Ik ook van jou, beetje boelquote:
Ja damnit...jullie zijn te gezellgi, ik heb pas een halve playlistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Echt, Kallyop de valreep trekt ze alle goede '80 nummers uit het platenrek
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook van jou, beetje boel
En van die ander
Maar bij jack is het oke, want jack is een uberbaaschquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel lastig verhaal
Maar het is goed zo voor nu
Jaquote:
Laat ik het zo zeggen, ik hoop hetquote:
Waarom zou jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef ToT het volgende:
JA!En anders laat je ff een groot glas cola over je bureau heen flikkeren!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik ff zin in, en ik zag mijn mobieltje ff niet waar ik mijn glas half op zette!
Oeps, ja, BRB even de planten water gevenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik weer. Moest even afwassen en de planten water geven, maar dat gaat best lastig in een tuin zonder verlichting
Kan die schoonmaakster weer langskomen. Altijd van lekkere plakarmpjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef ToT het volgende:
JA!En anders laat je ff een groot glas cola over je bureau heen flikkeren!
Zet die lampen dan ook aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik weer. Moest even afwassen en de planten water geven, maar dat gaat best lastig in een tuin zonder verlichting
Random rondspuiten dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
MI;s weerquote:
Succesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, ja, BRB even de planten water geven
Hoe kan ik die aan zetten als er geen verlichting is?quote:
Enkelquote:
Ja ik ben er al met een nat doekje overheen gegaan. Misschien morgen nog maar een keer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan die schoonmaakster weer langskomen. Altijd van lekkere plakarmpjes.
GODVER MI HIERquote:
quote:
Je zal nu het topic maar binnenvallen en geen idee hebben waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er al met een nat doekje overheen gegaan. Misschien morgen nog maar een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |