quote:
Ik weet eigenlijk nog niet of het permanent is, maar minimaal 4 wekenquote:
Ook geen Tears for Fears, Duran Duran, Simple Minds of U2 gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef ACT-F het volgende:
'80s en je draait geen Modern Talking?Schande!
Lekkâhquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet of het permanent is, maar minimaal 4 weken
Ik ookquote:
Ehm nee, ik heb nog nooit met drank op gereden en dat wil ik zo houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt je klem gezopen en bent met je vrienden om het te vieren even een stukje gaan rijden
Briljant foute film. Ze zijn al met het vervolg bezig inmiddels. Meer dan 1 miljoen Amerikanen keken naar deze Asylum topper!quote:
Of Spandau Balletquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook geen Tears for Fears, Duran Duran, Simple Minds of U2 gehoord
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet of het permanent is, maar minimaal 4 weken
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ehm nee, ik heb nog nooit met drank op gereden en dat wil ik zo houden.
Maar Modern Talking is de eckte shit, net als Millie Vanilliquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook geen Tears for Fears, Duran Duran, Simple Minds of U2 gehoord
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met 5 jaar oud en mooi gebruind wordt het niet veel beter hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moet er nog een paar kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Briljant foute film. Ze zijn al met het vervolg bezig inmiddels. Meer dan 1 miljoen Amerikanen keken naar deze Asylum topper!
Ik wil hem ook nog gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Briljant foute film. Ze zijn al met het vervolg bezig inmiddels. Meer dan 1 miljoen Amerikanen keken naar deze Asylum topper!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Wordt dan een beetje in deze trand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Stock Aitken en Waterman, er is geen betere...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar Modern Talking is de eckte shit, net als Millie Vanilli
snif snif...ja lekker frisquote:
Het is weekend...mijn hersenen staan op 30%.......quote:
Oh, dat doen ze bij mij juist op het werk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is weekend...mijn hersenen staan op 30%.......
Ik moet nu aan Jive Bunny and the Mastermixers denkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Stock Aitken en Waterman, er is geen betere...
Fuck yeah!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Jive Bunny and the Mastermixers denken
Ow in dat geval kan ik je wel introduceren bij iemand hier bij me in de straat!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is weekend...mijn hersenen staan op 30%.......
Wutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in dat geval kan ik je wel introduceren bij iemand hier bij me in de straat!![]()
Kwam vandaag nog in z'n sexy gele sportbroekkie bij mij aan de deur!
Jij woont naast Dries ?????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in dat geval kan ik je wel introduceren bij iemand hier bij me in de straat!![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging ik ook wel vanuit, maar ik weiger echt om te rijden na 1 biertjequote:
quote:
quote:
Voor de late binnenkomersquote:
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker hè. En hij ziet er ook niet echt onaantrekkelijk uit ook nie ook nie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]![]()
Een dikke buurman van 60 die met alleen dat broekje en z'n slippers (en DIKKE wintersokken) aan kwam lopen.
Oh joy...hele fijne MI dit, met het oog op mijn show straksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]![]()
Een dikke buurman van 60 die met alleen dat broekje en z'n slippers (en DIKKE wintersokken) aan kwam lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |