Trustenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze Fries gaat zweten in bed
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze Fries gaat zweten in bed
Ik heb ze nog nooit samen in 1 ruimte gezien...dus ik vertrouw het nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Huh dus het is toch Christopher Cross? Ik had Kris Kristofferson nog wel gegoogled om te checken of die knakker Sailing had gezongen of CC. Of zijn het de zelfde personen? Wat is deze? Wie heeft er iets in m'n Liefmans gedaan? Verdorie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Huh dus het is toch Christopher Cross? Ik had Kris Kristofferson nog wel gegoogled om te checken of die knakker Sailing had gezongen of CC. Of zijn het de zelfde personen? Wat is deze? Wie heeft er iets in m'n Liefmans gedaan? Verdorie.
Ik ga het even aan het universum vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit samen in 1 ruimte gezien...dus ik vertrouw het niet
Kris is acteur, Chris zangerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Rod Stewart had toch ook Sailing gezongen?I am sailing, I am sailing...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Rod Stewart had toch ook Sailing gezongen?I am sailing, I am sailing...
Ja dat zeggen peter parker en spiderman ookquote:
Ja, wegdroom nummerquote:
Moet je ook gewoon een whisky drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
Een keer een slokje gedaan, ik moest m'n mond spoelen met tafelbeits.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon een whisky drinken
Kijk dan ook uit met die Shandyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Een keer een slokje gedaan, ik moest m'n mond spoelen met tafelbeits.
Of dat ene biertje van die stokerij!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neem iets sterkersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |