zal toch wel over zijn voor ik een meisje ben? Voel me al 200% beter dan gisteren. Dus ik ga er vanuit dat het herstel ingezet is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]Maar hopen dat je nu snel ontsnotterd bent.
Ga je een meisje worden ja?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal toch wel over zijn voor ik een meisje ben? Voel me al 200% beter dan gisteren. Dus ik ga er vanuit dat het herstel ingezet is.
hoop het toch niet. Moet ik ineens aan mijn gewicht denken en stoppen met nagelbijten.quote:
Ja, dan heb je de kern van het meisje zijn wel te pakken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoop het toch niet. Moet ik ineens aan mijn gewicht denken en stoppen met nagelbijten.
oh en elke maand half dood bloeden en ik kan niet tegen bloedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de kern van het meisje zijn wel te pakken.
Met een beetje ervaring ( en dat krijg jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh en elke maand half dood bloeden en ik kan niet tegen bloed
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met een beetje ervaring ( en dat krijg je) kun je het bloedbad verzorgen met je ogen dicht.
Goeie! Misschien moet Toek nu al beginnen, om het bloed te voorkomen.quote:
sorry mag niet vanwege mijn hartquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie! Misschien moet Toek nu al beginnen, om het bloed te voorkomen.
Dan moet je bloeden.quote:
tssss moest ik in 85, 07 en 12 ook al.quote:
Technisch gesproken moest ik dat in 75, 76, 82, 98 en 04 ook (als ik de jaartallen goed onthouden heb). Alleen zonder bloed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
tssss moest ik in 85, 07 en 12 ook al.
denk je bij de heren meer sjans te hebben toekjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal toch wel over zijn voor ik een meisje ben? Voel me al 200% beter dan gisteren. Dus ik ga er vanuit dat het herstel ingezet is.
Hij wil de goede raad van Ynske toch maar opvolgen, denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk je bij de heren meer sjans te hebben toekje
pffffquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk je bij de heren meer sjans te hebben toekje
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij wil de goede raad van Ynske toch maar opvolgen, denk ik...
sjoelbroederquote:
Ik ook want heb geen jas bij mequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:21 schreef sp3c het volgende:
schiet nog niet heel erg hard op nee maar ik heb goede hoop
Terwijl ze in heel de wereld wel zeggen dat we zulke goede spelers en trainers hebben qua voetbal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:38 schreef sp3c het volgende:
het is nog knap dat er zoveel prijzen binnengehaald wordt ieder jaar maar alleen voetbal en wielrennen krijgen echt aandacht
en die winnen juist nooit
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:51 schreef sp3c het volgende:
Kally, uccie en Karine toegevoegd voor de 19de
weer eens volle bak
We gingen sjoelen toch?quote:
eerst de belangrijke zakenquote:
Hakken draag ik meestal wel...maar of ze hoog genoeg zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |