SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:33 schreef FredVleespet het volgende:
Hershell in de trailerViel me ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus dan gaat er eentje weg, nooit meer dan 1 neger in een serie waar het niet bedoeld is.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:36 schreef stinkie het volgende:
Dat been kan nog steeds prothese zijn die ze aan get maken waren hè
Goede trailer. En een neger te veel :p
Moet je vooral in dit topic zittenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk lekker geen trailers. Ik wil 0,0 spoilers.
Een goede trailer ziet er altijd gevarieerd uit.... Voor hetzelfde geld zijn dit gewoon fragmenten uit alle interessante scènes uit het seizoen. Zou niet voor het eerst zijn....quote:Op zondag 21 juli 2013 00:38 schreef Discombobulate het volgende:
Trailer ziet er geweldig uit!
( materiaal uit ep 1,2 &3 )
Het ziet er naar uit dat we weer terug gaan naar Darabont's seizoen 1, veel variatie, on the road & suprises ( die radio bijv ).
Haha ja, was mijn eerste reactie van de trailer... Hé! D'Angelo!quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:28 schreef Stefan het volgende:
FOXlife komt met een raadseltje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk niks spoilerigs aan dit allemaal, maar ach,
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]Haha, naja idd.. jammer leek me wel leuk als ze er toch iets mee gingen doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk niks spoilerigs aan dit allemaal, maar ach,
[ afbeelding ]
Maar dat is zo lastig vol te schrijven, het is logisch dat je tijdens zo'n zombie outbreak een vaste stek gaat zoeken. Op een gegeven moment ga je die vinden, mocht die voldoen ga je natuurlijk niet on the road verderquote:Op maandag 22 juli 2013 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik wil gewoon een on the road ervaring zien, geen vaste locatie meer (boerderij, gevangenis) houdt dingen interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Iets met de gouvernor en mensen uit Woodburry die naar de gevangenis kwamen als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef tralalala het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe het is geëindigd.
Ja, dat is wat ik mij nog kan herinneren + dat Andrea zichzelf dood schoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Iets met de gouvernor en mensen uit Woodburry die naar de gevangenis kwamen als ik het me goed herinner.
Ik ook niet, daarom 3 dagen geleden opnieuw begonnen met kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef tralalala het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe het is geëindigd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef ems. het volgende:
Ohja, die achterlijke mensen uit woodburry die het hele seizoen degradeerden tot een b-serie
quote:
Dat was dom ja. Echt zo'n Disney-moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Of die keer dat ze boos waren en gingen protesteren en dat Andrea toen de meest lame-ass excuses bracht en iedereen vervolgens knuffelend en high-fivend weer naar huis ging
Geregisseerd door Darabont geloof ik. Dat is tevens ook mijn favoriete aflevering.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef ems. het volgende:
Gewoon meer als aflevering 1. Dat was nog echt een kunstwerkje.
Eerste aflevering van seizoen 3 is voor mij ook wel een topper. Die scene dat ze door het huis lopen, alles verzamelen, de karige buit verdelen. Geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Geregisseerd door Darabont geloof ik. Dat is tevens ook mijn favoriete aflevering.
Dayum.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
http://www.maxim.com/girl(...)actress-lauren-cohan
Hnnnngnggggg![]()
Zag het net op Facebook voorbij komen, maarquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Safe for work?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Beter was ze naakt. Dit ziet er niet uitquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Jawel, de eerste is nu gereleased. Check hun Facebook pagina maarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef RubenSosa het volgende:
Komen er dit jaar weer geen webisodes?
thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel, de eerste is nu gereleased. Check hun Facebook pagina maar
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:40 schreef OMG het volgende:
13 oktober start het nieuwe seizoen.
En er is zelfs een heuse 8 weken lange online les bij als je zou willen; https://www.canvas.net/courses/the-walking-dead
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat zou pas gaaf zijn. Dat zij in de serie worden verwerkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat Clementine en Lee boel komt redden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Bastard, ik moest 2x nadenken wie dat ook alweer waren!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb al na de trailer hier aangegeven dat de map die ze in de trailer laten zien stopt op Macon. (Waar Lee vandaan komt)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zou pas gaaf zijn. Dat zij in de serie worden verwerkt.
Ja, als Andrea dood gaat heb je inderdaad de laatste te pakken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey is episode 16 echt de laatste van seizoen 3?
Beetje apart einde..
Wat een gare finale dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, als Andrea dood gaat heb je inderdaad de laatste te pakken.
Jup, dit is compleet. Maar er zit wel een country restriction op bij youtube geloof ik. Ook via torrents te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat bleef ik het ontzettend boeiend vinden en kan ik niet wachten totdat ik seizoen 4 kan gaan kijken
Seizoen 1 was inderdaad nog het beste, maar ook seizoen 2 en 3 bleven me ondanks wat kleine irritaties ongelofelijk boeien. Ik hoop dat er weer wat meer gekeken wordt naar de wereld om hun heen. Ik vond de setting van seizoen 2 en 3 iets te beperkt. De reis naar Atlanta, naar de nederzetting, naar het onderzoekscentrum en vervolgens fort Benning in seizoen 1. Dat zorgt voor wat meer variatie in het verhaal. Daarom dat ik seizoen 1 het leukste vond, denk ik.
One last thingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Robar het volgende:
Pffff, afgelopen week alle 16 afleveringen van seizoen 3 erdoorheen gejaagd. Begon me eigenlijk een beetje te ergeren aan bepaalde dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat bleef ik het ontzettend boeiend vinden en kan ik niet wachten totdat ik seizoen 4 kan gaan kijken
Seizoen 1 was inderdaad nog het beste, maar ook seizoen 2 en 3 bleven me ondanks wat kleine irritaties ongelofelijk boeien. Ik hoop dat er weer wat meer gekeken wordt naar de wereld om hun heen. Ik vond de setting van seizoen 2 en 3 iets te beperkt. De reis naar Atlanta, naar de nederzetting, naar het onderzoekscentrum en vervolgens fort Benning in seizoen 1. Dat zorgt voor wat meer variatie in het verhaal. Daarom dat ik seizoen 1 het leukste vond, denk ik.
One last thingEens, wilde het al een aantal keer uitzetten vorig seizoen maar toch elke keer weer blijven kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch achterlijk dat je in je budget gaat knippen terwijl je een van de succesvolste series van de USA hebt op dit moment.
Yes!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is nog niet begonnen, dus nu nog nergens. En straks gewoon via de bekende downloadkanalen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef Robar het volgende:
Hoe/waar kijken jullie seizoen 4 overigens?
Hoevaak we dat al niet gehoord hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Heb eigenlijk wel weer hogere verwachtingen voor dit seizoen. Vooral omdat ik ergens gelezen dacht te hebben dat ze weer terug naar de sfeer van het eerste seizoen wilden gaan.
En anders, t'is nog altijd wel leuk vermaak.
Ik zou zeggen dat dat in de nacht van zondag op maandag is, maar dan is hij in de USA nog niet verschenen, dus dat zou ook raar zijn. Vreemde tijd, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
14 oktober wordt nieuwe aflevering volgens mij uitgezonden op FOX, wel om 00:40 overigens..
ja dat geblaat vantevoren is puur om wat reclame te maken en het publiek te pleasen. Of het beter wordt of niet kan je daar echt niet uit opmaken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoevaak we dat al niet gehoord hebbenvorig seizoen zou ook een slot kennen als nooit te voren.. nou.. we hebben het geweten hoor
Ik weet dat het nog niet begonnen isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is nog niet begonnen, dus nu nog nergens. En straks gewoon via de bekende downloadkanalen.
Ze moeten gewoon af van die vaste locaties dan wordt het weer leuk, gewoon on the road van plek tot plek overlevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoevaak we dat al niet gehoord hebbenvorig seizoen zou ook een slot kennen als nooit te voren.. nou.. we hebben het geweten hoor
Inderdaad, en misschien een belangrijker doel weer. Net als bij seizoen een het vinden van een plek waar mensen zouden zijn en uiteindelijk dat laboratorium.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon af van die vaste locaties dan wordt het weer leuk, gewoon on the road van plek tot plek overleven
Allemaal pr-geblaat. Dat eerste seizoen (de eerste paar afleveringen) zat een groter budget achter. Daar is men in gaan snijden, en toen kregen we dus dat goedkope gedoe. The Walking Dead wordt echter goed bekeken en wordt ook makkelijk verkocht over de hele wereld. Er is dus geen reden om het budget te verhogen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef maurisioo het volgende:
Ja oke. Kan me het ook niet meer goed herinneren, maar dacht dat het nu wat officiëler was gezegd.
Nee dat verwacht ik ook niet. Maar het verhaal kan goedkoop wat interessanter worden. Het decor blijft inderdaad wel een probleem.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Allemaal pr-geblaat. Dat eerste seizoen (de eerste paar afleveringen) zat een groter budget achter. Daar is men in gaan snijden, en toen kregen we dus dat goedkope gedoe. The Walking Dead wordt echter goed bekeken en wordt ook makkelijk verkocht over de hele wereld. Er is dus geen reden om het budget te verhogen.
Voor het verhaal nemen ze gewoon de comic als leidraad. Hoewel ze die niet letterlijk volgen, gaan ze geen enorme afwijkingen verzinnen. De zwakte aan The Walking Dead is ook niet dat verhaal maar de manier waarop ze het uitvoeren en van alles uitrekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik ook niet. Maar het verhaal kan goedkoop wat interessanter worden. Het decor blijft inderdaad wel een probleem.
Met de briljante zombie-in-een-put aflevering?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:44 schreef Captainp00face het volgende:
Snap niet waarom iedereen zo negatief is.
Ik denk dat ik seizoen twee eigenlijk nog wel het leukste vond, die sfeer van die boerderij en dat nader gelegen dorpje vond ik geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 06:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met de briljante zombie-in-een-put aflevering?.
we moeten hem eruit halen want anders hebben we straks geen schoon water! Dat die zombie daar al een tijd ligt maakt verder niets uit voor het water, blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's waar. Alleen was het verhaal de afgelopen twee seizoen niet echt goed. En dan vooral het derde seizoen. Met een perfect dorpje wat toch niet zo perfect blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Voor het verhaal nemen ze gewoon de comic als leidraad. Hoewel ze die niet letterlijk volgen, gaan ze geen enorme afwijkingen verzinnen. De zwakte aan The Walking Dead is ook niet dat verhaal maar de manier waarop ze het uitvoeren en van alles uitrekken.
Ik lees de comic zelf niet. Maar het schijnt allemaal ook in de comic voor te komen, alleen rekken ze in de serie alles ontzettend uit, waarschijnlijk uit het oogpunt van de te maken kosten. Zombies worden ook minder opgemaakt, zeker als er groepen zijn (waarbij de dichtbij lopende zombies beter opgemaakt zijn, terwijl de zombies die verder van het scherm af zitten er minder uit zien). En die hele hordes van zombies die je in het eerste seizoen zag, zie je ook niet meer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Da's waar. Alleen was het verhaal de afgelopen twee seizoen niet echt goed. En dan vooral het derde seizoen. Met een perfect dorpje wat toch niet zo perfect blijkt te zijn.
16quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Ambicioso het volgende:
Komen er maar 8 afleveringen in seizoen 4??
Ik schrok al, thanksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Sautor het volgende:
[..]
16
http://comicbook.com/blog(...)sode-director-guide/
Lijkt me van wel..quote:
The question begs to be asked, who would still do her AFTER she turned?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Het lijkt voor geen meter meer op de comic. Er zijn wat namen en omgevingen die overeen komen, maar that's it.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik lees de comic zelf niet. Maar het schijnt allemaal ook in de comic voor te komen, alleen rekken ze in de serie alles ontzettend uit, waarschijnlijk uit het oogpunt van de te maken kosten. Zombies worden ook minder opgemaakt, zeker als er groepen zijn (waarbij de dichtbij lopende zombies beter opgemaakt zijn, terwijl de zombies die verder van het scherm af zitten er minder uit zien). En die hele hordes van zombies die je in het eerste seizoen zag, zie je ook niet meer.
Dus dat dorpje en die burgemeester, en daarvoor op die boerderij en het zoeken naar Sophia (Sophìa!! (die naam kan ik nooit meer normaal horen)) zat er allemaal niet in? Of kun je een generaal idee geven van wat in het laatste seizoen anders was omtrent de gebeurtenissen in het dorp?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het lijkt voor geen meter meer op de comic. Er zijn wat namen en omgevingen die overeen komen, maar that's it.
De grote lijnen zijn gelijkaardig, alleen de uitwerking is anders. Je zou dus wel kunnen verwachten dat het volgende "big event" uit de comics ook wel in of meer in de serie zal opduiken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dus dat dorpje en die burgemeester, en daarvoor op die boerderij en het zoeken naar Sophia (Sophìa!! (die naam kan ik nooit meer normaal horen)) zat er allemaal niet in? Of kun je een generaal idee geven van wat in het laatste seizoen anders was omtrent de gebeurtenissen in het dorp?
Ik vond seizoen 2 echt een draakquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:44 schreef Captainp00face het volgende:
Snap niet waarom iedereen zo negatief is.
Ik denk dat ik seizoen twee eigenlijk nog wel het leukste vond, die sfeer van die boerderij en dat nader gelegen dorpje vond ik geweldig.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dus dat dorpje en die burgemeester, en daarvoor op die boerderij en het zoeken naar Sophia (Sophìa!! (die naam kan ik nooit meer normaal horen)) zat er allemaal niet in? Of kun je een generaal idee geven van wat in het laatste seizoen anders was omtrent de gebeurtenissen in het dorp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog meer spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil is in ieder geval groot genoeg om beide series te volgen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
https://www.facebook.com/foxtvnlquote:Nog één dag tot The Walking Dead Season 4! SHARE als jij gaat kijken!
Excuses voor de eventuele verwarring: The Walking Dead s4e1 start maandag op dinsdagnacht om 00.10.
Ik had geen hoop meer en ben afgehaakt. Alleen seizoen 1 vond ik geweldig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef Madrigal het volgende:
En somehow vond ik The Walking Dead leuker en het werd al maar minder.
Seizoen 1 was geweldig, Seizoen 2 was geen reet aan, Seizoen 3 kwam elke keer Rick z'n dooie scharrel te voorschijn, vond 't gewoon irritant worden.
Ach ja, we zien wel wat Seizoen 4 ons gaat brengen.
Met je eens, maar toch wil ik de afsluiting tegemoet komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had geen hoop meer en ben afgehaakt. Alleen seizoen 1 vond ik geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja we gaan het zien morgen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
Seizoen 1 was echt top idd. Seizoen 2 was op zich wel te doen, maar seizoen 3 was gewoon kut, op een paar afleveringen na dan.
Ik heb wel vertrouwen in seizoen 4. Nieuwe showrunner en aan deze sneak peek te zien heb ik er wel zin in
Die sneak peek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja we gaan het zien morgenNaar een scherm staan schreeuwen, als volwassen mensen.
Hysterische Amerikaanse wijven.
![]()
![]()
![]()
Dat zoeken naar dat meisjequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Seizoen twee is het beste te pruimen als je de afleveringen achter elkaar kan kijken. Dat heb ik gedaan en vond het best okee. Als je elke week opnieuw naar een schuur, of zoekende mensen moet kijken terwijl je wacht tot het plot weer opgepakt wordt, kan ik me voorstellen dat het vervelend begint te worden.
Om daarna weer terug te gaan naar de camper, om te overleggen over de zoektocht...quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zoeken naar dat meisjeAflevering na aflevering na aflevering...
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef ems. het volgende:
Ik zal nooit de shotgun met unlimited ammo vergeten. Meest hilarische stuk ooit uit TWD(terwijl dat de season finale was en eigenlijk spannend had moeten zijn).
Maar toen ze haar eenmaal gevonden hadden, was dat dan toch wel weer tof.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zoeken naar dat meisjeAflevering na aflevering na aflevering...
Hoe ze haar vonden was volkomen verwacht, daar zat geen verrassing aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar toen ze haar eenmaal gevonden hadden, was dat dan toch wel weer tof.
Hoezo? Was toch best vreemd dat ze in die schuur zat en Hershel/Otis er niks over zei. Die actie van Shane was daar wel vet trouwens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe ze haar vonden was volkomen verwacht, daar zat geen verrassing aan
Shane was badass in die aflevering inderdaad. Enige persoon die ik wel eens mis in de serie trouwens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hoezo? Was toch best vreemd dat ze in die schuur zat en Hershel/Otis er niks over zei. Die actie van Shane was daar wel vet trouwens.
Ik bedoelde dat ze haar als zombie vonden was helemaal verwacht! Dat Hershel of Otis het niet hadden verteld was wel wat vaag ja, maar misschien wisten ze niet dat dat meisje Sophia was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef Tranquilize het volgende:
Hoezo? Was toch best vreemd dat ze in die schuur zat en Hershel/Otis er niks over zei. Die actie van Shane was daar wel vet trouwens.
Tja maar het is wel heel toevallig dat er een groep komt die een kleine meisje zoekt en er toevallig in dezelfde periode een klein meisje die dezelfde beschrijving heeft precies in die schuur gehaald was. Het kan zijn dat Otis haar binnengehaald heeft en het niet meer kon vertellen omdat shane hem vermoord had en Hershel er niets van af wist, maar blijf wat vaag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze haar als zombie vonden was helemaal verwacht! Dat Hershel of Otis het niet hadden verteld was wel wat vaag ja, maar misschien wisten ze niet dat dat meisje Sophia was.
Dat heeft Hershel toch ook aangegeven dat ze het niet wisten omdat Otis de walkers binnen haalde?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Tja maar het is wel heel toevallig dat er een groep komt die een kleine meisje zoekt en er toevallig in dezelfde periode een klein meisje die dezelfde beschrijving heeft precies in die schuur gehaald was. Het kan zijn dat Otis haar binnengehaald heeft en het niet meer kon vertellen omdat shane hem vermoord had en Hershel er niets van af wist, maar blijf wat vaag.
Ik vind het een beetje jammer dat mensen een heel seizoen gelijk als slecht bestempelen. Het probleem was denk ik dat er te veel afleveringen waren in seizoen 2 & 3. Seizoen had 6 afleveringen en al die 6 afleveringen waren behoorlijk leuk. Maar omdat de seizoenen 2 en 3 zo veel afleveringen hadden zaten er gewoon veel langdradige en saaie momenten tussen. Hopelijk wordt die fout in seizoen 4 niet weer gemaakt.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is de nieuwe aflevering zojuist in de VS uitgezonden? Want ik zie hem her en der verschijnen op bepaalde sites, maar vraag me af of dat hem is
Blijkbaar wel dus. Fox zend m hier over n klein uurtje uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is de nieuwe aflevering zojuist in de VS uitgezonden? Want ik zie hem her en der verschijnen op bepaalde sites, maar vraag me af of dat hem is
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus. Fox zend m hier over n klein uurtje uit.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/foxtvnl
#WalkingDead seizoen 4 start morgen, dus maandag op dinsdagnacht, om 00.10 op FOX, niet vannacht. Excuses voor eventuele verwarring
volgens mij mag de Walking Dead pas na 22.00 worden uitgezonden maar idd zend het dan om 22.00 uit ipv van 00.10quote:
Eens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan.klopt er geen ruk van.hun tv gids
Nee, klopt niks van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nee, ik dacht eerst ook dat dat het plot moest gaan worden. Dat Rick ontvoerd zou worden oid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:39 schreef FredVleespet het volgende:
Redelijke opening. Al voegde dat wijf met Rick in het bos geen ene reet toe
Mijn eerste gedachte was dat het een zombie was met een bewustzijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eerst ook dat dat het plot moest gaan worden. Dat Rick ontvoerd zou worden oid.
Dacht dat het ook een zombie was maar dat Rick gewoon niet helemaal honderd wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat het een zombie was met een bewustzijn
Maar goed, aardige aflevering.
Hopelijk blijven ze niet al te lang in die gevangenis hangen en worden die kinderen tzt ook geloosd.
Die actrice is dan ook al 28, daar waar Carl in 't echt ook maar 14 is. Best wel creepy eigenlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:24 schreef RubenSosa het volgende:
Beth begint al een hele dame te worden. Terwijl carl zijn groeispurt nog steeds moet krijgen... Logisch dat beth voor een "jonge man" kiest ipv carl het jochie.
Iedereen is besmet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Duidelijk dat dieren en/of water ook een bron van besmetting zijn.
Dat is een preview voor het gehele seizoen. Niet de volgende EP.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:09 schreef Funzel het volgende:
Episode was best goed imo. Vind het ook wel leuk met een wat grotere groep.
Preview voor de volgende ep btw![]()
Dat is een preview voor het gehele seizoen. Niet de volgende EP.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat belooft wat voor volgende week.(preview)
Oh, kut.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:35 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Dat is een preview voor het gehele seizoen. Niet de volgende EP.
Zal vast wel weer onverwachts gaan opduiken, of hij is dood, dat is niet zo belangrijk verder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
niemand die zich afvraagt waar de Governor gebleven is?
dat vind ik toch vrij belangrijk, daar draaide het om in season 3. En wat ik me herinner is dat ze achter hem aan zouden gaan om het af te makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:49 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Zal vast wel weer onverwachts gaan opduiken, of hij is dood, dat is niet zo belangrijk verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kwam er nog een verwijzing terug in deze aflevering. Toen Michonne net terug was en het gesprek met Daryl begon, zei ze: "I didn't find him." Volgens mij bedoelde ze hem daarmee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik toch vrij belangrijk, daar draaide het om in season 3. En wat ik me herinner is dat ze achter hem aan zouden gaan om het af te maken
aah dat klopt ja, ik snapte al niet waar het over ging. Dat zal het wel zijn danquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:58 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Volgens mij kwam er nog een verwijzing terug in deze aflevering. Toen Michonne net terug was en het gesprek met Daryl begon, zei ze: "I didn't find him." Volgens mij bedoelde ze hem daarmee.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef tralalala het volgende:
Goede aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal een recovering alcoholic zijn lijkt me. Werd zo in beeld gebracht dat het haast niet kon missen. Dat, icm zijn verleden als army doc/medic, zal wel een oorlogstrauma zijn wat straks nog issues op gaat leveren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef tralalala het volgende:
Ik had wel een paar sterke flessen drank meegenomen uit de supermarkt.![]()
Loopt ie een beetje moeilijk te doen over een flesje wijn.
Ja zit er dik in. Ik vind het wel altijd een beetje een goedkope manier in series om weer wat gedoe in een groep o.i.d. te krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zal een recovering alcoholic zijn lijkt me. Werd zo in beeld gebracht dat het haast niet kon missen. Dat, icm zijn verleden als army doc/medic, zal wel een oorlogstrauma zijn wat straks nog issues op gaat leveren.
Was misschien nog wel het belangrijkste stuk van de aflevering.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:39 schreef FredVleespet het volgende:
Redelijke opening. Al voegde dat wijf met Rick in het bos geen ene reet toe
Ja, als in als je maar niet dingen uit de comics hier neer gooitquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef houdjemond het volgende:
Just checking, hier mag ik wel gezellig spoileren he?
Vorige keer de topics door elkaar gehaald, en dat werd me niet in dank afgenomen..
voor zover ik weet lijken die comics helemaal niet op de serie dus in principe maakt dat niet zoveel uit toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, als in als je maar niet dingen uit de comics hier neer gooit
Dat dak was juist het dieptepunt dat zag je van mijlenver aan komenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de aflevering best een goede. Mooi bedacht met dat plafond ook. Die inventiviteit moeten ze meer zoeken, zorgt voor genoeg actie! Preview liegt er niet om.
Goed hoor dat je het zag aankomen. Was ook niet voor niets in beeld gebracht daarvoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat dak was juist het dieptepunt dat zag je van mijlenver aan komen
Ja, maar is dat erg?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat dak was juist het dieptepunt dat zag je van mijlenver aan komen
Inderdaad, zo'n heli en een legioen walkers die er al minimaal 3 dagen rondlopen ofzo, en ineens komt er een groep binnen en het dak lijkt wel van papier. Wat een bullshit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
Die neergestorte heli op dat dak.... stevig dak heb je dan moet ik zeggen...
Neuh, ga ik misschien ooit nog eens lezen, maar heb het puur over de Tv-serie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, als in als je maar niet dingen uit de comics hier neer gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vond ik het geniaal dat dat voorleesmomentje gewoon eigenlijk een soort van zelfverdedigings klasje was, Carol, altijd al gek op haar geweest.
Ben benieuwd waarom dat vriendje van Carl zo snel weg wou, infected, of... ?
Crappy eerste versie te pakken, werd afgekapt bij Rick en Hershall, hehe, mooie wending.
Goede twist ook dat nu al die dieren kennelijk ziek worden, daar ging jullie eten, of heb ik dit verkeerd opgevat?
Sorry voor de lap tekst, maar heel veel van mijn vrienden kijken het niet, of lopen een stuk achter, dus die kan/wil ik niet lastigvallen of spoileren, sukkeltjeszijn het !
Edit:
Wat ik wel raar vond is dat we.. roep eens wat.. een half jaar, op z'n minst een paar maanden verder zijn, en nu komt Maggie er opeens achter dat ze niet zwanger is? Lijkt me dat je dat wel ziet/merkt na een paar maanden.
[ Bericht 3% gewijzigd door houdjemond op 14-10-2013 18:37:45 ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Neuh. Ik vond het ook maar matigjes. Ik denk dat ze van een hoop make-up naar meer special effects zijn gegaan, maar dat kwam niet echt uit de verf.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef opreis het volgende:
Ben ik de enige die het maar matigjes vond? Special effects lijken ook iets anders/goedkoper(?). Hoop dat het wat beter wordt nog.
Erg low-budget inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef opreis het volgende:
Ben ik de enige die het maar matigjes vond? Special effects lijken ook iets anders/goedkoper(?). Hoop dat het wat beter wordt nog.
Dat zal toch wel gewoon een ongelukje zijn van een paar dagen / weken daarvoor. Of speelde zoiets in het vorige seizoen ook al?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:24 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik wel raar vond is dat we.. roep eens wat.. een half jaar, op z'n minst een paar maanden verder zijn, en nu komt Maggie er opeens achter dat ze niet zwanger is? Lijkt me dat je dat wel ziet/merkt na een paar maanden.
Seizoen 4 speelt zich 7 maanden na seizoen 3 afquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Sautor het volgende:
Ah, ergens gelezen of heb ik daar echt lelijk in het intro overheen gekeken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Seizoen 4 speelt zich 7 maanden na seizoen 3 af
Ook dat, vrij goed geacteerd dat ze zoveel honger had..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Catkiller het volgende:
Vond het ook wel jammer dat die Zack nu al dood ging. Wie moet er nu voor ons gaan raden wat voor werk Daryl deed voor de walkers kwamen?
Ik dacht ook dat dat vrouwtje een walker zou zijn die kon praten, gewoon door hoe onverzorgd ze er uit zag.
Die van gisteren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef WatskeZegt het volgende:
Goed. Ik heb alle 3 seizoenen al gezien, maar weet zo 1,2,3 niet meer wie Zack is. Welke season en episode?
Omdat jij het bent, SE4 EP1quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef WatskeZegt het volgende:
Goed. Ik heb alle 3 seizoenen al gezien, maar weet zo 1,2,3 niet meer wie Zack is. Welke season en episode?
quote:
fieuw, dacht al even dat het aan mij lagquote:
Mooi, ga nou maar kijken, dan kunnen we misschien op niveau verder praten, enjoy.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
[..]
fieuw, dacht al even dat het aan mij lag
Was fantastisch. Zakt er een walker door het dak, wordt er een pop op de grond getyft. Net magie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef opreis het volgende:
Dat is Breaking Bad al.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ah de meest overschatte serie van het moment is weer bezig, toch maar weer kijken en hopen dat het beter zal worden!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je doet zelf precies hetzelfde hé.Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
Ja klopt. Enig verschil is dat BrBa kwalitatief akelig veel beter is dan TWD.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je doet zelf precies hetzelfde hé.Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
Dat dacht ik ook. Voornamelijk omdat ik vanochtend het nieuws keek en er daarbij een item over de Walking Dead voorbij kwam met een screenshot van lui die over S04E01 aan het praten waren. Spoiler muchos.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ook dat, vrij goed geacteerd dat ze zoveel honger had..
Bleh, welke zender?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Voornamelijk omdat ik vanochtend het nieuws keek en er daarbij een item over de Walking Dead voorbij kwam met een screenshot van lui die over S04E01 aan het praten waren. Spoiler muchos.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef houdjemond het volgende:
Ach, krijgen we nu weer een flamewar over welke serie beter is? Als je het niet leuk (meer) vind, dan kijk je toch niet?
Het is als naar McDonald's gaan. Je weet dat het tegen gaat vallen en achteraf denk je 'waarom doe ik dit ook eigenlijk?' maar toch heb je er steeds toch weer zin in omdat je denkt dat het nu beter zal zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef houdjemond het volgende:
Ach, krijgen we nu weer een flamewar over welke serie beter is? Als je het niet leuk (meer) vind, dan kijk je toch niet?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
[..]
Het is als naar McDonald's gaan. Je weet dat het tegen gaat vallen en achteraf denk je 'waarom doe ik dit ook eigenlijk?' maar toch heb je er steeds toch weer zin in omdat je denkt dat het nu beter zal zijn.
Ja dat was wel z'n beetje het dieptepunt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Was fantastisch. Zakt er een walker door het dak, wordt er een pop op de grond getyft. Net magie.
Ja maar dat zegt meer over het niveau van de laatste aflevering van vorig seizoen, vooraf kan je moeilijk weten of het een goede aflevering is of niet. De 2de aflevering is een betere graadmeter denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aardig begin, maar niet hoogstaand.
De spanning ging dan wel ten koste van de introductie van zoveel nieuwe karakters, maar dat was misschien dan ook wel te verwachten.
The Walking Dead blijft een monster qua kijkcijfers. Zestien miljoen kijkers op een American Football avond is een indrukwekkende prestatie, met als gevolg dat de gewoonlijke nationale zenders een aardige klap te verwerken krijgen met zoveel concurrentie. Het laatst dat een serie zo hoog scoorde is waarschijnlijk bij de oude glorie tijden van jaren terug. AMC heeft niks te klagen.
Ja, want de vorige aflevering was me een knallerquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt meer over het niveau van de laatste aflevering van vorig seizoen, vooraf kan je moeilijk weten of het een goede aflevering is of niet. De 2de aflevering is een betere graadmeter denk ik
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
[..]
Het is als naar McDonald's gaan. Je weet dat het tegen gaat vallen en achteraf denk je 'waarom doe ik dit ook eigenlijk?' maar toch heb je er steeds toch weer zin in omdat je denkt dat het nu beter zal zijn.
Trololol.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eens, in vergelijking met The Walking Dead vind ik Breaking Bad echt veel en veel minder.
idd en tot mijn schrik zaten er opeens een heleboel irritante kinderen in de serie. Gelukkig ging er al een dood op het eindquote:
Ben wel benieuwd wat dat joch nou had eigenlijk. Het ging wel heel snel. Begin van de avond oid voelt hij zich niet lekker, paar uur later is die dood. Zijn niet heel veel infecties die dat voor elkaar krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd en tot mijn schrik zaten er opeens een heleboel irritante kinderen in de serie. Gelukkig ging er al een dood op het eind
Verder wel redelijk aflevering. Had alleen gehoopt dat er iets totaal nieuws ging gebeuren. Hoop niet dat ze nu weer het hele seizoen in en rond die gevangenis zitten.
Ik heb het gevoel dat het wat te maken heeft met die varken die ook ineens dood was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat dat joch nou had eigenlijk. Het ging wel heel snel. Begin van de avond oid voelt hij zich niet lekker, paar uur later is die dood. Zijn niet heel veel infecties die dat voor elkaar krijgen
Oh ja, die was ik alweer een beetje vergeten, of in ieder geval niet de link gelegd. Dan zal het wel uitgelegd worden als iets in de grond, eet varken, dood.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het wat te maken heeft met die varken die ook ineens dood was.
the virus is going airbornequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik alweer een beetje vergeten, of in ieder geval niet de link gelegd. Dan zal het wel uitgelegd worden als iets in de grond, eet varken, dood.
Zou lame zijn, ze zijn al geinfecteerd.quote:
Had dat varken niet net geboorte gegeven aan jonkies?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het wat te maken heeft met die varken die ook ineens dood was.
Denk omdat ie was flauwgevallen en op de harde vloer geklapt ofzo. Was mij ook niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Tranquilize het volgende:
Tevens had dat joch ook nog allemaal bloed op zijn gezicht. Die gouverneur zit hier achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.Dat viel me ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vind ik het voor een seizoensopener wat mager.
Wat voegt dat hele gedoe met die vrouw in het bos nou toe?
Dat stuk dat die walkers binnen vallen was wel weer leuk vermaak."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
En daardoor moeten ze straks de gevangenis ontvluchten, ik vind het primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik alweer een beetje vergeten, of in ieder geval niet de link gelegd. Dan zal het wel uitgelegd worden als iets in de grond, eet varken, dood.
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.Niet echt een spoiler, de eerstgenoemde komt duidelijk twee keer in beeld. Brrrr...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 jaar garantie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:16 schreef Schalks. het volgende:
Goed om te zien dat de KIA het nog prima doet.
Tien tegen een dat die gewoon nog terugkomt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:33 schreef Remqo het volgende:
Wat voegt dat hele gedoe met die vrouw in het bos nou toe?
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.Dat viel me ook al op. Ik denk dat Rick later ook deze link gaat leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vet he, en die Hyundai doet t ook nog prima!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:16 schreef Schalks. het volgende:
Fijn dat er al wat nieuwe karakters dood zijn. Heb echt geen zin om die namen bij te gaan houden.
De scène van de zombies die door het dak vielen was echt treurig, maar ergens ook weer vermakelijk.
Goed om te zien dat de KIA het nog prima doet.
Ze liepen wel allemaal naar hetzelfde punt toe maar dan is het nog vrij toevallig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:28 schreef JohnB52 het volgende:
En van dat dak was wel een beetje suf, alsof ze daarvoor altijd stil stonden op het dak?
Ik blijf me verbazen hoe simpel zombies door vlees kunnen bijten en hoe makkelijk hun schedels kunnen worden ingeslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef TC03 het volgende:
Dat dak sloeg echt totaal nergens op. Ze vallen er doorheen alsof het papier is.Als het nou op een specifiek verzwakt punt instortte had ik er nog in geloofd, maar dit was gewoon extreem ongeloofwaardig.
Tja, volgens mij komt dat gewoon omdat ze aan het rotten zijn. En dat bijten, als je maar flink genoeg kracht zet, misschien lukt het dan wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe simpel zombies door vlees kunnen bijten en hoe makkelijk hun schedels kunnen worden ingeslagen.
Ze gaan samenwerken net als in World War Zquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze liepen wel allemaal naar hetzelfde punt toe maar dan is het nog vrij toevallig.
Maar zo gaat het altijd. Het ene moment zijn ze helemaal relaxt, huisje boompje beestje alles, en kunnen ze groepen walkers heel simpel uitschakelen, maar wanneer er wat drama nodig is worden ze helemaal para wanneer er een klein groepje walkers ergens tevoorschijn komt en hebben ze er opeens bijzonder veel moeite mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het eigenlijk een heel behoorlijke aflevering. Lekker rustig introduceren hoe ze proberen een leven op te bouwen, en tussendoor even een mislukte raid laten zien om ons terug naar de realiteit (..) te helpen. Niks mis mee.
Ze reageren allemaal hetzelfde op prikkels (geluid) en dan willen ze allemaal naar dat punt toe, dat heeft niks met samenwerken te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ze gaan samenwerken net als in World War Z
Dit dus. Ik kap er ook mee. Het was mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Maar zo gaat het altijd. Het ene moment zijn ze helemaal relaxt, huisje boompje beestje alles, en kunnen ze groepen walkers heel simpel uitschakelen, maar wanneer er wat drama nodig is worden ze helemaal para wanneer er een klein groepje walkers ergens tevoorschijn komt en hebben ze er opeens bijzonder veel moeite mee.
Het niveau van de serie is echt bizar (!) laag voor zo'n succesvolle serie en die vergelijking met de McDonald's hier ergens boven slaat de spijker op z'n kop. Elke week weer denk ik dat het beter zal worden, maar met het huidige schrijversteam zal het nooit wat worden. Ze schrijven een aflevering en wanneer ze denken dat het te saai wordt gooien ze er weer een paniekmomentje of de dood van een extra/side character in. Neem bijvoorbeeld die gevangene van vorig seizoen. Gast heeft bijna volledige zin gezegd, maar net voordat hij tijdens die raid door de Governor in z'n hoofd wordt geschoten krijgt hij opeens een paar zinnen waar hij zijn geschiedenis een beetje uitlegt, in de hoop wat sympathie (en later dus drama) te creëren. Een groep 16-jarigen zou deze serie kunnen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |