Ik had vanavond een 2.2 biertje iets met citroensmaak...geen idee, maar dat was voor dat ik ging eten...een pizza is nog nooit zo grappig geweestquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vanavond een 2.2 biertje iets met citroensmaak...geen idee, maar dat was voor dat ik ging eten...een pizza is nog nooit zo grappig geweest
Is en blijft gewoon absoluut valsspelen. Het is zo verdomd lastig zo niet bijna onmogelijk om stabiele natuurlijke biertjes te brouwen met > 14% alcoholquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vanavond een 2.2 biertje iets met citroensmaak...geen idee, maar dat was voor dat ik ging eten...een pizza is nog nooit zo grappig geweest
Ik denk dat ik wakker word in een kastje in het mortuarium.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Heb ik ook eenmaal gedaan. Werd meteen wakker op de ER van het lokale ziekenhuis als comazuiper toen dat nog niet eens een trend was
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Heb ik ook eenmaal gedaan. Werd meteen wakker op de ER van het lokale ziekenhuis als comazuiper toen dat nog niet eens een trend was
Ik vorige week met Kal een Bellevue...toen ik bij mijn ouders uit de metro stapte voelde ik 'm nog steeds. Mijn moeder ook meteen..oh aan de Prosecco gezetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 1 Liefmans, daar doe ik al de hele avond mee en hij is nog niet eens op en m'n hoofd voelt al licht. Oh joy.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vorige week met Kal een Bellevue...toen ik bij mijn ouders uit de metro stapte voelde ik 'm nog steeds. Mijn moeder ook meteen..oh aan de Prosecco gezeten
Was op 1 januari 2007. Heb sindsdien geen druppel sterke drank meer aangeraakt en dat zal ook zo blijven...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wakker word in een kastje in het mortuarium.
Geluidenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wakker word in een kastje in het mortuarium.
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Wat heb je uitgevroten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geluiden
En ik kan niet bewegen want dat doet AU
quote:
Maar ze dacht dat ik bij Den was, heel vreemd, want die woont niet in de buurt van R'damquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
driekwart liter rum drinken binnen een uur is gewoon geen goed idee! Geloof me ik weet het!
Ja iets met invriezen en het water afvoeren enzo....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is en blijft gewoon absoluut valsspelen. Het is zo verdomd lastig zo niet bijna onmogelijk om stabiele natuurlijke biertjes te brouwen met > 14% alcohol
Cee, gewoon aan de
[ afbeelding ]
Ik bedenk me net...de hele dag voor een open raam gezeten waar de wind op stondquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net...de hele dag voor een open raam gezeten waar de wind op stond
quote:
Dat trek ik gewoon niet meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
driekwart liter rum drinken binnen een uur is gewoon geen goed idee! Geloof me ik weet het!
Goed begin wel zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
Oh ik ben van de 80's list af hoor, nu wat ik leuk vind
Gast, we zijn net van de MI's af hier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Watertornado het volgende:
ook eens een lekkere fransoos openrukken.
Ik dus ook niet merkte ik de volgende ochtend...quote:
Ik ben al vanaf 9 uur bezigquote:
Geen Française ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Watertornado het volgende:
Goed idee die rum, ook eens een lekkere fransoos openrukken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Goedenavond
Kwam ik vanavond ineens in een auto thuis
Net maar even een beetje gevierd
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Goedenavond
Je hebt je klem gezopen en bent met je vrienden om het te vieren even een stukje gaan rijdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |