Natuurlijk, het kan absoluut goed zijn. Maar dan nog is dat denk ik niet de reden waarom ej een relatie wil. Omdat het iets kán opleveren..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef dyna18 het volgende:
Het is misschien niet DE oplossing, maar wie weet brengt het iemand wel een stapje dichterbij.
Man, je doet veel te moeilijk. Met je verschillende niveau's. Ja, zeker zit daar een kern van waarheid in. Maar zelfs al ben je de beste, dan nog ga je ze niet allemaal je bed in krijgen. Simpelweg omdat niet iedereen dezelfde standaarden hanteerd. Wat jij leuk vind, vind een ander wellicht niks.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb het gevoel dat mensen niet gelukkig zijn met het feit dat het een oneindig leer proces is, waar ik juist blij om ben. Mensen denken vaak dat ze kunnen versieren, maar als je ze naast een ander zet verbleken ze. Net als dat gasten denken dat ze goed kunnen vechten, de ego zit zo hoog bij mannen dat ze altijd denken te kunnen winnen. Zelfvertrouwen en sociale vaardigheden heb je op niveau's, niet zo zwart wit van je kan het of je kan het niet.
Dat er op ieder potje een deksel past is overigens wel de grootste cliché in de datingwereld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Man, je doet veel te moeilijk. Met je verschillende niveau's. Ja, zeker zit daar een kern van waarheid in. Maar zelfs al ben je de beste, dan nog ga je ze niet allemaal je bed in krijgen. Simpelweg omdat niet iedereen dezelfde standaarden hanteerd. Wat jij leuk vind, vind een ander wellicht niks.
Niet voor niets dat ze stellen dat er voor ieder potje een deksel is. Of ben jij er zo een die vrouwen versiert omdat het kan en niet omdat je oprecht geïnteresseerd bent. Lijkt mij vrij moeilijk je voor te doen als iemand die je niet bent, alleen vanwege het feit dat een chick dat leuk vind.
No hard feelings overigens.
Wel met de manier waarop firefly3 mij al meermalen heeft getracht te flamen (op een denegrerende manier jegens mensen die zijn PUA-geloof niet aanbidden), daar ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat er op ieder potje een deksel past is overigens wel de grootste cliché in de datingwereld.
Dit wordt natuurlijk vaak gezegd tegen iemand die moeite heeft een leuk persoon te krijgen. Maar is eigenlijk gewoon waardeloos.
Wat firefly hier echter terecht zegt is dat het geen zwart wit verhaal is. Iedereen kan altijd wel een stukje beter worden. Dat zijn geen niveaus (het is geen computerspelletje).
Trouwens niets mis met een beetje zelfontwikkeling.
Misschien een beetje overdreven idd. Maar over het algemeen verschillen individuen teveel van elkaar om er een wiskundige formule op los te kunnen laten. Je kan niet altijd succes hebben al ben je nog zo goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat er op ieder potje een deksel past is overigens wel de grootste cliché in de datingwereld.
Dit wordt natuurlijk vaak gezegd tegen iemand die moeite heeft een leuk persoon te krijgen. Maar is eigenlijk gewoon waardeloos.
Wat firefly hier echter terecht zegt is dat het geen zwart wit verhaal is. Iedereen kan altijd wel een stukje beter worden. Dat zijn geen niveaus (het is geen computerspelletje).
Trouwens niets mis met een beetje zelfontwikkeling.
Eens, maar er is ook niemand die dat beweerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven idd. Maar over het algemeen verschillen individuen teveel van elkaar om er een wiskundige formule op los te kunnen laten. Je kan niet altijd succes hebben al ben je nog zo goed.
Dat was meer mijn insteek.
Niet letterlijk nee, maar zo kwam het naar mij toe wel over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Eens, maar er is ook niemand die dat beweerd.
Nog altijd geen SC hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:32 schreef kree het volgende:
Nou niks doorgelezen, maar zal even melden dat ik nog leef
hoe is t hier allemaal?
Zit mobiel en geen idee. Maar idd voor dergelijke.praat is een SC.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef kree het volgende:
of wacht, sorry, moet natuurlijk die SC hebben ofzo, kun je me een linkje doen?
Geen idee waar nu idereen zit
wat is daar nou creepy aan en hoe is t met u?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef heloef het volgende:
Geen creepy smileys meer in ieder geval kree.
Dat is alvast een positieve ontwikkeling die ik even wil benoemen.
Met mij gaat het in ieder geval prima. Maar ik zal stoppen want het is immers geen slowchat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
wat is daar nou creepy aan en hoe is t met u?
Ze vond dat je wel wat kon leren?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:28 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm dit wil niemand waarschijnlijk geloven. Maar ik ben vanavond onbedoeld en onverwacht op een PUA coachingsseminar terecht gekomen. Samen met het meisje met wie ik deze avond uit was en had afgesproken. En het was zij die me er naar toe had genomen....
Ik heb een rare maar leuke avond gehad.
He hequote:
Aah vertel dat er dan bij. Dan klinkt het wel logischquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:02 schreef dyna18 het volgende:
[..]
He he
We wisten het niet van te voren.
We waren naar de parade in Utrecht gegaan en zij koos om de voorstelling Verleiding te bezoeken. Bleek die voorstelling een half uur alleen maar over PUA te gaan. Echter nu een beetje gebracht als theater show waarin soms er de draak mee gestoken werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |