SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:33 schreef FredVleespet het volgende:
Hershell in de trailerViel me ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus dan gaat er eentje weg, nooit meer dan 1 neger in een serie waar het niet bedoeld is.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:36 schreef stinkie het volgende:
Dat been kan nog steeds prothese zijn die ze aan get maken waren hč
Goede trailer. En een neger te veel :p
Moet je vooral in dit topic zittenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk lekker geen trailers. Ik wil 0,0 spoilers.
Een goede trailer ziet er altijd gevarieerd uit.... Voor hetzelfde geld zijn dit gewoon fragmenten uit alle interessante scčnes uit het seizoen. Zou niet voor het eerst zijn....quote:Op zondag 21 juli 2013 00:38 schreef Discombobulate het volgende:
Trailer ziet er geweldig uit!
( materiaal uit ep 1,2 &3 )
Het ziet er naar uit dat we weer terug gaan naar Darabont's seizoen 1, veel variatie, on the road & suprises ( die radio bijv ).
Haha ja, was mijn eerste reactie van de trailer... Hé! D'Angelo!quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:28 schreef Stefan het volgende:
FOXlife komt met een raadseltje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk niks spoilerigs aan dit allemaal, maar ach,
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]Haha, naja idd.. jammer leek me wel leuk als ze er toch iets mee gingen doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk niks spoilerigs aan dit allemaal, maar ach,
[ afbeelding ]
Maar dat is zo lastig vol te schrijven, het is logisch dat je tijdens zo'n zombie outbreak een vaste stek gaat zoeken. Op een gegeven moment ga je die vinden, mocht die voldoen ga je natuurlijk niet on the road verderquote:Op maandag 22 juli 2013 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik wil gewoon een on the road ervaring zien, geen vaste locatie meer (boerderij, gevangenis) houdt dingen interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Iets met de gouvernor en mensen uit Woodburry die naar de gevangenis kwamen als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef tralalala het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe het is geėindigd.
Ja, dat is wat ik mij nog kan herinneren + dat Andrea zichzelf dood schoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Iets met de gouvernor en mensen uit Woodburry die naar de gevangenis kwamen als ik het me goed herinner.
Ik ook niet, daarom 3 dagen geleden opnieuw begonnen met kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef tralalala het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe het is geėindigd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef ems. het volgende:
Ohja, die achterlijke mensen uit woodburry die het hele seizoen degradeerden tot een b-serie
quote:
Dat was dom ja. Echt zo'n Disney-moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Of die keer dat ze boos waren en gingen protesteren en dat Andrea toen de meest lame-ass excuses bracht en iedereen vervolgens knuffelend en high-fivend weer naar huis ging
Geregisseerd door Darabont geloof ik. Dat is tevens ook mijn favoriete aflevering.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef ems. het volgende:
Gewoon meer als aflevering 1. Dat was nog echt een kunstwerkje.
Eerste aflevering van seizoen 3 is voor mij ook wel een topper. Die scene dat ze door het huis lopen, alles verzamelen, de karige buit verdelen. Geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Geregisseerd door Darabont geloof ik. Dat is tevens ook mijn favoriete aflevering.
Dayum.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
http://www.maxim.com/girl(...)actress-lauren-cohan
Hnnnngnggggg![]()
Zag het net op Facebook voorbij komen, maarquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Safe for work?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Beter was ze naakt. Dit ziet er niet uitquote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hnnnngnggggg![]()
Jawel, de eerste is nu gereleased. Check hun Facebook pagina maarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef RubenSosa het volgende:
Komen er dit jaar weer geen webisodes?
thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel, de eerste is nu gereleased. Check hun Facebook pagina maar
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:40 schreef OMG het volgende:
13 oktober start het nieuwe seizoen.
En er is zelfs een heuse 8 weken lange online les bij als je zou willen; https://www.canvas.net/courses/the-walking-dead
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |