Van het strand?quote:
Ik zal kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om te springen, dan maak ik een foto.quote:
Alleen hier niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Tem het volgende:
Maar post ze helemaal niet of weer alleen niet hier.
Dat heb je weer goed voor elkaar.quote:
Kun jij mij uitleggen wat er precies zo erg aan is wat daar gebeurt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb je weer goed voor elkaar.
Wat waar gebeurt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen wat er precies zo erg aan is wat daar gebeurt?
Ohquote:
Daar had ik niet op geklikt natuurlijk, maar je zei zelf dat ze boos was door jou.quote:
Omdat ik een smiley had herhaald.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar had ik niet op geklikt natuurlijk, maar je zei zelf dat ze boos was door jou.
Uc is er niet vanavond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
En nu is het wachten op Uccie's Moppentrommel.
Ja ik was gisteren weer op mijn pikkie getrapt klopt. Maar vandaag had ik gewoon een kutbui en dan is het meestal niet zo slim om hier te posten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik een smiley had herhaald.
Lijkt mij niet echt een reden om je over op te winden.
Ik bedoel, in Afrika hebben ze altijd honger.
Een gevulde?quote:
eerder het kuiken wat eruit komt.quote:
Dat maken wij wel uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zo boeiend is of ik hier wel of niet post.
Lekker laten lullen kan ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.
Lekker mij op de kast jagen en zo.
Mjah daar ben ik niet zo goed inquote:
Ik weet het, maar dat is wel beter voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah daar ben ik niet zo goed inVandaar dat ik altijd maar even wegblijf als ik een rotbui heb.
Ja maar ja zijn wel meer dingen beter voor me die ik wel of niet zou moeten doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is wel beter voor je
Zullen we aan de wijn gaan dan maar?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ja zijn wel meer dingen beter voor me die ik wel of niet zou moeten doen.
En dan roep je me niet?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry! Hier een witte wijn [ afbeelding ]
Ik ben er ook half, ik zit radio te doenquote:
Ik zit in het TdJ topic te posten. Probeer rustig te doen van de week ging het een beetje fout af en toe, veels te druk gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er ook half, ik zit radio te doen
Daarom ben ik ook aan het uitzenden, even lekker muziek nu en dom gelul mijnerzijdsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in het TdJ topic te posten. Probeer rustig te doen van de week ging het een beetje fout af en toe, veels te druk gedaan.
Rustige muziek dan wel he? Anders helpt het nog niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aan het uitzenden, even lekker muziek nu en dom gelul mijnerzijds
whaha, niet mijn stijlquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Rustige muziek dan wel he? Anders helpt het nog niet.
Kan voorbij komen, ik ga nogal alle kanten opquote:
De TDF-weken zijn weer bijna voorbijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in het TdJ topic te posten. Probeer rustig te doen van de week ging het een beetje fout af en toe, veels te druk gedaan.
Ja maar de 29e week VI, al is dat niet elke dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De TDF-weken zijn weer bijna voorbij
ja maar het TDF subforum zit vol trolls.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar de 29e week VI, al is dat niet elke dag.
Normaal Radio 6 hier overdag.quote:
Oh ja en het VI topic niet zekerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar het TDF subforum zit vol trolls.
En ik heb er al 6 notes aan verdiend denk ik
Goed puntquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal Radio 6 hier overdag.
[..]
Oh ja en het VI topic niet zeker
Kan er niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De TDF-weken zijn weer bijna voorbij
Speciaal voor jou een Sagannetjequote:
Die Rooks is ook lekker aan het bijschnabbelen he? Ik zie die kop bijna elke dag op tv.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben weer zin in de Bert Wagendorp topshow.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Rooks is ook lekker aan het bijschnabbelen he? Ik zie die kop bijna elke dag op tv.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, Pieter Derks gaat meedoen aan de slimste mens lees ik nu. Topshow.
kijk je niet gezellig mee met een wijntje erbij?quote:
Door de week geen wijn hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk je niet gezellig mee met een wijntje erbij?
Tis vakantie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Door de week geen wijn heLigt eraan wat er nog meer is.
Dat is extra vervelend voor een Amsterdammer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Nee het is rood. Ik lijk wel een kreeft. Hele rode neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is extra vervelend voor een Amsterdammer.Raap me op man! Ik kom niet meer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is extra vervelend voor een Amsterdammer.Je moet nu echt aan de bak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Gisteren...ik snapte herman gewoon echt niet...zelfs toen iedereen het antwoord had gepost, snapte ik niet hoe Kuch --> San kon wordenquote:
Het is het stralende middelpunt van mijn dagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zo boeiend is of ik hier wel of niet post.
Eindelijk iemand die me waardeertquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is het stralende middelpunt van mijn dag
Was ik de sarcasmePI vergeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Zijn achternaam, van der Zandt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren...ik snapte herman gewoon echt niet...zelfs toen iedereen het antwoord had gepost, snapte ik niet hoe Kuch --> San kon worden
Ja maar daar was ik van mijn lang zal ze leven niet zelf achter gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ik de sarcasmePI vergeten?Blijkbaar. En gelukkig maar anders was ik weer boos geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt wat over je mensenkennis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lief Tem. Had ik echt niet van jou verwacht.
Toevallig niet. Ik ben heel rustig qua drank vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:17 schreef timmmmm het volgende:
O laat maar, Corrie is inmiddels waarschijnlijk al aan de tweede fles, dan durf ik geen grappen meer te maken
In het begin had ik er 2 of 3 goed, maar de laatste paar keer weet ik er geen een meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet er ook zelden een. Wij voldoen niet aan Marts standaarden
Nee man. Echt niet. Het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:19 schreef Tem het volgende:
Corrie gaat weer de geslagen hond uithangen, dames en heren.
Die was ook uiterst kut.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren...ik snapte herman gewoon echt niet...zelfs toen iedereen het antwoord had gepost, snapte ik niet hoe Kuch --> San kon worden
Iets anders met star op 3quote:
ik kijk gewoon even journaal terwijl ik wat domme dieven afslacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man!
We are Borg! You will be assimilated.
Er is alweer reclamequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kijk gewoon even journaal terwijl ik wat domme dieven afslacht.
Hart van Nederland is gelukkig al geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is alweer reclameJe moet ook eigenlijk geen film op SBS kijken.
Mr Worf is wel een baas. En Data ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hart van Nederland is gelukkig al geweest.
Aardig netjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
Is de warmte denk ik.
Ajax 1-0 gewonnen van Osasuna.
Ik pak mijn shirtje alvast uit de kast.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aardig netjes.
Gefeliciteerd met het kampioenschap alvast.
ja dan sta ik NOG langer in de filequote:
Scheveningen vind ik ook helemaal niet leuk. Bloemendaal of Zandvoort wel, maar ja... daar begin ik niet eens aan. Dan sta je vanaf Haarlem al vast.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef sp3c het volgende:
en je moet ook niet naar scheveningen dan sta je met de rest van Duitsland in de file ja
Eind augustus pas. Laatste week augustus en eerste 2 van september.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
slaap lekker Corrie!
wanneer was je vakantie ook weer?
Pak er gewoon een DVD'tje bij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ga slapen, ALWEER reclame. Sjongejonge.
Ik ga zo naar bed. Geen fut om nu nog iets te gaan kijken. Ik heb Vikings gedownload, kan ik morgen wel even checken en ik heb Evil Dead 2 en 3 nog liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pak er gewoon een DVD'tje bij.
19de komen veel mensen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
De 19e toch? Dan kan ik met Lompe meerijden
Oh veel mensen is wel engquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
19de komen veel mensen ja
ik zet je zo ff op de lijst
ow niet dit weer gek, nu ken je al een heleboel van die mensen!quote:
Nee ik krabbel niet terug hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow niet dit weer gek, nu ken je al een heleboel van die mensen!
Greys en ElisaB en RenRen en Toekito. Mmmm verder weet ik niet meer. Ik zie ze nog wel voor me maar weet de namen niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef sp3c het volgende:
mij en timmmmm, geen idee meer wie er toen was
Nou niet NAAR iedereen woont in Amsterdamquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
das iedereen
wie komen er naar Amsterdam?
ik kom ook, misschien, denk ik
wij zijn toch ook eng.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:52 schreef sp3c het volgende:
mij en timmmmm, geen idee meer wie er toen was
Ik ben ingespannen bezig met de hard mode van die laatste, op de Wiiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga intussen maar even mijn hoofd breken over Fire Emblem 4
Ook alleen omdat sp3c alles kanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:47 schreef Specularium het volgende:
Nog steeds 3 miljoen graden, volgens mij kan alleen sp3c hier tegen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:19 schreef sp3c het volgende:
nou niet alles, sommige slowchats kan ik niet uitstaan
Den Haag toch, nee dat is ook maar een half uur wegquote:
Ja maar jij zit nog dichterbij mijquote:
Den Haag jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Den Haag toch, nee dat is ook maar een half uur weg
waar zit je dan?quote:
Schiedam.quote:
Dus ik moet naar Utrecht voor mooi weerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:47 schreef Specularium het volgende:
Nog steeds 3 miljoen graden, volgens mij kan alleen sp3c hier tegen.
dan kun je gemakkelijk naar de NWS SC meetquote:
Dat sjoelen door de weeks wil ik nog wel een keer doen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kun je gemakkelijk naar de NWS SC meet
en sjoelen maandag
Ja ik kan niet altijd ivm kinderenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:33 schreef sp3c het volgende:
is eens in de twee weken maar komende maandag wordt het nix denk ik
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:35 schreef sp3c het volgende:
alleen ik en toek kunnen altijd ivm het totale gebrek aan leven
en toek kan niet maandag
zie maar, hoe meer hoe beter en de man maakt epische spareribs
Ik ben daar net zo goed in als in bowlenquote:
Ik zal van die beschermende maskers meenemen...niet voor mezelf, maar voor julliequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:39 schreef sp3c het volgende:
als je daarmee bedoelt dat je niet kunt bowlen dan ben je net zo goed als de rest
Ik blijf altijd aan de bal hangen, kan echt nog net op tijd mijn vingers eruit krijgen, ik vlieg dus net niet mee over de baan, wel gaat die bal alle kanten opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:39 schreef sp3c het volgende:
als je daarmee bedoelt dat je niet kunt bowlen dan ben je net zo goed als de rest
Dan kan ik wel, zullen we Uc?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:40 schreef sp3c het volgende:
19 augustus komen veel mensen, zet het in jullie respectievelijke agenda's
je wordt de sjoelkoninginquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf altijd aan de bal hangen, kan echt nog net op tijd mijn vingers eruit krijgen, ik vlieg dus net niet mee over de baan, wel gaat die bal alle kanten op
Nee maar ik ben nog niet geweest...ik ga voor 2 ogen en een gebroken neusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:41 schreef sp3c het volgende:
er zijn nog geen gewonden gevallen tot nu toe
Wij zijn dan ook nog niet langs geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:41 schreef sp3c het volgende:
er zijn nog geen gewonden gevallen tot nu toe
ja!quote:
Ik kan dan nietquote:
quote:
Dag erna voor 7u in de auto zittenquote:
Oh ja, leeuwarden dag zeker?quote:
Nee gelukkig niet....Middelburgquote:
Is maar anderhalf uur rijdenquote:
Ja maar moet er wel rond 8u zijn...tot hoe laat is dat sjoelen dan?quote:
Nee ik dacht serieus dat het dichterbij wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar moet er wel rond 8u zijn...tot hoe laat is dat sjoelen dan?
Dat sjoelen? Of Middelburg...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik dacht serieus dat het dichterbij was
Tot hoe laat jij wil denk ik he?
Middelburgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat sjoelen? Of Middelburg...
Echt dat brein van mij
Oooooh dan kan het welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:48 schreef sp3c het volgende:
het verschilt nogal maar rond 10 uur beginnen er mensen af te taaien meestal
het sjoeluh zelf is dan al een tijdje klaar meestal
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] (#41) Sjoelen aan zeequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:48 schreef Uccie het volgende:
In welk topic kan ik info vinden.... Ik zit me weer ergens voor op te geven zonder hoe of wat
Nee maar aftaaien midden in een potje is ook niet zo leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:48 schreef sp3c het volgende:
het is ook geen pro league ofzo dat je per se de laatste ronde moet doen omdat je anders een boete krijgt ofzo
Niet eens?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:48 schreef sp3c het volgende:
het is ook geen pro league ofzo dat je per se de laatste ronde moet doen omdat je anders een boete krijgt ofzo
quote:
quote:
I know beebs, het is ook nog vroegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:51 schreef Uccie het volgende:
Ja wat....jij weet wat voor week ik heb gehad...mijjn hersenen zijn pulp
slowchat? Keibelangrijke zaken manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] (#41) Sjoelen aan zee
ik heb je al opgegeven, de info staat in de OP
de rest is een beetje slowchat
Was ook voor Kal bedoeltquote:
Godver Toekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
slowchat? Keibelangrijke zaken manhet welzijn van onze hotelverhuursters uut Limburg gaat me aan het hart plastic.
true enoughquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
slowchat? Keibelangrijke zaken manhet welzijn van onze hotelverhuursters uut Limburg gaat me aan het hart plastic.
Jij met je plasticquote:
Sambal bij?quote:
Plastic ookquote:
Het is nog vroeg, mijn hilariteit komt pas na 12 op gang.quote:
dat kan zijn soort van hartje niet aanquote:
Ik hoef pas om 21u...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, mijn hilariteit komt pas na 12 op gang.
Ik vond die kevers gisteren geweldig, was alleen wel vroeger dan 21uquote:
Ik kreeg zelfgemaakte, ik denk dat hij inderdaad wegsmelt danquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, mijn hilariteit komt pas na 12 op gang.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond die kevers gisteren geweldig, was alleen wel vroeger dan 21u
Mijn rug ook momenteelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:02 schreef Uccie het volgende:
[..]was trouwens niet waar...ze zijn comateus
Ik krijg mijn armen niet opgetilt....mijn hele bovenrug verstijfdquote:
Ik zat er ook voor....als ik erchter had gezeten was ie dicht geweest en had ik nu een stijve rug van iets anders gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:31 schreef Tem het volgende:
Als je achter het raam gaat zitten dan word je rug niet stijf, Uccie.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat er ook voor....als ik erchter had gezeten was ie dicht geweest en had ik nu een stijve rug van iets anders gehad
En nog extra geld ontvangen ook
het is altijd bewolkt daarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen.
Hier is het nog 25 graden maar wel helemaal bewolkt.
Vandaag komt mijn airco binnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen.
Hier is het nog 25 graden maar wel helemaal bewolkt.
Niet meer nodig, dus een perfecte timing.quote:
Morgen 29, dan 30 en dan weer 29 graden. bestwel nodig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet meer nodig, dus een perfecte timing.
Dat zullen we nog wel eens zien. Heb je zo'n mobiele of een echte?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Morgen 29, dan 30 en dan weer 29 graden. bestwel nodig.
Er tussenin.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Heb je zo'n mobiele of een echte?
Die buitenunit dingen zijn best duur en een heel gekut.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er tussenin.Hij is niet mobiel, maar ik heb geen complete buitenunit. Ik ga ook alleen mijn kantoortje coolen en die is niet zo groot, maar met zon erop en allemaal computers die draaien wordt het snel een sauna.
En voor Nederland ook wel wat overdreven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Die buitenunit dingen zijn best duur en een heel gekut.
Hier aan de kust is het goed uit te houden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker! Het wil hier niet echt snel afkoelen, nog steeds vies benauwd.
Ja daar zal het aan liggenquote:
Dat heb ik dus in het "command center" op zolder (waar ik al een tijdje niet meer ben geweest), als daar alles draait en de zon op het dak staat dan is het ook echt een sauna. Daarom is mijn main-pc 1 grote koelkast en de rest laat ik een grote ventilator tegen aan blazen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er tussenin.Hij is niet mobiel, maar ik heb geen complete buitenunit. Ik ga ook alleen mijn kantoortje coolen en die is niet zo groot, maar met zon erop en allemaal computers die draaien wordt het snel een sauna.
Ik ga dus gewoon de ruimte inc. mijzelf koelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik dus in het "command center" op zolder (waar ik al een tijdje niet meer ben geweest), als daar alles draait en de zon op het dak staat dan is het ook echt een sauna. Daarom is mijn main-pc 1 grote koelkast en de rest laat ik een grote ventilator tegen aan blazen.
Mooi spulquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga dus gewoon de ruimte inc. mijzelf koelen.![]()
Even zo'n raamding fixen en ik kan hem nog permanent of op timer laten draaien ook.
Ik zit hier zo een beetje midden in de stad, de warmte kan niet weg. Alles staat open maar nog wordt het maar niet koeler.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het goed uit te houden.
Dat lijkt mij ook niet zo prettig, sterkte alvastquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
En ik moet zometeen ook nog strijken... krijg ik het nog warmer.
Dankjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet zo prettig, sterkte alvast
baasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Vandaar die Evil Dead 2, die is voor tijdens het strijken.
koop je maar een ticket en ga je tusen de eckte fans zitten in het stadionquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
Ja dan gaat het niet door sp3c, Ajax in de CL finaledan gaat ALLES opzij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |