SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Mijn kat durft daar niet eens te komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar kan ze vast wel bij *wink
Nee leeuwarden is wel leuk, vroeger ging ik er regelmatig heen. Winkelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Het blijft een vreemde stad
quote:
1e:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik voel een liedje van Piet Veerman of Rod Stewart aankomen bij deze TT.
Of Kris Kristofferson.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik voel een liedje van Piet Veerman of Rod Stewart aankomen bij deze TT.
Of Lionel Richie...quote:
Nu moet ik en aan Blade denken of aan die trucker filmquote:
Lionel is altijdquote:
GMTAquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik en aan Blade denken of aan die trucker film
Jij wil sailing van Christopher Cross?
Convoy!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik en aan Blade denken of aan die trucker film
Jij wil sailing van Christopher Cross?
Rythm of my heart vind ik ook erg goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oe, Sailing, je weet wel welke ik bedoel
Oan't Moarnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze Fries gaat zweten in bed
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb ze nog nooit samen in 1 ruimte gezien...dus ik vertrouw het nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Huh dus het is toch Christopher Cross? Ik had Kris Kristofferson nog wel gegoogled om te checken of die knakker Sailing had gezongen of CC. Of zijn het de zelfde personen? Wat is deze? Wie heeft er iets in m'n Liefmans gedaan? Verdorie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Huh dus het is toch Christopher Cross? Ik had Kris Kristofferson nog wel gegoogled om te checken of die knakker Sailing had gezongen of CC. Of zijn het de zelfde personen? Wat is deze? Wie heeft er iets in m'n Liefmans gedaan? Verdorie.
Ik ga het even aan het universum vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit samen in 1 ruimte gezien...dus ik vertrouw het niet
Kris is acteur, Chris zangerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Rod Stewart had toch ook Sailing gezongen?I am sailing, I am sailing...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Rod Stewart had toch ook Sailing gezongen?I am sailing, I am sailing...
Ja dat zeggen peter parker en spiderman ookquote:
Ja, wegdroom nummerquote:
Moet je ook gewoon een whisky drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
Een keer een slokje gedaan, ik moest m'n mond spoelen met tafelbeits.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon een whisky drinken
Kijk dan ook uit met die Shandyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Een keer een slokje gedaan, ik moest m'n mond spoelen met tafelbeits.
Of dat ene biertje van die stokerij!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neem iets sterkersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had vanavond een 2.2 biertje iets met citroensmaak...geen idee, maar dat was voor dat ik ging eten...een pizza is nog nooit zo grappig geweestquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vanavond een 2.2 biertje iets met citroensmaak...geen idee, maar dat was voor dat ik ging eten...een pizza is nog nooit zo grappig geweest
Is en blijft gewoon absoluut valsspelen. Het is zo verdomd lastig zo niet bijna onmogelijk om stabiele natuurlijke biertjes te brouwen met > 14% alcoholquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vanavond een 2.2 biertje iets met citroensmaak...geen idee, maar dat was voor dat ik ging eten...een pizza is nog nooit zo grappig geweest
Ik denk dat ik wakker word in een kastje in het mortuarium.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Heb ik ook eenmaal gedaan. Werd meteen wakker op de ER van het lokale ziekenhuis als comazuiper toen dat nog niet eens een trend was
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Heb ik ook eenmaal gedaan. Werd meteen wakker op de ER van het lokale ziekenhuis als comazuiper toen dat nog niet eens een trend was
Ik vorige week met Kal een Bellevue...toen ik bij mijn ouders uit de metro stapte voelde ik 'm nog steeds. Mijn moeder ook meteen..oh aan de Prosecco gezetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 1 Liefmans, daar doe ik al de hele avond mee en hij is nog niet eens op en m'n hoofd voelt al licht. Oh joy.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vorige week met Kal een Bellevue...toen ik bij mijn ouders uit de metro stapte voelde ik 'm nog steeds. Mijn moeder ook meteen..oh aan de Prosecco gezeten
Was op 1 januari 2007. Heb sindsdien geen druppel sterke drank meer aangeraakt en dat zal ook zo blijven...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wakker word in een kastje in het mortuarium.
Geluidenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wakker word in een kastje in het mortuarium.
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Wat heb je uitgevroten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geluiden
En ik kan niet bewegen want dat doet AU
quote:
Maar ze dacht dat ik bij Den was, heel vreemd, want die woont niet in de buurt van R'damquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
driekwart liter rum drinken binnen een uur is gewoon geen goed idee! Geloof me ik weet het!
Ja iets met invriezen en het water afvoeren enzo....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is en blijft gewoon absoluut valsspelen. Het is zo verdomd lastig zo niet bijna onmogelijk om stabiele natuurlijke biertjes te brouwen met > 14% alcohol
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Ik bedenk me net...de hele dag voor een open raam gezeten waar de wind op stondquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net...de hele dag voor een open raam gezeten waar de wind op stond
quote:
Dat trek ik gewoon niet meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
driekwart liter rum drinken binnen een uur is gewoon geen goed idee! Geloof me ik weet het!
Goed begin wel zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
Oh ik ben van de 80's list af hoor, nu wat ik leuk vind
Gast, we zijn net van de MI's af hier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Watertornado het volgende:
ook eens een lekkere fransoos openrukken.
Ik dus ook niet merkte ik de volgende ochtend...quote:
Ik ben al vanaf 9 uur bezigquote:
Geen Française ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Watertornado het volgende:
Goed idee die rum, ook eens een lekkere fransoos openrukken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Goedenavond
Kwam ik vanavond ineens in een auto thuis
Net maar even een beetje gevierd
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Goedenavond
Je hebt je klem gezopen en bent met je vrienden om het te vieren even een stukje gaan rijdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Goedenavond
quote:
Ik weet eigenlijk nog niet of het permanent is, maar minimaal 4 wekenquote:
Ook geen Tears for Fears, Duran Duran, Simple Minds of U2 gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef ACT-F het volgende:
'80s en je draait geen Modern Talking?Schande!
Lekkâhquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet of het permanent is, maar minimaal 4 weken
Ik ookquote:
Ehm nee, ik heb nog nooit met drank op gereden en dat wil ik zo houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt je klem gezopen en bent met je vrienden om het te vieren even een stukje gaan rijden
Briljant foute film. Ze zijn al met het vervolg bezig inmiddels. Meer dan 1 miljoen Amerikanen keken naar deze Asylum topper!quote:
Of Spandau Balletquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook geen Tears for Fears, Duran Duran, Simple Minds of U2 gehoord
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet of het permanent is, maar minimaal 4 weken
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ehm nee, ik heb nog nooit met drank op gereden en dat wil ik zo houden.
Maar Modern Talking is de eckte shit, net als Millie Vanilliquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook geen Tears for Fears, Duran Duran, Simple Minds of U2 gehoord
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met 5 jaar oud en mooi gebruind wordt het niet veel beter hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moet er nog een paar kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Briljant foute film. Ze zijn al met het vervolg bezig inmiddels. Meer dan 1 miljoen Amerikanen keken naar deze Asylum topper!
Ik wil hem ook nog gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Briljant foute film. Ze zijn al met het vervolg bezig inmiddels. Meer dan 1 miljoen Amerikanen keken naar deze Asylum topper!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Wordt dan een beetje in deze trand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Stock Aitken en Waterman, er is geen betere...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar Modern Talking is de eckte shit, net als Millie Vanilli
snif snif...ja lekker frisquote:
Het is weekend...mijn hersenen staan op 30%.......quote:
Oh, dat doen ze bij mij juist op het werk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is weekend...mijn hersenen staan op 30%.......
Ik moet nu aan Jive Bunny and the Mastermixers denkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Stock Aitken en Waterman, er is geen betere...
Fuck yeah!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Jive Bunny and the Mastermixers denken
Ow in dat geval kan ik je wel introduceren bij iemand hier bij me in de straat!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is weekend...mijn hersenen staan op 30%.......
Wutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in dat geval kan ik je wel introduceren bij iemand hier bij me in de straat!![]()
Kwam vandaag nog in z'n sexy gele sportbroekkie bij mij aan de deur!
Jij woont naast Dries ?????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in dat geval kan ik je wel introduceren bij iemand hier bij me in de straat!![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging ik ook wel vanuit, maar ik weiger echt om te rijden na 1 biertjequote:
quote:
quote:
Voor de late binnenkomersquote:
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker hè. En hij ziet er ook niet echt onaantrekkelijk uit ook nie ook nie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]![]()
Een dikke buurman van 60 die met alleen dat broekje en z'n slippers (en DIKKE wintersokken) aan kwam lopen.
Oh joy...hele fijne MI dit, met het oog op mijn show straksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]![]()
Een dikke buurman van 60 die met alleen dat broekje en z'n slippers (en DIKKE wintersokken) aan kwam lopen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ging ik ook wel vanuit, maar ik weiger echt om te rijden na 1 biertje
quote:Ik idem dito hoor
Helemaal nu ik nog niet echt ontspannen rij.
Niets bizar's aan hoorquote:En dus nog rustig aan blijven rijden, maar vooral wél blijven rijden
Maar nu kan ik weer een keer bij mijn pa opzoek etc.
Ergens wel bizar dat ik er zo blij van werd
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh joy...hele fijne MI dit, met het oog op mijn show straks
Weg eetlust dus!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja en Kally wil al foto's van hem gaan maken als ze hier komt!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga van ToT's buurman een foto maken, in Dries zwembroek om hem voor te stellen aan jouquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij kwam TOEVALLIG weer langs toen de schoonmaakster hier aan het werk was!quote:
Uhhh, mijn halve loverquote:
Oh God...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en Kally wil al foto's van hem gaan maken als ze hier komt!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en Kally wil al foto's van hem gaan maken als ze hier komt!
Ik glij al van mijn stoelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga van ToT's buurman een foto maken, in Dries zwembroek om hem voor te stellen aan jou
Die smiley is puur sarcasme he, dat weet je?
Ik zou het doen ja, hij heeft tieten zegt ToTquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is sowieso wel een vriendelijke vent hoor!
Heel lastig verhaalquote:
Ik denk bij de overige 97 maagden in de kelder van Kallyquote:
Daar ging mijn roséquote:
Kennen we deze nog, nog, nog !!!quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het doen ja, hij heeft tieten zegt ToT
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk bij de overige 97 maagden in de kelder van Kally
Ik ook van jou, beetje boelquote:
Ja damnit...jullie zijn te gezellgi, ik heb pas een halve playlistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Echt, Kallyop de valreep trekt ze alle goede '80 nummers uit het platenrek
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook van jou, beetje boel
En van die ander
Maar bij jack is het oke, want jack is een uberbaaschquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel lastig verhaal
Maar het is goed zo voor nu
Jaquote:
Laat ik het zo zeggen, ik hoop hetquote:
Waarom zou jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef ToT het volgende:
JA!En anders laat je ff een groot glas cola over je bureau heen flikkeren!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik ff zin in, en ik zag mijn mobieltje ff niet waar ik mijn glas half op zette!
Oeps, ja, BRB even de planten water gevenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik weer. Moest even afwassen en de planten water geven, maar dat gaat best lastig in een tuin zonder verlichting
Kan die schoonmaakster weer langskomen. Altijd van lekkere plakarmpjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef ToT het volgende:
JA!En anders laat je ff een groot glas cola over je bureau heen flikkeren!
Zet die lampen dan ook aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik weer. Moest even afwassen en de planten water geven, maar dat gaat best lastig in een tuin zonder verlichting
Random rondspuiten dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
MI;s weerquote:
Succesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, ja, BRB even de planten water geven
Hoe kan ik die aan zetten als er geen verlichting is?quote:
Enkelquote:
Ja ik ben er al met een nat doekje overheen gegaan. Misschien morgen nog maar een keer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan die schoonmaakster weer langskomen. Altijd van lekkere plakarmpjes.
GODVER MI HIERquote:
quote:
Je zal nu het topic maar binnenvallen en geen idee hebben waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er al met een nat doekje overheen gegaan. Misschien morgen nog maar een keer.
Geen probleemquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Je zal nu het topic maar binnenvallen en geen idee hebben waar het over gaat.
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is weekendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Ja ik keek ook al even raar op toen ik die reactie van ToT zagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
vanavond welquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen probleem
Niks mis mee om even de slang lekker rond te laten gaan
Zo mooi, Olettaquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef Kally het volgende:
Dan pleur ik er Smack my bitch up enzulks in
Wat een geniale fotoquote:
whahahahaquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
ToT ook maar dan 12 sec eerderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
quote:
::Dquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
ToT ook maar dan 12 sec eerder
Ik denk de mijne welquote:
Ja dat jij en ik vaak GMTA hebben is geen geheim meer, creepy gewoonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef ACT-F het volgende:
GMTA![]()
Dit nummer had ik in gedachten toen je Tears for Fears draaide
Döt nichquote:
Echt hèquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat jij en ik vaak GMTA hebben is geen geheim meer, creepy gewoon
Dat is de enige echte Duran Duran...quote:
Heb ik met een aantal collega's ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat jij en ik vaak GMTA hebben is geen geheim meer, creepy gewoon
Plaatje van Tripod.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat is de enige echte Duran Duran...
Ik weet niet wat hij voor een derde been heeft....quote:
Hadden opa en ik vanaf het begin dat ik hier wat zeiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb ik met een aantal collega's ook.
Wordt met de dag erger
Ik WIL het niet eens weten!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor een derde been heeft....
Dank u voor de vertalingquote:
En gewoon achter elkaar doorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hadden opa en ik vanaf het begin dat ik hier wat zei
Jaquote:
Zal wel lastig zijn om broeken te kopen danquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hadden opa en ik vanaf het begin dat ik hier wat zei
Ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik ben helegaar niet oud. Ik ben een jonge geest in een wrak lichaam
Altijd die P bij mijquote:
Ach jij bent Muis en dat is al genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor zeker weten bij de categorie 'wat bedoel je nu', maar dat heb ik al als 99% van de mensen in een topic een post wél snappen en ik niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor zeker weten bij de categorie 'wat bedoel je nu', maar dat heb ik al als 99% van de mensen in een topic een post wél snappen en ik niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik snap altijd alles, ik versta het alleen nooit zo goed.
Ja mammaquote:
Wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik snap altijd alles, ik versta het alleen nooit zo goed.
quote:
Oh ik heb ook een functiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Jij dan, niet alles en iedereen, jij bent er om de N een P te maken
Jij bent gewoon Uc, en ik kan niet zonder je in mijn levenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een functiegelukkig...ik ben graag nuttig
Ik had weinig te melden, ik heb wel gelachen om jou met je Bonnyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Kally bedankt voor de goede muziek, de leuke opmerkingen tussendoor en alles
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had weinig te melden, ik heb wel gelachen om jou met je Bonny
Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb weten te krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had weinig te melden, ik heb wel gelachen om jou met je Bonny
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:58 schreef dekatophetspek het volgende:
lololol kat is van een kennis van mij...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je de 20 minuten versie draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
Dit nummer is zo
Vooral straks dat stukje, sorry buren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef dekatophetspek het volgende:
zelfde kat had eerst de tik om koelkast te plunderen en alles in bed te verstoppen... Raar beest!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef dekatophetspek het volgende:
zelfde kat had eerst de tik om koelkast te plunderen en alles in bed te verstoppen... Raar beest!
Ik had nog niks tegen jou gezegd, enne je wijn wacht nog op onsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |