Ik zag haar laatst nog in een horrorfilm, Kelly McGillis. Ze speelde een helderziende. Die is gewoon natuurlijk oud geworden (en van de vrouwenliefde), Tom Cruise is door David Miscavige gewoon omgewisseld voor een tijdloze alien.quote:
Jupquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Hij speelde in de serie Numbers, toch?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag haar laatst nog in een horrorfilm, Kelly McGillis. Ze speelde een helderziende. Die is gewoon natuurlijk oud geworden
Ik vind Hugh Laurie geweldig, maar deze foto's zijn met haarstuk, make-up en goede belichting. Deze man is wel wat ouder geworden hoor! Zat altijd uren in de make-up bij House MD om de kale plekken weg te werkenquote:
Zoals zoveel mannen van zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vind Hugh Laurie geweldig, maar deze foto's zijn met haarstuk, make-up en goede belichting. Deze man is wel wat ouder geworden hoor! Zat altijd uren in de make-up bij House MD om de kale plekken weg te werken
[ afbeelding ]
En Nederland leeft nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Mylene het volgende:
Bart Zijlstra, bekend geworden als Baas B en vormde een duo met Lange Frans. Ze gingen uit elkaar, kregen ruzie over een platenstudio. Vrouw Lange Frans ging verhalen met pistool. Hij is ook een ex van Yolanthe. Hij nam afscheid van zijn muziekcarričre, was er helemaal klaar mee. Pakte zijn oude leventje op, ging weer voetballen, bij zijn vader op zolder wonen, en studeerde vorig jaar af in de psychologie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kinbaardje mag hij wel achterwege laten.
Toch wel zonde he dat de mens aftakelt. (al ziet hij er nog goed uit voor 70).quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(jaren 70)
vs
[ afbeelding ]
(2012)
Ik vind hem nu leuker dan vroegerquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel zonde he dat de mens aftakelt. (al ziet hij er nog goed uit voor 70).
Moet kunnen.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef Meke het volgende:
Winston Post
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Als hij eerst die mislukte pratende kut eens weghaalt dan schiet het misschien al wat op alhoewel die enge oogjes.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]Die is er niet beter op geworden
Ik zou het eerder eng vinden als ze er nog zo zouden uitzienquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel zonde he dat de mens aftakelt. (al ziet hij er nog goed uit voor 70).
Ik vond hem toen al eng, eerder gezegd ziet hij er nu "normaler"uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:48 schreef Kadooosh het volgende:
Thom Yorke toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Maar blijft een baas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |