Ik wilde er dus net wat over gaan schrijven.quote:
Die gast links (gayyyy) en die gast JC ofzo. De niet-Timberlake.quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik wilde er dus net wat over gaan schrijven.
Die eerste foto is gewoon eng.Die koppen van sommige.
Ja die ziet er echt niet uit. Hij is later wel wat beter opgedroogd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die gast links (gayyyy) en die gast JC ofzo. De niet-Timberlake.
Die linkse heeft hele enge ogenquote:Op maandag 16 september 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
Die gast links (gayyyy) en die gast JC ofzo. De niet-Timberlake.
Fantastisch, wat goed.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:44 schreef Arcee het volgende:
Alison Moyet
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
http://www.mirror.co.uk/l(...)ve-lost-much-1920988
robin tjon pian giquote:Op maandag 16 september 2013 06:58 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of iemand hem herkent.
Wow, wat een verschil. Maar wat mij betreft hadden er wel iets meer kilo's aan mogen blijven zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:44 schreef Arcee het volgende:
Alison Moyet
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
http://www.mirror.co.uk/l(...)ve-lost-much-1920988
Dat vindt ze zelf ook...quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil. Maar wat mij betreft hadden er wel iets meer kilo's aan mogen blijven zitten
Potverdorie nouquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Die wordt echt hoe ouder hoe mooier/lekkerder.
jaaaaaquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Die wordt echt hoe ouder hoe mooier/lekkerder.
Ja hoor, dat zeg je nu. Toen hij in dat leren broekje op die motor zat piepte je wel anders!quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Op die foto's wel, maar in het laatste seizoen van House vond ik hem wel over the hill. Qua uiterlijk dan, verder is hij sowieso een boss.
Suikerklontjequote:Op vrijdag 27 september 2013 18:23 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja hoor, dat zeg je nu. Toen hij in dat leren broekje op die motor zat piepte je wel anders!
Ik zag haar laatst nog in een horrorfilm, Kelly McGillis. Ze speelde een helderziende. Die is gewoon natuurlijk oud geworden (en van de vrouwenliefde), Tom Cruise is door David Miscavige gewoon omgewisseld voor een tijdloze alien.quote:
Jupquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Hij speelde in de serie Numbers, toch?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag haar laatst nog in een horrorfilm, Kelly McGillis. Ze speelde een helderziende. Die is gewoon natuurlijk oud geworden
Ik vind Hugh Laurie geweldig, maar deze foto's zijn met haarstuk, make-up en goede belichting. Deze man is wel wat ouder geworden hoor! Zat altijd uren in de make-up bij House MD om de kale plekken weg te werkenquote:
Zoals zoveel mannen van zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vind Hugh Laurie geweldig, maar deze foto's zijn met haarstuk, make-up en goede belichting. Deze man is wel wat ouder geworden hoor! Zat altijd uren in de make-up bij House MD om de kale plekken weg te werken
[ afbeelding ]
En Nederland leeft nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Mylene het volgende:
Bart Zijlstra, bekend geworden als Baas B en vormde een duo met Lange Frans. Ze gingen uit elkaar, kregen ruzie over een platenstudio. Vrouw Lange Frans ging verhalen met pistool. Hij is ook een ex van Yolanthe. Hij nam afscheid van zijn muziekcarričre, was er helemaal klaar mee. Pakte zijn oude leventje op, ging weer voetballen, bij zijn vader op zolder wonen, en studeerde vorig jaar af in de psychologie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kinbaardje mag hij wel achterwege laten.
Toch wel zonde he dat de mens aftakelt. (al ziet hij er nog goed uit voor 70).quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(jaren 70)
vs
[ afbeelding ]
(2012)
Ik vind hem nu leuker dan vroegerquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel zonde he dat de mens aftakelt. (al ziet hij er nog goed uit voor 70).
Moet kunnen.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef Meke het volgende:
Winston Post
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Als hij eerst die mislukte pratende kut eens weghaalt dan schiet het misschien al wat op alhoewel die enge oogjes.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]Die is er niet beter op geworden
Ik zou het eerder eng vinden als ze er nog zo zouden uitzienquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel zonde he dat de mens aftakelt. (al ziet hij er nog goed uit voor 70).
Ik vond hem toen al eng, eerder gezegd ziet hij er nu "normaler"uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:48 schreef Kadooosh het volgende:
Thom Yorke toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Maar blijft een baas!
Jammer dat hij een "oude mannenstem" begint te krijgen alhoewel dat nog niet hoeft te gebeuren op zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(jaren 70)
vs
[ afbeelding ]
(2012)
Dat is natuurlijk waar, maar het blijft jammer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou het eerder eng vinden als ze er nog zo zouden uitzien...alhoewel Stevie een goede poging doet.
Wat een vreemd oor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Mylene het volgende:
Bart Zijlstra, bekend geworden als Baas B en vormde een duo met Lange Frans. Ze gingen uit elkaar, kregen ruzie over een platenstudio. Vrouw Lange Frans ging verhalen met pistool. Hij is ook een ex van Yolanthe. Hij nam afscheid van zijn muziekcarričre, was er helemaal klaar mee. Pakte zijn oude leventje op, ging weer voetballen, bij zijn vader op zolder wonen, en studeerde vorig jaar af in de psychologie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kinbaardje mag hij wel achterwege laten.
Justin Bieber ook!quote:Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh Taylor Swift?! Die is goed bijgetrokken...
Nee dat is een "grap" met een baard van een meter.quote:Op zondag 24 november 2013 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Justin Bieber kan niet kloppen, toch?
Die uitstraling van een slet heeft ze nooit verlorenquote:Op zondag 24 november 2013 13:41 schreef vencodark het volgende:
Fergie was echt de slet van de school geloof ik.![]()
Maar Cruise, Lambert, Levine etc hebben ook een das... of bedoel je dat zware strikje specifiek?quote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef vencodark het volgende:
Wat mij opvalt, al die zwarte rappers staan erop met een nette das of strikje. Was dat wellicht op zwarte scholen verplicht? Of toeval?
Het is een combinatie van pasfoto's en foto's van een gala/prom/dance etc. Zijn niet alleen de donkere artiesten die er zo opstaan ookquote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef vencodark het volgende:
Wat mij opvalt, al die zwarte rappers staan erop met een nette das of strikje. Was dat wellicht op zwarte scholen verplicht? Of toeval?
Nee, misschien meer dat ik het bij types als Snoop niet had verwacht.quote:Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Cruise, Lambert, Levine etc hebben ook een das... of bedoel je dat zware strikje specifiek?
De namen zijn er wel bijgezet door iemand met typtyfusquote:Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
De NU-foto's kennen we allemaal wel, maar kwam deze net tegen
[ afbeelding ]
Hardop lachen om Lil Jon
Steven Tyler! Zo komt zijn lelijkheid nog meer naar voren! Die rimpels van nu staan hem beter. Wat een bakkes. Lijkt wel The Joker.quote:
Viel mij ook al op jaquote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De namen zijn er wel bijgezet door iemand met typtyfus
Die zag ik ook al langs komen. Persoonlijk denk ik eerder in de volgende richting;quote:
Die Chesterquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:11 schreef dennisjv het volgende:
En die andere Genesis zanger: Peter Gabriel
Begin jaren 70
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eind jaren 70
[ afbeelding ]
Jaren 80
[ afbeelding ]
Jaren 90
[ afbeelding ]
Jaren 00
[ afbeelding ]
Tegenwoordig
[ afbeelding ]
amenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Phil wordt echt wel mooi oud zeg!
Die mag best bij mij in bed komen liggen, no problem...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Leipuri het volgende:
Richard "Rich" Neville...die van "Boyband" 5ive...
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu (hij poseerde onlangs voor de Gay Times):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |