abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132105033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 02:44 schreef Captainp00face het volgende:
Snap niet waarom iedereen zo negatief is.

Ik denk dat ik seizoen twee eigenlijk nog wel het leukste vond, die sfeer van die boerderij en dat nader gelegen dorpje vond ik geweldig.
Ik vond seizoen 2 echt een draak :D Vreselijk, wat een soapserie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132105078
Seizoen 2 was bijna net zo slecht als seizoen 3.
Conscience do cost.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:15:30 #128
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132105245
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dus dat dorpje en die burgemeester, en daarvoor op die boerderij en het zoeken naar Sophia (Sophìa!! (die naam kan ik nooit meer normaal horen)) zat er allemaal niet in? Of kun je een generaal idee geven van wat in het laatste seizoen anders was omtrent de gebeurtenissen in het dorp?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: nog meer spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil is in ieder geval groot genoeg om beide series te volgen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_132114310
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_132123589
quote:
Nog één dag tot The Walking Dead Season 4! SHARE als jij gaat kijken!

Excuses voor de eventuele verwarring: The Walking Dead s4e1 start maandag op dinsdagnacht om 00.10.
https://www.facebook.com/foxtvnl

Sowieso wat is dat voor kut tijd? Een nieuwe serie starten midden in de nacht. :')

Gooi dan je programma om en flikker The Simpsons eruit.
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:18:47 #131
413855 Madrigal
ik wil geld
pi_132126682
En somehow vond ik The Walking Dead leuker en het werd al maar minder.

Seizoen 1 was geweldig, Seizoen 2 was geen reet aan, Seizoen 3 kwam elke keer Rick z'n dooie scharrel te voorschijn, vond 't gewoon irritant worden.

Ach ja, we zien wel wat Seizoen 4 ons gaat brengen.
pi_132126957
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef Madrigal het volgende:
En somehow vond ik The Walking Dead leuker en het werd al maar minder.

Seizoen 1 was geweldig, Seizoen 2 was geen reet aan, Seizoen 3 kwam elke keer Rick z'n dooie scharrel te voorschijn, vond 't gewoon irritant worden.

Ach ja, we zien wel wat Seizoen 4 ons gaat brengen.
Ik had geen hoop meer en ben afgehaakt. Alleen seizoen 1 vond ik geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:29:40 #133
413855 Madrigal
ik wil geld
pi_132127119
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had geen hoop meer en ben afgehaakt. Alleen seizoen 1 vond ik geweldig.
Met je eens, maar toch wil ik de afsluiting tegemoet komen.
pi_132127281
Seizoen 1 was echt top idd. Seizoen 2 was op zich wel te doen, maar seizoen 3 was gewoon kut, op een paar afleveringen na dan.

Ik heb wel vertrouwen in seizoen 4. Nieuwe showrunner en aan deze sneak peek te zien heb ik er wel zin in :D

SPOILER
Naja we gaan het zien morgen :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132131590
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
Seizoen 1 was echt top idd. Seizoen 2 was op zich wel te doen, maar seizoen 3 was gewoon kut, op een paar afleveringen na dan.

Ik heb wel vertrouwen in seizoen 4. Nieuwe showrunner en aan deze sneak peek te zien heb ik er wel zin in :D

SPOILER
Naja we gaan het zien morgen :)
Die sneak peek. :') Naar een scherm staan schreeuwen, als volwassen mensen.

Hysterische Amerikaanse wijven.

:r :r :r
pi_132132026
Seizoen twee is het beste te pruimen als je de afleveringen achter elkaar kan kijken. Dat heb ik gedaan en vond het best okee. Als je elke week opnieuw naar een schuur, of zoekende mensen moet kijken terwijl je wacht tot het plot weer opgepakt wordt, kan ik me voorstellen dat het vervelend begint te worden.
pi_132132068
quote:
3s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Seizoen twee is het beste te pruimen als je de afleveringen achter elkaar kan kijken. Dat heb ik gedaan en vond het best okee. Als je elke week opnieuw naar een schuur, of zoekende mensen moet kijken terwijl je wacht tot het plot weer opgepakt wordt, kan ik me voorstellen dat het vervelend begint te worden.
Dat zoeken naar dat meisje :') Aflevering na aflevering na aflevering...
pi_132132128
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Om daarna weer terug te gaan naar de camper, om te overleggen over de zoektocht...
pi_132132187
Ik zal nooit de shotgun met unlimited ammo vergeten. Meest hilarische stuk ooit uit TWD 8-) (terwijl dat de season finale was en eigenlijk spannend had moeten zijn).
Conscience do cost.
pi_132132698
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:24 schreef ems. het volgende:
Ik zal nooit de shotgun met unlimited ammo vergeten. Meest hilarische stuk ooit uit TWD 8-) (terwijl dat de season finale was en eigenlijk spannend had moeten zijn).

5:02
pi_132134207
Net de laatste aflevering van seizoen 3 gekeken. Ik ging net maar eens kijken wanneer het nieuwe seizoen start, begint het vanavond al! Wat een timing O-)

Geloof dat ik begin september was begonnen bij seizoen 1. Ik denk ook dat wat eerder gezegd is dat als je alles achter elkaar kijkt het dan minder vervelend is dat ze op de boerderij en in de gevangenis blijven. Ik vond seizoen 2 en 3 ook leuk om te kijken. Het einde van seizoen 3 vond ik daarentegen wel slap, ik ben dan ook benieuwd wat er gaat komen!
pi_132134272
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar toen ze haar eenmaal gevonden hadden, was dat dan toch wel weer tof.
pi_132134334
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar toen ze haar eenmaal gevonden hadden, was dat dan toch wel weer tof.
Hoe ze haar vonden was volkomen verwacht, daar zat geen verrassing aan :')
pi_132134470
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe ze haar vonden was volkomen verwacht, daar zat geen verrassing aan :')
Hoezo? Was toch best vreemd dat ze in die schuur zat en Hershel/Otis er niks over zei. Die actie van Shane was daar wel vet trouwens. _O_
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:31:32 #145
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132134682
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Hoezo? Was toch best vreemd dat ze in die schuur zat en Hershel/Otis er niks over zei. Die actie van Shane was daar wel vet trouwens. _O_
Shane was badass in die aflevering inderdaad. Enige persoon die ik wel eens mis in de serie trouwens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132134849
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef Tranquilize het volgende:

Ik bedoelde dat ze haar als zombie vonden was helemaal verwacht! Dat Hershel of Otis het niet hadden verteld was wel wat vaag ja, maar misschien wisten ze niet dat dat meisje Sophia was.
pi_132134971
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ze haar als zombie vonden was helemaal verwacht! Dat Hershel of Otis het niet hadden verteld was wel wat vaag ja, maar misschien wisten ze niet dat dat meisje Sophia was.
Tja maar het is wel heel toevallig dat er een groep komt die een kleine meisje zoekt en er toevallig in dezelfde periode een klein meisje die dezelfde beschrijving heeft precies in die schuur gehaald was. Het kan zijn dat Otis haar binnengehaald heeft en het niet meer kon vertellen omdat shane hem vermoord had en Hershel er niets van af wist, maar blijf wat vaag.
pi_132135563
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Tja maar het is wel heel toevallig dat er een groep komt die een kleine meisje zoekt en er toevallig in dezelfde periode een klein meisje die dezelfde beschrijving heeft precies in die schuur gehaald was. Het kan zijn dat Otis haar binnengehaald heeft en het niet meer kon vertellen omdat shane hem vermoord had en Hershel er niets van af wist, maar blijf wat vaag.
Dat heeft Hershel toch ook aangegeven dat ze het niet wisten omdat Otis de walkers binnen haalde?
pi_132139458
Ik vond alle seizoenen leuk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')