abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129221343
OK, profiel tekst is klaar.
Blijft lastig om een leuke tekst te schrijven.
Iemand hier die hem wil beoordelen?
  maandag 22 juli 2013 @ 15:02:37 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129221362
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef dyna18 het volgende:
Stuur maar door.
En evt hier plaatsen: R&P / Dating(site)-ervaringen #377
pi_129221403
quote:
Ja, stuur maar. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129221534
quote:
En je schrijft dat je houdt van lekker gezellig op de bank met een wijntje, reizen, lekker eten, humor en af en toe gekke dingen doen?
pi_129221556
OK, ik heb hem toegestuurd.
Ik sta open voor feedback, maar hoop dat deze zo al aansprekend is.
pi_129221588
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En je schrijft dat je houdt van lekker gezellig op de bank met een wijntje, reizen, lekker eten, humor en af en toe gekke dingen doen?
Reizen zit er wel in ja :)
De rest niet.

Wie houdt er nou niet van lekker eten.

Wil je hem ook beoordelen?
pi_129221600
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Reizen zit er wel in ja :)
De rest niet.

Wie houdt er nou niet van lekker eten.

Wil je hem ook beoordelen?
Tuurlijk. Alleen heb ik geen ervaring met reacties daarop ;)
pi_129225771
De focus vind ik teveel op het negatieve ipv het positieve. Het kost maar een paar dagen van keihard ervoor te gaan om een aantal grote angsten uit te roeien, echter neemt niemand de moeite. Dan verdien je het om jaar in jaar uit alleen te zijn. No pain no gain.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129226119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:
De focus vind ik teveel op het negatieve ipv het positieve. Het kost maar een paar dagen van keihard ervoor te gaan om een aantal grote angsten uit te roeien, echter neemt niemand de moeite. Dan verdien je het om jaar in jaar uit alleen te zijn. No pain no gain.
Dat is simpelweg niet waar man :')
pi_129226330
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar man :')
Pope is een uitzondering idd, verder zie ik niemand die daadwerkelijk aan het veranderen is. Zolang mensen niet hun levensstijl en dagelijkse handelingen veranderen, blijven ze zo, met het zelfde resultaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129226369
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pope is een uitzondering idd, verder zie ik niemand die daadwerkelijk aan het veranderen is. Zolang mensen niet hun levensstijl en dagelijkse handelingen veranderen, blijven ze zo, met het zelfde resultaat.
O je had het over die PUA zooi alweer?
Ja, vind je 't gek! Je zit in het verkeerde topic man! -_-
pi_129226445
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben er met verandering voor mijzelf bezig. Echter gaat het langzaam.
(heeft onder andere te maken met te veel alleen lezen en te weinig doen).
Maar ik blijf de goede kant op gaan.
pi_129226547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O je had het over die PUA zooi alweer?
Ja, vind je 't gek! Je zit in het verkeerde topic man! -_-
Oh ja, vergeten dat je niet wilt veranderen. Geen veranderingen, hetzelfde resultaat, geen meid. Jouw eigen keuze.
pi_129226606
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh ja, vergeten dat je niet wilt veranderen. Geen veranderingen, hetzelfde resultaat, geen meid. Jouw eigen keuze.
Zeg, als je in zo'n rotbui bent, waarom rot je dan niet gewoon op ipv je af te reageren op anderen?
pi_129226636
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik ben er met verandering voor mijzelf bezig. Echter gaat het langzaam.
(heeft onder andere te maken met te veel alleen lezen en te weinig doen).
Maar ik blijf de goede kant op gaan.
Goed bezig! :)
  maandag 22 juli 2013 @ 18:47:34 #116
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_129227662
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben ook bezig met veranderen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129227716
Doe het PUA-reclameblok even in het PUA-topic, wil je? Als de mensen die hier graag chickies willen versieren dat ZONDER PUA-shizzle willen doen, dan is dat hun keuze; daarom zitten ze in DIT topic. En daarom is er ook ene apart PUA-topic. Als ze DIE tips willen komen ze daar vanzelf wel heen.

Zo.
Ja doei.
pi_129228745
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Doe het PUA-reclameblok even in het PUA-topic, wil je? Als de mensen die hier graag chickies willen versieren dat ZONDER PUA-shizzle willen doen, dan is dat hun keuze; daarom zitten ze in DIT topic. En daarom is er ook ene apart PUA-topic. Als ze DIE tips willen komen ze daar vanzelf wel heen.

Zo.
De tip van Cue is nog meer "PUA" dan wat ik zeg. Van haar mag je niet eens een relatie hebben voordat je jezelf hebt gefixt. (wel een hele sterke overigens :) Volgens mij wordt er altijd wel PUA geroepen als er veel moeite gedaan moet worden. Er is geen makkelijke tip, anders dan aan jezelf werken.
pi_129228774
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben ook bezig met veranderen.
Nice!
  maandag 22 juli 2013 @ 19:42:24 #120
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129229287
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De tip van Cue is nog meer "PUA" dan wat ik zeg. Van haar mag je niet eens een relatie hebben voordat je jezelf hebt gefixt. (wel een hele sterke overigens :) Volgens mij wordt er altijd wel PUA geroepen als er veel moeite gedaan moet worden. Er is geen makkelijke tip, anders dan aan jezelf werken.
Veranderen in levensstijl is best moeilijk, want je moet de hele tijd vechten tegen het gevoel van "Ach kan een andere keer ook nog wel" "Jaaa ik zie nog wel even" "Misschien volgende keer maar eens mee doen".

PUA is wat dat aan gaat een heel 'gedwongen' en gestructureerde manier van veranderen, dat is het positieve er aan. Inclusief regeltjes om de eerder genoemde redenen tegen te gaan. Het heeft ook zijn keerzijdes, maar goed, daar moet je maar voor waken als je voor die route kiest.

Ikzelf kies voor een wat langzamere manier, maar wel mijn eigen manier. Ondertussen ga ik nu wel eindelijk naar fitness (kom nu dus ook eindelijk wat aan) en doe ik wat meer aan activiteiten mee, al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog wel eens dingen laat schieten vanwege eerder genoemde redenen. :P

Het resultaat tot nu toe is dat ik wat losser ben geworden en ik voel me fysiek beter. :) Het had misschien sneller gekunt als ik hardcore was gaan PUAen, maar ik voelde me daar niet prettig bij. Dus nu doe ik het op de langzamere, eigen manier. En dat bevalt me prima. :)
pi_129229728
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:42 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Veranderen in levensstijl is best moeilijk, want je moet de hele tijd vechten tegen het gevoel van "Ach kan een andere keer ook nog wel" "Jaaa ik zie nog wel even" "Misschien volgende keer maar eens mee doen".

PUA is wat dat aan gaat een heel 'gedwongen' en gestructureerde manier van veranderen, dat is het positieve er aan. Inclusief regeltjes om de eerder genoemde redenen tegen te gaan. Het heeft ook zijn keerzijdes, maar goed, daar moet je maar voor waken als je voor die route kiest.

Ikzelf kies voor een wat langzamere manier, maar wel mijn eigen manier. Ondertussen ga ik nu wel eindelijk naar fitness (kom nu dus ook eindelijk wat aan) en doe ik wat meer aan activiteiten mee, al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog wel eens dingen laat schieten vanwege eerder genoemde redenen. :P

Het resultaat tot nu toe is dat ik wat losser ben geworden en ik voel me fysiek beter. :) Het had misschien sneller gekunt als ik hardcore was gaan PUAen, maar ik voelde me daar niet prettig bij. Dus nu doe ik het op de langzamere, eigen manier. En dat bevalt me prima. :)
Goed dat je het zo lang kunt volhouden, met fit blijven merk ik ook dat er een neiging is om terug te vallen. De reden dat ik "zoveel mogelijk actie binnen een korte tijd bestek" noem, is omdat je hersenen dan sterkere nieuwe verbindingen aan maken, geen kleinere die op de langzame lange manier sneller de neiging hebben om weer te verdwijnen als je een korte pauze in last.

Beetje alsof je gaat trainen (weet je vast beter dan ik), had ik van kingtoppie overigens, als het pijn begint te doen begin je pas echt met spieren opbouwen. Als je niet door gaat worden je spieren niet groter en blijf je gewoon hetzelfde.
  maandag 22 juli 2013 @ 20:05:55 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129230250
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:') niet wat ik zei.
pi_129231258
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') niet wat ik zei.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die methode wordt veel gebruikt door mensen die eerst aan zichzelf zouden moeten werken. Echter, in dit topic wordt gehamerd op het idee dat je eerst aan jezelf moet werken terwijl een aantal mensen hier liever een slechte relatie zouden willen hebben (daar komt het op neer dan) dan helemaal geen, maar ze hebben helemaal geen.

Zoiets?
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze een slechte relatie willen, dan kunnen ze op elk meisje afstappen. Leg dan de wensen/eisen die je hebt helemaal opzij. Er zijn altijd wel mensen die nooit 'nee' zeggen als je even lief tegen ze doet. Dan heb je een slechte relatie.. woei O+
En heb je niet eens hoeven te versieren.
Komt zo'n beetje op hetzelfde neer toch?
  maandag 22 juli 2013 @ 20:44:02 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129231590
Nee. Ik legde uit dat sommige problemen beter eerst opgelost kunnen worde. Dat veel mensen hier een relatie zien als de oplossing van allerleiproblemen. En dat daarom de vraag wel eens wordt gesteld waarom iemand een relatie wil.
pi_129232292
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Nee. Ik legde uit dat sommige problemen beter eerst opgelost kunnen worde. Dat veel mensen hier een relatie zien als de oplossing van allerleiproblemen. En dat daarom de vraag wel eens wordt gesteld waarom iemand een relatie wil.
Het is misschien niet DE oplossing, maar wie weet brengt het iemand wel een stapje dichterbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')