quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik mis De Gym #1, toen was alles nog leuker.. RIP
lidl.quote:
smith masjienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
ik heb even advies nodig jongens, ik squat nu al een tijdje maar ik heb problemen met de balans houden. ik gebruik zo'n kussentje omdat ik anders pijn krijg in mijn schouders. Bij de neergaande beweging krijgt de bar de neiging om of naar links of naar rechts over te gaan hellen, is hier wat tegen te doen?
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
ik heb even advies nodig jongens, ik squat nu al een tijdje maar ik heb problemen met de balans houden. ik gebruik zo'n kussentje omdat ik anders pijn krijg in mijn schouders. Bij de neergaande beweging krijgt de bar de neiging om of naar links of naar rechts over te gaan hellen, is hier wat tegen te doen?
nee werkt niet, blijf last houden heb zelfs een keer advies gehad in m'n healthclub van een brede gozer die zich voorstelde als Ronnie en het was een zwarte maar ook zijn advies hielp nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.
En low bar is prima te doen zonder kussentje.
Ik neem een cassein shake met melk, betere voedingswaarde,smaakt veel beter en is makkelijker. Op de lange termijn nog goedkoper ookquote:
Dus zo kom jij aan je geldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zo naar het zwembad om kinderen te filmen (no zwembadpedo)
dit idd.. Gebruik nooit een pussy pad duwt alleen je nek naar voeen en door de afstand van je lichaam tot de bar alleen maar minder stabiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.
En low bar is prima te doen zonder kussentje.
vms is zelf een vormloze dame vraah het niet aan haar!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Jonguns Griekenland heeft echt een gym wake up call nodig zeg. Zoveel ecto's en skinnyfat boys en vormloze dames, cannot deal.
Geen geweldige genetics? Of gewoon niet aware? Wat zeg jij vmdskr?
Does not compute.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Optimel, lekker en dan krijg ik toch mn kwark binnenwinwin
Dieettopic-postquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Optimel, lekker en dan krijg ik toch mn kwark binnenwinwin
Bron??? Staat bewuste keuze op hoor :squote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dieettopic-post![]()
Optimel is suikerige troep.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
net zaad geslikt, lekker en krijg toch m'n proteins binnen
(nohomo)
Ga nog even door en je staat in het AIVD registerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zo naar het zwembad om kinderen te filmen (no zwembadpedo)
van die gasten die dat etenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dieettopic-post![]()
Optimel is suikerige troep.
Gwn 3 shakes per dag voor eiwitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die gasten die dat etenzitten weinig euwitjes in
vieze chemische bijsmaak, vifit en milk en fruit zijn 10x lekkerderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die gasten die dat etenzitten weinig euwitjes in
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Ga nog even door en je staat in het AIVD register
idd dikke zoetstof smaak en dan al die wijveh die met vifit denken af te vallen per 500 ml ben je toch al 250quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vieze chemische bijsmaak, vifit en milk en fruit zijn 10x lekkerder
ja echt he wat een sukkels zijn dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef no1uknow het volgende:
dames die in dit weer met een lange broek aan lopen
Hoezo fittie JB en ik zijn gwn cool met elkaar niet zo stoken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha JB zei vmdskr hahaha FITTIE!!!*
Waar in Griekenland ben je aan het vertoeven met je Etha?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Jonguns Griekenland heeft echt een gym wake up call nodig zeg. Zoveel ecto's en skinnyfat boys en vormloze dames, cannot deal.
Geen geweldige genetics? Of gewoon niet aware? Wat zeg jij vmdskr?
etha is gewoon thuisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar in Griekenland ben je aan het vertoeven met je Etha?
Je bent gewoon jelly dat je na dagenlang in de zon liggen mijn tan nog niet hebt SKKL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja zakenreis, moet je net in Grieke land zijn...
Vroeger hadden ze daar geeneens gyms en waren ze toch allemaal ripped, what givesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef VMSDKR het volgende:
Als je Herculessen wil zien moet je niet naar Griekenland gaan nee. Geen geld voor gym.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:00 schreef Seam het volgende:
Wel droog ja, maar volgens mij is hij ook maar 1.70. Vroeger had hij wel wat meer spiermassa, maar nooit echt groot hoor. Optische illusie
Ah ziet er toch niet slecht uit inderdaad.quote:
girl look at that body, i work out i work outquote:
Ben niet met Etha idd, ben gaan sportvissen met mn zusjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar in Griekenland ben je aan het vertoeven met je Etha?
Hoofd krijgen met Vicks Blue:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Valt best mee. En hoofd krijgen met een tongpiercing![]()
VM en ik hebben een griekse band nu. Heb met jou nog wel een appeltje te schillen btw. Iets met dima enzo kga je nu flamenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha JB zei vmdskr hahaha FITTIE!!!*
Met je "zusje". Ik snap 'em. *wink, wink*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben niet met Etha idd, ben gaan sportvissen met mn zusje
Vroeger vochten we tegen zevenkoppige draken, vingen we hellehonden en braken we 's nachts tempels af om ze dezelfde nacht weer compleet op te bouwen. Zo rollen wij Grieken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze daar geeneens gyms en waren ze toch allemaal ripped, what gives
heb je ''afghan muscle'' gezien? zo kan 't ook gwn veel eieren n poederquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vroeger vochten we tegen zevenkoppige draken, vingen we hellehonden en braken we 's nachts tempels af om ze dezelfde nacht weer compleet op te bouwen. Zo rollen wij Grieken.
ALPHA AS FUCK.
Je moet niet zo generaliseren, bah Ethanolic. Ik neem aan dat je ergens in een toeristenoord zit, ver van Greeces finest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Nu zijn jullie allemaal crystal meth addicts. Het kan raar lopen met zo een land.
nja kcal zegt niet zoveel meer die suiker, al ziet mijn koelkast er op dit moment ook uit als suikerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
idd dikke zoetstof smaak en dan al die wijveh die met vifit denken af te vallen per 500 ml ben je toch al 250
Kcal verdrr
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
heb je ''afghan muscle'' gezien? zo kan 't ook gwn veel eieren n poeder
Je hoeft het niet te snuifu.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:40 schreef Curlbrah het volgende:
ewa broeders, iemand hier wel eens last van bloedneus onder de douche?
srs is vervelend mangquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te snuifu.
Lol. Je trapt in mijn pua tricks. Ik zit zo goed als in je broekje, maar zal stoppen omdat etha als broer voor me is...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
VM en ik hebben een griekse band nu. Heb met jou nog wel een appeltje te schillen btw. Iets met dima enzo kga je nu flamen
Hij zit hier niet mattie. Kan je me wat griekse woordjes leren btw? Graag fonetisch getyptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet niet zo generaliseren, bah Ethanolic. Ik neem aan dat je ergens in een toeristenoord zit, ver van Greeces finest.
Waar zit je eigenlijk, Kerkyra?
Die gast heeft een afwijking waardoor zn maag veel lager in zn buik zit trouwens.quote:
meeste jappen zijn ecto&manlet as fuckquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die gast heeft een afwijking waardoor zn maag veel lager in zn buik zit trouwens.
Btw Wel handig op 4500-5000kcals lijkt me
Btw2 Hij was idd. een stuk breeder paar jaar terug.
gaat op voor vrijwel alle asiansquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
meeste jappen zijn ecto&manlet as fuck
Ik zit momenteel op ipad en kan de foto niet goed linken, maar als je dit ziet....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
meeste jappen zijn ecto&manlet as fuck
't is puur de tekortkoming van de mobiele site van fok hoor, die nog al wat limits legt zo...quote:
wow.gifquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op ipad en kan de foto niet goed linken, maar als je dit ziet....
https://www.google.nl/sea(...)ng+muscle&gs_l=img.3...376660.379889.0.380563.11.10.1.0.0.0.70.506.10.10.0....0...1c.1.21.img.d7hUH27XO7g#biv=i%7C5%3Bd%7CVzARW9Ox2nFOqM%3A
Sorry kan het niet netter linken nu maar die rack pull foto is kobayashi dus...
Paar jaar terug waren er een keer een paar gym filmpjes van die gast online geweest
Ik wilgeen digibeet lijken heur lol, maar daar zie ik de optie niet om mobiel uit te zetten.quote:
Onder overig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik wilgeen digibeet lijken heur lol, maar daar zie ik de optie niet om mobiel uit te zetten.
Alleen maar settings om voor al die fucking elcheapo tablets die dr verkocht worden de site sneller te maken haha
Moet je bij je browser, opera settings ofzeuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik wilgeen digibeet lijken heur lol, maar daar zie ik de optie niet om mobiel uit te zetten.
Alleen maar settings om voor al die fucking elcheapo tablets die dr verkocht worden de site sneller te maken haha
Wat een knaken site die mobiele lol.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hij zit op mobie dus hij kan dat allemaal niet zien, hij heeft een aangepast setting ding
Op mijn HTC One vraagt dat ding gwn of ik desktop versie wilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hij zit op mobie dus hij kan dat allemaal niet zien, hij heeft een aangepast setting ding
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja echt he wat een sukkels zijn dat!
mobiele site is idd erg kutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:38 schreef RaymondK het volgende:
Idd. Onder overig. 1e optie.
Wat een verademing
![]()
Ook weer smileys beschikbaar namelijk
ik was op dat moment pushups aan het doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:33 schreef no1uknow het volgende:
foto van oude meet opgedoken
[ afbeelding ]
vlnr
jmp, ethanolic, sapstengel, dima, fanta, straatsoldaat
dus een fles cola is even gezont als een fles water want ik kwam ook gewoon precies 0.5 kg aan toen ik een fles cola had gedronkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb het type lichaam wat aankomt als ik kijk naar een glas water. Had laatst een flesje Spa blauw gedronken en, je gelooft het waarschijnlijk nooit, ik was gewoon 0.5kg zwaarder toen ik mezelf weer woog erna!
Ik heb hetzelfde probleem. Fokken op tablet is gaar gewordenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Alleen maar settings om voor al die trage elcheapo tablets die dr verkocht worden de site sneller te maken haha
wanneer is meet dan ? ik wil ook wel komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
Real life meetfoto btw, sap had fanta gevingerd die dag.
jij wil ook vingeren zekerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:19 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wanneer is meet dan ? ik wil ook wel komen
nee ben wel benieuwd naar sommige mense hierquote:
En dat ja. Eigenlijk horen we het er hier niet meer over te hebben want dat is lullig voor degenen die we er niet bij willen hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef Awesome_ het volgende:
Meet is op uitnodiging. Deze zijn vorige week verstuurd naar alle genodigden via PM.
Ik sta er niet opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef no1uknow het volgende:
beach jij ligt er trouwens onder he op die foto
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
En dat ja. Eigenlijk horen we het er hier niet meer over te hebben want dat is lullig voor degenen die we er niet bij willen hebben.
Gewoon kaolo boos en verdrietig dat je er niet bij mag zijn.quote:
ja man echtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon kaolo boos en verdrietig dat je er niet bij mag zijn.
quote:
Je wilt er dus wel graag bij zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
nee ben wel benieuwd naar sommige mense hier
ja maar als jullie niet wille dan hoef niet weet jequote:
kekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja maar als jullie niet wille dan hoef niet weet je
Eens. Ik zei het puur zodat 'de meet' niet meer verder aangehaald zou worden door anderen. Iedereen die er van op de hoogte moest zijn heeft op tijd de PM ontvangen en ik heb van alle genodigden netjes de rsvp ontvangen. Ander onderwerp dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Beach het volgende:
[..]
En dat ja. Eigenlijk horen we het er hier niet meer over te hebben want dat is lullig voor degenen die we er niet bij willen hebben.
jawel ik zie je toch, beetje op de achtergrond ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik sta er niet opweet je dat niet meer, ik was even shakes aan het maken voor iedereen.
Ieder één introducé toch? Mits niet een ander reekslid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eens. Ik zei het puur zodat 'de meet' niet meer verder aangehaald zou worden door anderen. Iedereen die er van op de hoogte moest zijn heeft op tijd de PM ontvangen en ik heb van alle genodigden netjes de rsvp ontvangen. Ander onderwerp dus.![]()
Ik word buitengeslotenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eens. Ik zei het puur zodat 'de meet' niet meer verder aangehaald zou worden door anderen. Iedereen die er van op de hoogte moest zijn heeft op tijd de PM ontvangen en ik heb van alle genodigden netjes de rsvp ontvangen. Ander onderwerp dus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Kesefkesef het volgende:
En dit snap ik ook nietEnige wat ik zie is een man die 'How to become an alpha male' gelezen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Moet je dees zien dan, ook fokkers:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Enige wat ik zie is een man die 'How to become an alpha male' gelezen heeft.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Kesefkesef het volgende:
En dit snap ik ook nietwat is deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ie wel snel gefixt dan
Geregistreerd 01-03-2004
Aantal forumposts 952
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
zij is turk/koerd? Zij is zeker doenbaar, maar hij WTF!!!??..dit kan alleen onder twee opties.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn gwn fokkers, kijk hoe hot die vrouw is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ook wel die social skills willen hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is deze man
heeft ie wel snel gefixt dan
Geregistreerd 01-03-2004
Aantal forumposts 952
![]()
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn gwn fokkers, kijk hoe hot die vrouw is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft wel vieze nekpuist op die eerste fotoquote:
Ja en die vrouw trouwt hem alsnogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
hij heeft wel vieze nekpuist op die eerste foto
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ja en die vrouw trouwt hem alsnog
Montelly, wordt tijd voor jou om ook zoiets te gaan hosselen. Jij bent ripped, wss ook beter uiterlijk, maar volgens mij ben jij helemaal alleen
Het is optie 1: moneeeyyyy!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Kesefkesef het volgende:
Noooooooooooo, ze zijn uit elkaar...
K&W / Mr_Moon's new Mancave
nope, niet helemaal alleenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ja en die vrouw trouwt hem alsnog
Montelly, wordt tijd voor jou om ook zoiets te gaan hosselen. Jij bent ripped, wss ook beter uiterlijk, maar volgens mij ben jij helemaal alleen
lol.. en gelijk zijn bazen app showenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Kesefkesef het volgende:
Noooooooooooo, ze zijn uit elkaar...
K&W / Mr_Moon's new Mancave
always money, zij dacht eindelijk kardashian lifetylequote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol.. en gelijk zijn bazen app showen
Typisch allochtoons. Zodra ze hun (maximale) stufi hebben gekregen gaan ze gelijk naar de designerwinkels. Beetje hun Armani jeans of Chanel pumps showen die de overheid heeft gefinancierd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
always money, zij dacht eindelijk kardashian lifetyle
...ze gaat voor de money weetje nog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef Kesefkesef het volgende:
Die vrouw heet Nora, ik wil haar zo graag trouwen.
Tsja, maar ik zorg dat ze verliefd op mij wordt. Als ik al die alfamale boeken uit heb.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
...ze gaat voor de money weetje nog.
Woow goed werk sherlockquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Tsja, maar ik zorg dat ze verliefd op mij wordt. Als ik al die alfamale boeken uit heb.
Dit is de site: http://www.mariagenorasander.net/
Vriendinnen:
[ afbeelding ]
Neger (voor G.R.S.):
[ afbeelding ]
damnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehehehe
Haha, nou, dan zal Eva wel boos kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:28 schreef no1uknow het volgende:
raymond ik wil eik nog wel een keer met jou trainen, zouden ze me nog binnenlaten bij Fitline nadat ik heb gezegd dat ik ze te duur vind voor wat je er voor krijgt?
inb4 VeerEli die dit zietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
Dit vind ik ook een aparte match.
[ afbeelding ]
Misschien is die gozer wel gruwelijk ripped of een amateurkickbokser en trekt 'ie hier gewoon een rare bek. Je weet het niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
hey man steven jij ook hierquote:
shit bustedquote:
Ze hebben beide een hele rare neus. Volgens mij heeft die gast een keer haar neus gebrokenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij vera16693287, niet Eli.quote:
In other news, we zouden hier verder gaan. Even kijken of je eruit ziet alsof je 165kg squat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze hebben beide een hele rare neus. Volgens mij heeft die gast een keer haar neus gebroken
Klopt VeerEli, is die ene meid die altijd heel aandacht krijgt als ze basic vragen heeft over bb & voeding.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit is volgens mij vera16693287, niet Eli.
Echt waar? Is dat zij datquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
Klopt VeerEli, is die ene meid die altijd heel aandacht krijgt als ze basic vragen heeft over bb & voeding.
Vera ja, ik dacht al..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klopt VeerEli, is die ene meid die altijd heel aandacht krijgt als ze basic vragen heeft over bb & voeding.
Neeeej jij hebt het goed bedoel ik.quote:
Ik weet nog steeds niet wat jij met voedingstoffen bedoeltquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
In other news, we zouden hier verder gaan. Even kijken of je eruit ziet alsof je 165kg squat.
Ik weet nog steeds niet wat jij allemaal in je shakes stopt, dat je ervan overtuigd bent dat daar alles in zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat jij met voedingstoffen bedoelt
Ja en melkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat jij allemaal in je shakes stopt, dat je ervan overtuigd bent dat daar alles in zit.
Het is prima te doen, hoor, daar niet van, maar je had het over shakes met koolhydraten en eiwitten.
oh maakt me in de war die namenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
In other news, we zouden hier verder gaan. Even kijken of je eruit ziet alsof je 165kg squat.
Vitamines, mineralen? Je eet nooit fruit en groente?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja en melk
Nu mag jij mij uitleggen welke voedingstoffen missen
ayranquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Kesefkesef het volgende:
HALLO IK MOET EEN MAALTIJD VERZINNEN MAAR IK WEET NIETS
TIPS ZIJN WELKOM
iets met varkensvlees en melk gekookt in dezelfde panquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Kesefkesef het volgende:
TIPS ZIJN WELKOM
een salade met kip, komkommer, zonnebloempitten, tomaten, uienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Kesefkesef het volgende:
TIPS ZIJN WELKOM
Er zit volgens jou geen vitamines en mineralen in melk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vitamines, mineralen? Je eet nooit fruit en groente?
Of ben je er zo een die elke dag gewoon een AnimalPak achterover flikkert?
gwn een zak chips halen bij de AH, heb je verdient en met dit warme weer is tog zo veer vrbrandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Kesefkesef het volgende:
TIPS ZIJN WELKOM
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er zit volgens jou geen vitamines en mineralen in melk?
Mijn god![]()
kk flikker beach doe is serieuze tip, wat ga jij eten vanavond?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
iets met varkensvlees en melk gekookt in dezelfde pan
Wat voor kip?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een salade met kip, komkommer, zonnebloempitten, tomaten, uien
die heb jij niet nodig, spaar je geld uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:
ff een serieuse vraag wat nemen jullie allemaal voor supps naast je voeding, ik gluur een beetje op de bf site maar tis zoveel allemaal
Is goed man, met je melkdieet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geef gewoon eerlijk toe dat je geen verstand hebt van voeding
Niks meer heb al gegetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kk flikker beach doe is serieuze tip, wat ga jij eten vanavond?
[..]
Wat voor kip?
geroerbakte kipfilet stukjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kk flikker beach doe is serieuze tip, wat ga jij eten vanavond?
[..]
Wat voor kip?
Mensen praten hier over alsof ze volwaardige bodybuilders zijn, heb nog geen enkel aesthics pics gezien waar een animalpack nodig zal zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vitamines, mineralen? Je eet nooit fruit en groente?
Of ben je er zo een die elke dag gewoon een AnimalPak achterover flikkert?
was ook niet de bedoeling meeste kan je wel uit voeding halen of je moet kk mager zijn mssquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heb jij niet nodig, spaar je geld uit.
Als je skeer bent moet je alleen creapure creatine halen en whey.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:
ff een serieuse vraag wat nemen jullie allemaal voor supps naast je voeding, ik gluur een beetje op de bf site maar tis zoveel allemaal
hij is vn de oppositesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, deze gast met z'n zeven shakes per dag zal daar ook wel niet bij horen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen praten hier over alsof ze volwaardige bodybuilders zijn, heb nog geen enkel aesthics pics gezien waar een animalpack nodig zal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
ik autodropquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Gwn Mcdonalds gehaald net. #onlygodcanjudgeme
bollequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Gwn Mcdonalds gehaald net. #onlygodcanjudgeme
gewoon alles kopen wat die susteren onlangs ook had gedaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je skeer bent moet je alleen creapure creatine halen en whey.
Ben je een rijke nigger dan moet je magnificent en nr 1 pakken. Helpen beide gigantisch met herstel en met nr 1 kan ik zelfs na slecht slapen en verkoudheid goed trainen zonder dat je helemaal strak staat
pastaquote:
ja en helaas 7 kilo afgevallen afgelopen maandenquote:
hoe maak jij turkse pizzaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
pasta
en dan nog zelfgemaakte turkse pizza vanafvond laat
maar jij ebnt zieke endo volgensmij had ooit pic van jougezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja en helaas 7 kilo afgevallen afgelopen maanden
ja kan welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar jij ebnt zieke endo volgensmij had ooit pic van jougezien
Ik ken een endo van 97 @ 8% en die heeft zulke grote ingewanden dat als hij zijn buik helemaal ontspant hij gewoon dik lijktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar jij ebnt zieke endo volgensmij had ooit pic van jougezien
ik zou ook wel endo willen zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ken een endo van 97 @ 8% en die heeft zulke grote ingewanden dat als hij zijn buik helemaal ontspant hij gewoon dik lijkt
ze weten van je afkomst?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:51 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
nee volgens mij tuffen ze bij mij op de pizza omdat ze weten waar ik vandaan kom
met sporten is het chill maar zoals nu in de zomer paar bbqs enzo ben je gelijk bolle buik mjaquote:
kktriest van zequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja was een x aan de tel met familie en nu doen ze nors tegen mij als ik daar kom
ja heb ik ook ik waardeer 10tje op die telefoon op per half jaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
lebaralyca vind ik wel beter eig.
"Hallo met Mehmet Bernstein"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:56 schreef ChesterPerry het volgende:
doe gwn thuisbezorgd.nl of bellen en zeg dat je gokhan of ozan heet
je hebt wel gelijk, maar ik kan nergens anders turkse junkfood halenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Beach het volgende:
[..]
kktriest van zetregt wel dat je niet meer gaat zou ze die centen dan misgunnens
doe maximaal 3 maanden meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja heb ik ook ik waardeer 10tje op die telefoon op per half jaar
Ja, maar dan moet je wel abbo nemen (srs).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef RaymondK het volgende:
Oh mensen, is er in fok ook een mogelijkheid om mensen op een ignore list te zetten? Dat alle posts van die user dan onzichtbaar worden voor je?
Dat zou toch ideaal zijn?
Ik krijg namelijk een wegtrekkertje van 1 bepaald iemand
usernaam pls...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef RaymondK het volgende:
Oh mensen, is er in fok ook een mogelijkheid om mensen op een ignore list te zetten? Dat alle posts van die user dan onzichtbaar worden voor je?
Dat zou toch ideaal zijn?
Ik krijg namelijk een wegtrekkertje van 1 bepaald iemand
Oke thanks. Begint interessant te worden dan een abboquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel abbo nemen (srs).
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oke thanks. Begint interessant te worden dan een abbo
quote:
Hhaha, jij woont echt in haagnezie he lol. Ik dacht dat je een geintje maakte laatstquote:
nee vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhaha, jij woont echt in haagnezie he lol. Ik dacht dat je een geintje maakt laatst
Ik moet nu elke keer 5 km lopen omdat ik geen geld wil verspillen aan de bus om naar de gym te gaan. Heb straks echte wandelaarsbenenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
=
[..]
Ja, elke maand. Alleen van 16 juli - 16 augustus geen OV.
Waarom koop je dan geen fiets voor een tientje?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik moet nu elke keer 5 km lopen omdat ik geen geld wil verspillen aan de bus om naar de gym te gaan.
Moet ik die meenemen in de treinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen fiets voor een tientje?
Ah zo. Nouja, van een beetje wandelen wordt niemand minder. Als het naar verloop van tijd lastiger wordt zou je evt. Nordic Walking-stokken aan kunnen schaffen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet ik die meenemen in de trein
Die stokken zijn gigantische pussy-magnets kom ik niet zonder kleerscheuren naar de gymquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah zo. Nouja, van een beetje wandelen wordt niemand minder. Als het naar verloop van tijd lastiger wordt zou je evt. Nordic Walking-stokken aan kunnen schaffen.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die stokken zijn gigantische pussy-magnets kom ik niet zonder kleerscheuren naar de gym
Ik zet mijne nooit op slot.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou trouwens wel kunnen fietsen van mijn woonplaats naar de gym maar ben altijd bang dat mijn fiets wordt gestolen
Heb ook een "This person is on creatine" bumpersticker op mijn zadel maar niet iedereen weet wat creatine kan doen met een manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik zet mijne nooit op slot.
Maar niemand durft aan te raken want ze kennen mijn reputatie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb ook een "This person is on creatine" bumpersticker op mijn zadel maar niet iedereen weet wat creatine kan doen met een man
On a cold Friday afternoon, I had come home from school. I had been thinking of the gym all day. I was hungry, didn't have any lunch. In fact, I didn't eat because I spent the money. For the past month I was saving up for something. Something special which I bought at GNC. I was surprised they didn't ask for ID; I was pretty sure the cashier noticed how nervous I was. Anyways, my mom asked my how my day was when I got home, but I ignored her. I have more important things to do. I run to the bathroom and unpack my bag. In my school bag is a white plastic bag from GNC. I open the bag, first removing the receipt and flushing it down the toilet to get rid of the evidence. My heart was racing now. I unpack the creatine monster from the bag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb ook een "This person is on creatine" bumpersticker op mijn zadel maar niet iedereen weet wat creatine kan doen met een man
Hij heeft een ban.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nog niks van Dima vernomen, zou hij dan toch langs Cindy zijn gegaan?
Vanwege het posten van verdronken katten en kinky.nl hoeren.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vanwege het posten van verdronken katten en kinky.nl hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |