen zwart wit verhaal is. Iedereen kan altijd wel een stukje beter worden. Dat zijn geen niveaus (het is geen computerspelletje :)).

Trouwens niets mis met een beetje zelfontwikkeling.
pi_129240337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat er op ieder potje een deksel past is overigens wel de grootste cliché in de datingwereld.
Dit wordt natuurlijk vaak gezegd tegen iemand die moeite heeft een leuk persoon te krijgen. Maar is eigenlijk gewoon waardeloos.

Wat firefly hier echter terecht zegt is dat het geen zwart wit verhaal is. Iedereen kan altijd wel een stukje beter worden. Dat zijn geen niveaus (het is geen computerspelletje :)).

Wel met de manier waarop firefly3 mij al meermalen heeft getracht te flamen (op een denegrerende manier jegens mensen die zijn PUA-geloof niet aanbidden), daar ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van! :+

Overigens zit het met de zelfontwikkeling hiero wel goed, het gaat steeds beter en beter, beetje bij beetje :Y
Knap (al zeg ik het zelf), aangezien ik helemaal van de bodem opwaards ben geklommen :)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:44:56 #130
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129240459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Misschien een beetje overdreven idd. Maar over het algemeen verschillen individuen teveel van elkaar om er een wiskundige formule op los te kunnen laten. Je kan niet altijd succes hebben al ben je nog zo goed.

Dat was meer mijn insteek.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129240781
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Misschien een beetje overdreven idd. Maar over het algemeen verschillen individuen teveel van elkaar om er een wiskundige formule op los te kunnen laten. Je kan niet altijd succes hebben al ben je nog zo goed.

Dat was meer mijn insteek.
Eens, maar er is ook niemand die dat beweerd.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 01:11:18 #132
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129240978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Eens, maar er is ook niemand die dat beweerd.
Niet letterlijk nee, maar zo kwam het naar mij toe wel over.

Overigens kan ik het ook best mis hebben of iets verkeerd begrijpen hoor, haha.
Blog
pi_129265385
Nou niks doorgelezen, maar zal even melden dat ik nog leef :)

hoe is t hier allemaal?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:33:58 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129265448
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:32 schreef kree het volgende:
Nou niks doorgelezen, maar zal even melden dat ik nog leef :)

hoe is t hier allemaal?
Nog altijd geen SC hier.
Dus nog iets mbt t topiconderwerp te melden?
pi_129265498
hmms t zelfde verhaal eigenlijk nog
pi_129265589
praat af en toe nog met snarf zo via whatsapp, iws wel gezellig.

Maar wat ik me afvraag, ben ik op dit moment aan een relatie toe... Denk het niet eigenlijk

Tuurlijk hou me ogen altijd open, maar hmms beetje gedoe heb ik nu
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:37:46 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129265618
Weinig voor in dit topic dus :)
pi_129265681
haha ben je strikt ofzo ineens??

Voel me gelijk welkom zo }:|
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:40:57 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129265769
Geen creepy smileys meer in ieder geval kree.

Dat is alvast een positieve ontwikkeling die ik even wil benoemen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129265794
of wacht, sorry, moet natuurlijk die SC hebben ofzo, kun je me een linkje doen?

Geen idee waar nu idereen zit
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:42:24 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129265834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef kree het volgende:
of wacht, sorry, moet natuurlijk die SC hebben ofzo, kun je me een linkje doen?

Geen idee waar nu idereen zit
Zit mobiel en geen idee. Maar idd voor dergelijke.praat is een SC.
pi_129265874
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef heloef het volgende:
Geen creepy smileys meer in ieder geval kree.

Dat is alvast een positieve ontwikkeling die ik even wil benoemen.
wat is daar nou creepy aan en hoe is t met u?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:46:13 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129265980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef kree het volgende:

[..]

wat is daar nou creepy aan en hoe is t met u?
Met mij gaat het in ieder geval prima. Maar ik zal stoppen want het is immers geen slowchat.
C'est la vie
pi_129277288
Hmmm dit wil niemand waarschijnlijk geloven. Maar ik ben vanavond onbedoeld en onverwacht op een PUA coachingsseminar terecht gekomen. Samen met het meisje met wie ik deze avond uit was en had afgesproken. En het was zij die me er naar toe had genomen....

Ik heb een rare maar leuke avond gehad.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:28:06 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129280509
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm dit wil niemand waarschijnlijk geloven. Maar ik ben vanavond onbedoeld en onverwacht op een PUA coachingsseminar terecht gekomen. Samen met het meisje met wie ik deze avond uit was en had afgesproken. En het was zij die me er naar toe had genomen....

Ik heb een rare maar leuke avond gehad.
Ze vond dat je wel wat kon leren?
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:12:09 #147
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129282373
Ehm wat is PUA eigenlijk?
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:12:34 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129282386
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Ehm wat is PUA eigenlijk?
R&P / Het Officiële PUA Topic #6
pi_129290049
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze vond dat je wel wat kon leren?
He he :)
We wisten het niet van te voren.

We waren naar de parade in Utrecht gegaan en zij koos om de voorstelling Verleiding te bezoeken. Bleek die voorstelling een half uur alleen maar over PUA te gaan. Echter nu een beetje gebracht als theater show waarin soms er de draak mee gestoken werd.
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:04:41 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129290179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:02 schreef dyna18 het volgende:

[..]

He he :)
We wisten het niet van te voren.

We waren naar de parade in Utrecht gegaan en zij koos om de voorstelling Verleiding te bezoeken. Bleek die voorstelling een half uur alleen maar over PUA te gaan. Echter nu een beetje gebracht als theater show waarin soms er de draak mee gestoken werd.
Aah vertel dat er dan bij. Dan klinkt het wel logisch :)
pi_129291545
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah vertel dat er dan bij. Dan klinkt het wel logisch :)
Maar zo is het verhaal leuker :)
pi_129392877
Ik heb een vrij essentieel probleem ( in mijn ogen dan toch :p ). Nog nooit ben ik er in geslaagd
om een "tweede date" voor elkaar te krijgen. En na net weer een afwijzing te hebben gekregen heb ik wat nood aan tips of wie weet kom ik er via hier achter waar het fout loopt. Indien niet heb ik het toch even van me af geschreven.

Eerst wat achtergrondinfo, ik ben bijna 28 en geen enkele ervaring op het vlak van relaties. Ik ben nu wel een laatbloeier, te lang geloofd ( uit luiheid, ik wist ergens wel beter natuurlijk ) in iedereen die tegen me zei : "Dat komt nog wel". Een paar jaar geleden ben ik dan begonnen met via datingsites wat te chatten en ondertussen gaat dat heel vlot. 90% van de berichten die ik stuur worden beantwoord, er zijn regelmatig vrouwen mij uit zichzelf aanspreken, als ik voorstel
om elkaar in het echt te ontmoeten zeggen ze bijna altijd ja en vaak zijn ze me voor. Tot daar gaat het goed :D.

Maar vanaf het overgaat naar "real life" loopt het fout. Meestal hoor ik er totaal niets meer van of krijg ik nog net een beleefdheidsberichtje dat het niets gaat worden en ze een tweede date niet zien zitten. Terwijl ik met sommige echt heel uitgebreid gechat had en bij enkele mijn "probleem" al aangekaart. Maar nooit willen ze feedback geven waar ik iets aan heb.

Van mezelf weet ik dat ik wat stroef ben in de omgang, vrij introvert en stil kan zijn, en wat zelfvertrouwen mis tot het moment dat ik mij geaccepteerd voel. Grotendeels mijn persoonlijkheid, maar er verbetert veel naarmate ik iemand langer ken. Jammer genoeg lijkt online tijd daar niet bij te tellen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 01:47:14 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129393404
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 01:27 schreef Defected het volgende:
Ik heb een vrij essentieel probleem ( in mijn ogen dan toch :p ). Nog nooit ben ik er in geslaagd
om een "tweede date" voor elkaar te krijgen. En na net weer een afwijzing te hebben gekregen heb ik wat nood aan tips of wie weet kom ik er via hier achter waar het fout loopt. Indien niet heb ik het toch even van me af geschreven.

Eerst wat achtergrondinfo, ik ben bijna 28 en geen enkele ervaring op het vlak van relaties. Ik ben nu wel een laatbloeier, te lang geloofd ( uit luiheid, ik wist ergens wel beter natuurlijk ) in iedereen die tegen me zei : "Dat komt nog wel". Een paar jaar geleden ben ik dan begonnen met via datingsites wat te chatten en ondertussen gaat dat heel vlot. 90% van de berichten die ik stuur worden beantwoord, er zijn regelmatig vrouwen mij uit zichzelf aanspreken, als ik voorstel
om elkaar in het echt te ontmoeten zeggen ze bijna altijd ja en vaak zijn ze me voor. Tot daar gaat het goed :D.

Maar vanaf het overgaat naar "real life" loopt het fout. Meestal hoor ik er totaal niets meer van of krijg ik nog net een beleefdheidsberichtje dat het niets gaat worden en ze een tweede date niet zien zitten. Terwijl ik met sommige echt heel uitgebreid gechat had en bij enkele mijn "probleem" al aangekaart. Maar nooit willen ze feedback geven waar ik iets aan heb.

Van mezelf weet ik dat ik wat stroef ben in de omgang, vrij introvert en stil kan zijn, en wat zelfvertrouwen mis tot het moment dat ik mij geaccepteerd voel. Grotendeels mijn persoonlijkheid, maar er verbetert veel naarmate ik iemand langer ken. Jammer genoeg lijkt online tijd daar niet bij te tellen.
Ik vind dit erg lastig te bepalen waar het mis gaat. Enige wat ik me kan bedenken is dat je spontaan, amicaal en leuk kan praten zo lang het achter een beeldscherm is. Zit je tegen over haar dan val je stil of ben je heel erg stug en stil. Ik noem het zelf het dood vogeltje effect.

Dat is het enige wat ik kan bedenken. Je zegt het min of mee zelf al dat je stug bent in het begin qua omgang. Je zult daar dus aan moeten gaan werken, mits dat het natuurlijk daadwerkelijk het probleem is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129393556
quote:

Ik denk dat je beter hier terecht kunt met je vraag ;)
R&P / Dating(site)-ervaringen #379 - NEEM GVD DIE TELEFOON OP HOER!1!

Edit: Of luister naar ook_gek, hij komt ook vaak in dat topic! :D
  zaterdag 27 juli 2013 @ 01:58:24 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129393734
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wel op eigen risico :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129398500
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind dit erg lastig te bepalen waar het mis gaat. Enige wat ik me kan bedenken is dat je spontaan, amicaal en leuk kan praten zo lang het achter een beeldscherm is. Zit je tegen over haar dan val je stil of ben je heel erg stug en stil. Ik noem het zelf het dood vogeltje effect.

Dat is het enige wat ik kan bedenken. Je zegt het min of mee zelf al dat je stug bent in het begin qua omgang. Je zult daar dus aan moeten gaan werken, mits dat het natuurlijk daadwerkelijk het probleem is.
Dat is inderdaad wel ongeveer het effect. Al viel dat de laatste keer heel goed mee vond ik. Pas
tegen het einde ben ik wat dichtgeklapt ( en toen duurde de date al een uur of 4 :) ).

Geen idee hoe ik dat kan veranderen, ook bij mensen die ik al 10 jaar ken blijf ik de stillere persoon.
Misschien ligt het ook aan het soort vrouwen die ik aantrek. Als ik er al eens vind met wat hetzelfde karakter als mij, dan willen/durven ze niet achter die pc vandaan.
pi_129398629
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter hier terecht kunt met je vraag ;)
R&P / Dating(site)-ervaringen #379 - NEEM GVD DIE TELEFOON OP HOER!1!

Ik denk dat het probleem meer op het vlak van versieren ligt. Want daar breng ik in real life al helemaal niets van terecht. Als ik dat andere topic zo lees zijn dat de meer "ervaren" daters met luxeproblemen :p.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:13:16 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129398854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef Defected het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel ongeveer het effect. Al viel dat de laatste keer heel goed mee vond ik. Pas
tegen het einde ben ik wat dichtgeklapt ( en toen duurde de date al een uur of 4 :) ).

Geen idee hoe ik dat kan veranderen, ook bij mensen die ik al 10 jaar ken blijf ik de stillere persoon.
Misschien ligt het ook aan het soort vrouwen die ik aantrek. Als ik er al eens vind met wat hetzelfde karakter als mij, dan willen/durven ze niet achter die pc vandaan.
Hoe komt het dat je zo stil bent?
Hou je niet van praten? Heb je niks te zeggen? Kun je niet meepraten over de onderwerpen waarover gepraat wordt? Ben je verlegen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129399849
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je zo stil bent?
Hou je niet van praten? Heb je niks te zeggen? Kun je niet meepraten over de onderwerpen waarover gepraat wordt? Ben je verlegen?
Dat ik zo stil ben in het algemeen ? Goh, weer een geval van de makkelijkste weg kiezen denk ik.
Ik ben sowieso niet iemand die non-stop kan en wil praten over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik heb regelmatig wat te zeggen, alleen heb ik soms het gevoel dat het niemand interesseert. Dus beperk ik mij meestal tot meepraten. Dat is de situatie in groepen en daar speelt verlegenheid/onzekerheid zeker in mee.

Individuele gesprekken gaan een stuk beter, dan moet ik wel anders wordt het echt stil ;). Maar dat vind ik dus enorm vermoeiend.

Mijn laatste date heeft zeker 4 uur geduurd en ik was echt "op". Voor mijn doen veel gepraat, niet altijd even vlot maar ja. Op het einde dan volledig dichtgeklapt waardoor het afscheid wat warrig was.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:11:12 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129400333
Lastig inderdaad. Je moet je wel bedenken dat de grote groep mensen het leuk vind om te praten. Als dat al niet soepel gaat tijdens een date, hoe zal het dan zijn als je samen op de bank zit? Zo denken veel mensen, en tja samen op de bank zitten en een hele avond weinig tot niks te vertellen / bespreken hebben is vrij saai. En dan is een vervolg date ook niet de moeite
pi_129401521
Zitten hier mensen op beautifulpeople.com?
Sum es est, sumus estis sunt
pi_129406392
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef ook_gek het volgende:
Lastig inderdaad. Je moet je wel bedenken dat de grote groep mensen het leuk vind om te praten. Als dat al niet soepel gaat tijdens een date, hoe zal het dan zijn als je samen op de bank zit? Zo denken veel mensen, en tja samen op de bank zitten en een hele avond weinig tot niks te vertellen / bespreken hebben is vrij saai. En dan is een vervolg date ook niet de moeite
Snap ik wel, en het contrast tussen hoe ik online en irl overkom zal net iets te groot zijn ook.
Maar ik heb de indruk dat pakweg 2 uur chatten overeenkomt met hoogstens een half tot een uur praten. Ik heb nu eindelijk wel wat feedback gekregen van de laatste, waar ik veel mee ben.

Ze vond me veel te stil en had de indruk dat ze me op gang moest houden, ik nam niet genoeg de "leiding" en het leek alsof ik haar maar niets vond blijkbaar.

Terwijl ik juist helemaal onder de indruk was van haar :D Ze zag er zo veel beter uit dan op foto. Maar ik merkte wel dat we niet zo heel veel gemeen hadden, dat ik dat jammer vond zal ik uitgestraald hebben.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:48:31 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129406436
Als je zelf niet zo een prater ben kan je haar dingen vragen. Dan zal zij veel meer aan het praten zijn dan dat jij dat doet. Pas alleen wel op dat het geen interview gaat worden.
pi_129406662
Vragen stellen lukt meestal wel, al vind ik het nog lastig om daar dan op verder te gaan. ( om te voorkomen dat het een interview wordt idd ) En soms heb ik van die momenten dat ik met de beste wil van de wereld geen vraag kan bedenken, soort black-out.

Is me ook weer overkomen bij die bewuste date, dat heb ik ook gewoon tegen haar gezegd. Met dan daarna, "Stel jij nu maar eens een vraag aan me" . Resultaat: zij wist plots ook niets te zeggen en begon zich duidelijk ongemakkelijk te voelen. Niet de juiste oplossing dus :)
pi_129409020
Probeer in het algemeen te veranderen en een prater te worden, anders ben je niet jezelf tijdens een date.
pi_129409226
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:35 schreef firefly3 het volgende:
Probeer in het algemeen te veranderen en een prater te worden, anders ben je niet jezelf tijdens een date.
Sure, zoiets kan je hoogstens een tijd faken wat dan ook nog enorm veel energie kost. Je kan niet ineens een 'prater' worden, tenminste als hij daadwerkelijk introvert is en niet enkel bang. Wat verbeteren kan natuurlijk wel.
pi_129409506
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat is sowieso iets waar ik aan wil en moet werken. En deels zal dat ook wel lukken (al is het mij nog niet helemaal duidelijk hoe). Maar zoals Panaewa ook zegt, ik heb een introverte persoonlijkheid. Dus
een "prater" ga ik nooit worden hoe hard ik ook zou proberen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:55:37 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129409530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:55 schreef Defected het volgende:

[..]

Dat ik zo stil ben in het algemeen ? Goh, weer een geval van de makkelijkste weg kiezen denk ik.
Ik ben sowieso niet iemand die non-stop kan en wil praten over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik heb regelmatig wat te zeggen, alleen heb ik soms het gevoel dat het niemand interesseert. Dus beperk ik mij meestal tot meepraten. Dat is de situatie in groepen en daar speelt verlegenheid/onzekerheid zeker in mee.

Individuele gesprekken gaan een stuk beter, dan moet ik wel anders wordt het echt stil ;). Maar dat vind ik dus enorm vermoeiend.

Mijn laatste date heeft zeker 4 uur geduurd en ik was echt "op". Voor mijn doen veel gepraat, niet altijd even vlot maar ja. Op het einde dan volledig dichtgeklapt waardoor het afscheid wat warrig was.
Probeer de volgende keer de date wat minder lang te maken. Niks mis met eerst eens een uurtje koffie doen. Zeg desnoods dat je daarna ergens heen moet. Dan is het qua tijd te overzien en als het gezellig was en goed klikte wel de ander sowieso weer afspreken als er ook chemie was. Over dat laatste: kun je aan jou of je houding zien dat je het spannend vind zo'n date of zit je verder wel relaxed? Maw: hoe is je lichaamstaal? En nog een tip van mij: Niet tegenover je date gaan zitten maar ernaast of aan de zijkant van het tafeltje. Dan kun je tussendoor ook eens om je heen kijken bijvoorbeeld. Jammer dat je geen feedback kreeg, dat is juist hartstikke fijn in zo'n situatie. Al is iedere vrouw daar natuurlijk weer anders in, kan gewoon zijn dat het niet klikte.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:58:27 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129409599
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:43 schreef Panaewa het volgende:

[..]

Sure, zoiets kan je hoogstens een tijd faken wat dan ook nog enorm veel energie kost. Je kan niet ineens een 'prater' worden, tenminste als hij daadwerkelijk introvert is en niet enkel bang. Wat verbeteren kan natuurlijk wel.
Introvertie is misschien een karaktertrek maar geen excuus. Net zoals praters goede luisteraars kunnen zijn/worden kan dat andersom ook. Verlegenheid is bijvoorbeeld helemaal niet afhankelijk van je karakter, maar van een situatie. Als je een gesprek natuurlijk wilt laten verlopen moet je juist niet teveel daarmee bezig zijn. Een stilte is helemaal niet erg, je kunt die overbruggen door erna een nieuw onderwerp aan te snijden of misschien doet je gesprekspartner dat wel. Doorvragen als de ander iets vertelt. Geen gesloten vragen. Een beetje flirten of plagen is ook niks mis mee.

En als alternatief: een actievere date zoals bijvoorbeeld poolen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:29:27 #170
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129410400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:54 schreef Defected het volgende:

[..]

Dat is sowieso iets waar ik aan wil en moet werken. En deels zal dat ook wel lukken (al is het mij nog niet helemaal duidelijk hoe). Maar zoals Panaewa ook zegt, ik heb een introverte persoonlijkheid. Dus
een "prater" ga ik nooit worden hoe hard ik ook zou proberen.

Dit is niet waar man. Wie jij bent is simpelweg de opsomming van de situaties in je leven die jij meegemaakt hebt. Als jij er voor kiest om meer situaties mee te gaan maken waarin je veel (moet) praten, word je dus vanzelf een prater.

Ik ben hier een levend voorbeeld van trouwens. Natuurlijk geloof je mij niet, maar laat me je dit vragen. Wat doe jij er elke dag aan om sociaal vaardig te worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Pope-of-Dope op 27-07-2013 23:23:46 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129429612
Mensen willen meestal het socializen en zelfvertrouwen opbouwen overslaan en een makkelijke oplossing. Deze dingen kunnen echter alleen in de praktijk geoefend worden. Eerst bijv een maand oogcontact oefenen, daarna hoi zeggen en telkens een stapje verder. Als je het alleen op 1 vrouw wilt uitvoeren, dan lukt het gewoon niet, want dat ben jij niet en dat heeft ze gelijk door. Als je niet gewend bent om met mooie vrouwen te praten zal je heel zenuwachtig zijn als het voor komt en slaat je hoofd letterlijk op hol waardoor je niet jezelf bent en ze minder de kans krijgt om je te leren kennen.

Zonde om (als je op zoek bent naar een relatie) haar te moeten mislopen alleen omdat je het niet gewend bent om met vrouwen te praten of te flirten van haar "niveau". Ze heeft het overigens snel door als je alleen háár benaderd, ze voelt dat je haar op een voetstuk plaatst. Overigens voelt het voor haar ongemakkelijk aan, omdat het voor jou ongemakkelijk aan voelt. Je bent dan niet de persoon waardoor ze gevleid voelt, maar eerder vind ze je een beetje vreemd en is alles awkward omdat je intenties niet duidelijk zijn (die durf je immers niet te tonen omdat je niet gewend bent om met een vrouw zo te praten en je zet "alles of niets" in). Je kijkt haar niet rustig recht in haar ogen aan, maar je kijkt telkens weg en zij voelt zich opgelaten. Alles voelt onnatuurlijk aan voor haar omdat het onnatuurlijk voor jou aan voelt en je het nooit doet. Dat ben jij immers niet.

Er waren laatst gasten gekleed in hun uniform als kapitein enz en het waren lange gasten overigens met symmetrisch gezicht. Geen vrouw in de buurt te bekennen, omdat ze het makkelijk truukje wilden uitvoeren. Mensen die gezellig waren hadden 10 kilometer voorsprong, ongeacht hun uiterlijk, lengte enz.

Laatst was er iemand hoorde ik die zelfs als soldaat in oorlogsgebied gevochten heeft en daardoor zelfvertrouwen probeerde op te wekken. Hij bleek voor vrouwen zo'n grote angst ontwikkeld te hebben dat hij niet op ze durfde af te stappen, terwijl hij nota bene voor zijn eigen leven gevochten heeft. Het heeft dus ook vrij weinig zin om zelfvertrouwen te kweken uit een andere bron. Dusja, er is geen enkele shortcut te bekennen. Maar misschien beter ook, je groei is leuker en belangrijker dan het "resultaat" :)
  zondag 28 juli 2013 @ 14:47:19 #172
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129433063
Fuck it, ik ga er weer een verslagje opgooien. Het gaat erg goed en dat wil ik delen met jullie. Speciaal voor jullie zonder PUA termen ;)

Dag 19: Met een maat afgesproken om naar Leiden te gaan. Toen ik vanaf molen de valk met een paraplu (het regende tantoe hard) richting de Next liep, zag ik 3 meisjes op de hoek van een straat staan. Ze spraken mij aan of ik nog wist of er leuke plekken waren om uit te gaan. Alle 3 zagen ze er leuk uit. ''Sure, tent A, B en C. Zelf ga ik nu naar de Next, dat is de leukste, jullie kunnen gerust meelopen''. Ik betrapte hun nog op een opmerking waarna ze allemaal begonnen te lachen, waarna ze meegingen.

Toen we voor de ingang stonden nog 10 minuten op m'n maat gewacht. Ik vroeg een paar dingen aan ze, maar al snel toonden ze heel veel interesse in mij. Ik vertelde wat over het uitgaansleven in Leiden, Macedonie, Praag volgend jaar. Niet om uit te sloven, maar gewoon omdat ik het leuk vind om daarover te vertellen. Ik maakte echter wel indruk op ze. Het was leuk om te zien hoe ze eigenlijk in chodes veranderden. Je zag dat ze het gesprek gaande wilden houden, maar soms wisten ze gewoon even niet hoe. Het conflict kon je zien in hun ogen. Uiteindelijk kwamen er dan dingen uit als ''Waar woon je, waar ligt dat, waar ligt dat precies, is dat ver'' Toch maakte ik er meestal nog wel iets leuks van.

Toen m'n maat aankwam konden we naar binnen. Meteen voorgesteld om met z'n allen een drankje te doen. Natuurlijk zeiden ze Ja. Hier kwamen ze gelukkig een beetje los van de standaard questions en kon ik door het gesprek te leiden wat te weten komen over ze. Na een half uurtje zeiden ze even naar beneden te lopen om drinken te bestellen. Prima, dan kom ik eindelijk even met m'n maat bijpraten. Supertof om zijn visie en ambitie te horen over business waar hij zo hard mee bezig is. Voor zijn volle 100% overtuiging en belief heb ik echt respect. Na een kwartier kwam de leukste van de 3 weer naar boven, ze gingen bouncen naar een andere plek. ''Wij gaan nog een keer wat leuks doen, we houden contact''. Ze zei dat ze m'n naam wel zou onthouden (mooi niet dus). ''Nee, geef me je nummer, dan bel ik je op en gaan we iets leuks doen in de EL CID''. Kreeg een leuke text van haar terug later die avond.

Na nog even te chillen zag ik een zeer oud bekende (m'n bro van de basisschool die ik vrijwel nooit meer zie). Ik had hem al eens verteld dat ik bezig ben om leren vrouwen te versieren. Hij was gigantisch bezopen, ''Ga doen dan!'' en duwde me een set in. Hij zette zowel zichzelf als mij volledig voor lul door er bij te komen staan en zeggen dat ik met pickup bezig was, dat ik een supertoffe gast was, en dat als hij een meisje zou zijn hij het wel zou weten (waarna hij me ging schuren voor de neus van die chick, lol). De 2 meisjes keken een beetje minachtend en verbaasd, maar het boeide me geen fuck. Ik besloot er gewoon lol mee te hebben. ''Wow, hoe kan ik dit minder awkward maken''. Op een of andere manier trok ik het recht, al kwam m'n maat om de minuut even zeggen wat voor toffe gast ik was tegen me aan schuren. Ondanks alles maakte ik er toch iets leuks van, zaten ze af en toe met hun haren te spelen, en glimlachten ze lief. Leuk om te zien hoe het in de meest fucked up opening er toch nog een leuk gesprek uit komt.

We gingen naar beneden om te dansen. Eigenlijk had ik veel meer zin om te chillen met m'n vrienden, maar ik wilde toch nog een beetje actie. Vrij veel random dingen gebeurd op de dansvloer. Op het snel op te sommen: leukste chick die er stond met heel veel intent (passie/doelgericht) aangesproken, binnen 15 seconden had ik haar bijna gezoend, tot haar ''alpha'' vrienden (of haar vriendje die ernaast stond, i dunno) haar wegtrok. Een 32 jarige vrouw die om m'n nek hing en me wou zoenen, en een vrouw die me eerst heel arrogant aankeek wat in notime transformeerde in een lieve glimlach.

Het meisje wat bij de garderobe werkte is een oud klasgenootje van me. Een populair meisje altijd vroeger waar ik nooit wat tegen durfde te zeggen. Ik heb daar nog een half uurtje met haar gepraat, het blijkt dus een hele leuke chick te zijn. Vooral gehad over hoe school zo anders is dan nu, en wat voor transformatie mensen ondergaan. Het was gewoon een chill 50/50 gesprek, ik hoefde nergens m'n best voor te doen. Voor mij laat dit duidelijk zien hoe ik veranderd ben de afgelopen jaren. Verder nog een beetje met de bouncers gepraat, waarna ik rond een uur of 5 weer richting huis ging.

Ik denk dat ik de mindset van m'n maat heb overgenomen waarmee ik op vakantie gegaan ben. ''Tegen mij kunnen ze geen nee zeggen''. Ik stond de hele avond aan. Nergens hoefde ik m'n best voor te doen. Ik kon gewoon naast een meisje gaan staan, en door te blijven staan vond ze me al leuk. Bijna 0 effort van mijn kant, het investeren komt allemaal van hun kant. Het is arrogant om te zeggen dat ik nu al de persoon ben geworden die ik wil zijn, maar zo voelt het de afgelopen 4 dagen wel. Iedereen waarmee ik communiceer geef ik een goed gevoel mee, zonder routines, spelletjes, negs, en andere externe bullshit.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 28 juli 2013 @ 14:55:42 #173
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129433366
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Iedereen waarmee ik communiceer geef ik een goed gevoel mee, zonder routines, spelletjes, negs, en andere externe bullshit.
Als reactie hierop een concrete vraag:

Hoe communiceerde je daarvoor. Veranderd in lichaamstaal, gezichtsexpressie etc.? Of qua inhoud? Ik ben communicatiever geworden in de afgelopen twee jaar door mijn werk (waarbij ik veel klantcontact heb en als men iets tegen mij zegt ik wel in staat ben om wat terug te zeggen op een nodige vriendelijke toon en ik ben best in staat om geen stiltes te laten vallen) maar ik kan mij voorstellen dat dit misschien niet zozeer je doel was? Natuurlijk is een werkomgeving geen openbare gelegenheid (9-18 horeca in warenhuis).

Mijn verantwoordelijkheden binnen dat bedrijf hebben mij ook veranderd. Verder respect voor je algehele motivatie. Ik heb wel een redelijke 'dont give a fuck' attitude denk ik maar ben diep van binnen ietwat onzeker wat dergelijke omgang betreft en dan kom je al snel bij comfortzone uit etc. wat ik zeker niet ga ontkennen.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:20:34 #174
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129434119
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Als reactie hierop een concrete vraag:

Hoe communiceerde je daarvoor. Veranderd in lichaamstaal, gezichtsexpressie etc.? Of qua inhoud? Ik ben communicatiever geworden in de afgelopen twee jaar door mijn werk (waarbij ik veel klantcontact heb en als men iets tegen mij zegt ik wel in staat ben om wat terug te zeggen op een nodige vriendelijke toon en ik ben best in staat om geen stiltes te laten vallen) maar ik kan mij voorstellen dat dit misschien niet zozeer je doel was? Natuurlijk is een werkomgeving geen openbare gelegenheid (9-18 horeca in warenhuis).

Mijn verantwoordelijkheden binnen dat bedrijf hebben mij ook veranderd. Verder respect voor je algehele motivatie. Ik heb wel een redelijke 'dont give a fuck' attitude denk ik maar ben diep van binnen ietwat onzeker wat dergelijke omgang betreft en dan kom je al snel bij comfortzone uit etc. wat ik zeker niet ga ontkennen.
Ongetwijfeld ben ik enorm veranderd in lichaamstaal, inhoudelijke gesprekken, kennis, gezichtsexpressies, maar ik ben met niks hiervan bewust bezig geweest. Het is namelijk allemaal een representatie van hoe jij je voelt en je opstelt naar andere mensen.

Vroeger (20 dagen geleden) focuste ik me als ik met iemand ging praten vooral op mezelf. Ik ging erheen met als doel een positieve reactie te krijgen zodat ik me goed kon voelen. Als ik dan aan het praten was was ik vooral in m'n hoofd bezig om het gesprek logisch te beoordelen. Eigenlijk neem je op die manier ''waarde'' weg van iemand.

Op dit moment focus ik me heel erg op het geven. Geef een persoon als je hem/haar ziet je volledige aandacht, toon zoveel mogelijk interesse, ben ook oprecht geinteresseerd in wat hij/zij te melden heeft, geef complimenten als iemand iets goeds doet of een goede eigenschap heeft. Op het moment dat ik 1 van deze dingen terugkrijg vind ik de ander een tof iemand. Zoniet, waarom zou ik dan met zo'n persoon om willen gaan?
  zondag 28 juli 2013 @ 15:25:04 #175
203089 Scuidward
pi_129434278
Ah ok. Daar kan ik mij in vinden. Goede vriendin complimenteerde mij een jaar of wat geleden met het feit dat ik het met iedereen wel goed kon vinden en ik merk dat als ik een gesprek aanga ik ook redelijk de twee partijen kant in ogenschouw kan nemen. Dan is het voornamelijk een kwestie van een andere mindset denk ik en dan is het ook gunstig dat ik na een emotioneel gesprek met voornamelijk mijn moeder het blowen een halt heb toegeroepen en mijn dopaminelevels weer gezond gaan worden.
pi_129434993
Wat is een "chode"?
  zondag 28 juli 2013 @ 15:51:13 #177
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129435095
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:48 schreef Gray het volgende:
Wat is een "chode"?
Een onzekere man/niceguy die heel graag aardig gevonden wil worden door anderen en zich daarom in dienst opstelt van de andere partij.

De enige PUA term, excuus!
pi_129436543
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Een onzekere man/niceguy die heel graag aardig gevonden wil worden door anderen en zich daarom in dienst opstelt van de andere partij.

Ah zo. :) Is het een afkorting ofzo?
  zondag 28 juli 2013 @ 16:52:59 #179
203089 Scuidward
pi_129436610
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah zo. :) Is het een afkorting ofzo?
Ik zie dat het in urban slang staat voor korte dikke penis. Misschien een lulletje rozenwater :+
pi_129437733
youtube jeffy origin of the chode :P
  zondag 28 juli 2013 @ 20:10:38 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129442501
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Behalve dat in dienst stellen en heel graag aardig gevonden willen worden herken ik mij er wel in.

Het klinkt wel cooler dan het is een chode. :')
C'est la vie
pi_129467299
quote:

Assertiviteitscursus? Op gewoon letterlijk een paar ballen te groeien?

Ik ben in mijn mid 20s en heb nog nooit 'bewust' gedate. Het verhaal; "het komt vanzelf wel" gebeurde mij dan ook altijd. Ik stond en sta altijd voor alles en iedereen open en ben altijd van relatie naar relatie gerold.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:38:18 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129467562
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Behalve dat in dienst stellen en heel graag aardig gevonden willen worden herken ik mij er wel in.

Het klinkt wel cooler dan het is een chode. :')
Nee man, jij bent een baas.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:40:23 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129467656
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Het verhaal; "het komt vanzelf wel" gebeurde mij dan ook altijd.
Tja op een gegeven moment is dat enkel "een mooi verhaal van een ander" als je het zelf nooit meemaakt ;)
pi_129467849
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tja op een gegeven moment is dat enkel "een mooi verhaal van een ander" als je het zelf nooit meemaakt ;)
Eens hoor. Maar ik maakte het alleen maar mee omdat ik er voor open stond. Heb het idee dat het grootste gedeelte alleen maar in hubbeschubbekutteveen blijft zitten met een waslijst qua eisen. Ik rol van relatie in relatie domweg omdat ik me overal en nergens bevind en nooit eens op 1 plek blijf zitten. Ik kom gewoon veel mensen tegen en dan is de kans vanzelf hoger.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 29 juli 2013 @ 14:11:56 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129468816
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Eens hoor. Maar ik maakte het alleen maar mee omdat ik er voor open stond. Heb het idee dat het grootste gedeelte alleen maar in hubbeschubbekutteveen blijft zitten met een waslijst qua eisen. Ik rol van relatie in relatie domweg omdat ik me overal en nergens bevind en nooit eens op 1 plek blijf zitten. Ik kom gewoon veel mensen tegen en dan is de kans vanzelf hoger.
Jij leeft in het uiterste van dat je ontzettend veel meemaakt / weg bent etc. En de andere uiterste is natuurlijk dat je nooit wat doet. De meeste mensen hangen ergens tussenin.
Afgelopen twee jaar veel mensen ontmoet en stond ik er zeker voor open, maar niets wat leidde tot evt relatie. Je moet maar net de mazzel hebben dat je leuk genoege personen tegenkomt waar je de juiste klik mee hebt.
pi_129470133
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij leeft in het uiterste van dat je ontzettend veel meemaakt / weg bent etc. En de andere uiterste is natuurlijk dat je nooit wat doet. De meeste mensen hangen ergens tussenin.
Afgelopen twee jaar veel mensen ontmoet en stond ik er zeker voor open, maar niets wat leidde tot evt relatie. Je moet maar net de mazzel hebben dat je leuk genoege personen tegenkomt waar je de juiste klik mee hebt.
Ben het wel met je eens hoor :).

Ik geef ook wel toe dat ik gewoon veel geluk heb gehad met de dames en dat ik toevallig gewoon vaak single dames ben tegengekomen. Ik ben ook vaak in 'groepjes' terecht gekomen die gingen stappen, naar een musea gingen of een bioscoopje meepakken. Ik kwam daar als eenling (want vakantie, want op reis, want s_e doet dit soort dingen nou eenmaal :')) binnen en dan is het al snel aanpappen met de single dames. En dat is niet bewust, dat gebeurt op een gegeven moment gewoon. Ik zoek het zelf ook eigenlijk nooit op. En dan is er vaak wel een klik en voor ik het weet ben ik weer met iets begonnen.

Ik waai een beetje met elke wind mee.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:20:51 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129472867
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of je bent gewoon heel kritisch. Als ik on me heen zie hoeveel mensen met minder genoeg nemen snap ik wel dat ze zo snel een relatie kunnen hebben.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:27:16 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129473054
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:20 schreef ook_gek het volgende:
Of je bent gewoon heel kritisch. Als ik on me heen zie hoeveel mensen met minder genoeg nemen snap ik wel dat ze zo snel een relatie kunnen hebben.
Nouja wat is kritisch is dan de vraag.
Qua uiterlijk heb ik niet echt strenge eisen. Val op veel verschillende types, enige echte eis/wens is dat ie niet veels te dik is. Aantrekkingskracht is namelijk wel gewenst.
Qua innerlijk moet het gewoon klikken. Dus mee kunnen praten / lachen etc. En dat er meer is dan enkel vriendschap natuurlijk. Dat laatste gebeurd gewoon niet snel bij mij. Dat ik denk "wow.. echt een leuke vent" en als ik dat al heb, verdwijnt het vaak binnen 4 dates, of de jongen wil mij niet (meer).
pi_129476842
quote:

[..]

Hoe weet je of iemand met minder genoegen neemt?
  maandag 29 juli 2013 @ 18:40:21 #191
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129477282
quote:

[..]

Nooit genoeg nemen met minder dan je verdient ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 18:43:25 #192
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129477388
Je krijgt nooit zomaar wat je verdient.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:48:03 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129477520
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Als je ergens niet voor wil werken verdien je het ook niet om het te krijgen.
pi_129477566
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

En soms moet je er gewoon tegen aan lopen.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:51:03 #195
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129477610
quote:

[..]

Wat bedoel je met er voor werken?
Iemand vindt je leuk of niet. Daar kun je moeilijk aan werken.
pi_129477633
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Dit klinkt als iedereen verdient een model als Gisele Caroline Bündchen als vriendin? :').
  maandag 29 juli 2013 @ 18:53:21 #197
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129477680
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit klinkt als iedereen verdient een model als Gisele Caroline Bündchen als vriendin? :').
Waarom niet? Ziet er uit als een leuke meid hoor. ;)
pi_129477711
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ziet er uit als een leuke meid hoor. ;)
Snap ik, maar zo werkt dat helaas niet. :'(
  maandag 29 juli 2013 @ 18:55:12 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129477747
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Snap ik, maar zo werkt dat helaas niet. :'(
Helaas ziet de gemiddelde vrouw er niet zo uit, nee.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:56:21 #200
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129477785
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

quote:

[..]

Nee dit klinkt als dat je niet altijd krijgt wat je toe komt, al is t in de vorm van een vrouw of van wat anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')