SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Mijn kat durft daar niet eens te komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar kan ze vast wel bij *wink
Nee leeuwarden is wel leuk, vroeger ging ik er regelmatig heen. Winkelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Het blijft een vreemde stad
quote:
1e:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik voel een liedje van Piet Veerman of Rod Stewart aankomen bij deze TT.
Of Kris Kristofferson.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik voel een liedje van Piet Veerman of Rod Stewart aankomen bij deze TT.
Of Lionel Richie...quote:
Nu moet ik en aan Blade denken of aan die trucker filmquote:
Lionel is altijdquote:
GMTAquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik en aan Blade denken of aan die trucker film
Jij wil sailing van Christopher Cross?
Convoy!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik en aan Blade denken of aan die trucker film
Jij wil sailing van Christopher Cross?
Rythm of my heart vind ik ook erg goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oe, Sailing, je weet wel welke ik bedoel
Oan't Moarnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze Fries gaat zweten in bed
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb ze nog nooit samen in 1 ruimte gezien...dus ik vertrouw het nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Huh dus het is toch Christopher Cross? Ik had Kris Kristofferson nog wel gegoogled om te checken of die knakker Sailing had gezongen of CC. Of zijn het de zelfde personen? Wat is deze? Wie heeft er iets in m'n Liefmans gedaan? Verdorie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
Huh dus het is toch Christopher Cross? Ik had Kris Kristofferson nog wel gegoogled om te checken of die knakker Sailing had gezongen of CC. Of zijn het de zelfde personen? Wat is deze? Wie heeft er iets in m'n Liefmans gedaan? Verdorie.
Ik ga het even aan het universum vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit samen in 1 ruimte gezien...dus ik vertrouw het niet
Kris is acteur, Chris zangerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Rod Stewart had toch ook Sailing gezongen?I am sailing, I am sailing...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Rod Stewart had toch ook Sailing gezongen?I am sailing, I am sailing...
Ja dat zeggen peter parker en spiderman ookquote:
Ja, wegdroom nummerquote:
Moet je ook gewoon een whisky drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
Een keer een slokje gedaan, ik moest m'n mond spoelen met tafelbeits.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon een whisky drinken
Kijk dan ook uit met die Shandyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu besef ik weer hoe intens slecht ik tegen licht alcoholische dranken kan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Een keer een slokje gedaan, ik moest m'n mond spoelen met tafelbeits.
Of dat ene biertje van die stokerij!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neem iets sterkersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |