Van het strand?quote:
Ik zal kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om te springen, dan maak ik een foto.quote:
Alleen hier niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Tem het volgende:
Maar post ze helemaal niet of weer alleen niet hier.
Dat heb je weer goed voor elkaar.quote:
Kun jij mij uitleggen wat er precies zo erg aan is wat daar gebeurt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb je weer goed voor elkaar.
Wat waar gebeurt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen wat er precies zo erg aan is wat daar gebeurt?
Ohquote:
Daar had ik niet op geklikt natuurlijk, maar je zei zelf dat ze boos was door jou.quote:
Omdat ik een smiley had herhaald.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar had ik niet op geklikt natuurlijk, maar je zei zelf dat ze boos was door jou.
Uc is er niet vanavond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
En nu is het wachten op Uccie's Moppentrommel.
Ja ik was gisteren weer op mijn pikkie getrapt klopt. Maar vandaag had ik gewoon een kutbui en dan is het meestal niet zo slim om hier te posten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik een smiley had herhaald.
Lijkt mij niet echt een reden om je over op te winden.
Ik bedoel, in Afrika hebben ze altijd honger.
Een gevulde?quote:
eerder het kuiken wat eruit komt.quote:
Dat maken wij wel uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zo boeiend is of ik hier wel of niet post.
Lekker laten lullen kan ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.
Lekker mij op de kast jagen en zo.
Mjah daar ben ik niet zo goed inquote:
Ik weet het, maar dat is wel beter voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah daar ben ik niet zo goed inVandaar dat ik altijd maar even wegblijf als ik een rotbui heb.
Ja maar ja zijn wel meer dingen beter voor me die ik wel of niet zou moeten doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is wel beter voor je
Zullen we aan de wijn gaan dan maar?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ja zijn wel meer dingen beter voor me die ik wel of niet zou moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |