quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik mis De Gym #1, toen was alles nog leuker.. RIP
lidl.quote:
smith masjienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
ik heb even advies nodig jongens, ik squat nu al een tijdje maar ik heb problemen met de balans houden. ik gebruik zo'n kussentje omdat ik anders pijn krijg in mijn schouders. Bij de neergaande beweging krijgt de bar de neiging om of naar links of naar rechts over te gaan hellen, is hier wat tegen te doen?
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
ik heb even advies nodig jongens, ik squat nu al een tijdje maar ik heb problemen met de balans houden. ik gebruik zo'n kussentje omdat ik anders pijn krijg in mijn schouders. Bij de neergaande beweging krijgt de bar de neiging om of naar links of naar rechts over te gaan hellen, is hier wat tegen te doen?
nee werkt niet, blijf last houden heb zelfs een keer advies gehad in m'n healthclub van een brede gozer die zich voorstelde als Ronnie en het was een zwarte maar ook zijn advies hielp nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.
En low bar is prima te doen zonder kussentje.
Ik neem een cassein shake met melk, betere voedingswaarde,smaakt veel beter en is makkelijker. Op de lange termijn nog goedkoper ookquote:
Dus zo kom jij aan je geldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zo naar het zwembad om kinderen te filmen (no zwembadpedo)
dit idd.. Gebruik nooit een pussy pad duwt alleen je nek naar voeen en door de afstand van je lichaam tot de bar alleen maar minder stabiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.
En low bar is prima te doen zonder kussentje.
vms is zelf een vormloze dame vraah het niet aan haar!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Jonguns Griekenland heeft echt een gym wake up call nodig zeg. Zoveel ecto's en skinnyfat boys en vormloze dames, cannot deal.
Geen geweldige genetics? Of gewoon niet aware? Wat zeg jij vmdskr?
Does not compute.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Optimel, lekker en dan krijg ik toch mn kwark binnenwinwin
Dieettopic-postquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Optimel, lekker en dan krijg ik toch mn kwark binnenwinwin
Bron??? Staat bewuste keuze op hoor :squote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dieettopic-post![]()
Optimel is suikerige troep.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
net zaad geslikt, lekker en krijg toch m'n proteins binnen
(nohomo)
Ga nog even door en je staat in het AIVD registerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zo naar het zwembad om kinderen te filmen (no zwembadpedo)
van die gasten die dat etenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dieettopic-post![]()
Optimel is suikerige troep.
Gwn 3 shakes per dag voor eiwitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die gasten die dat etenzitten weinig euwitjes in
vieze chemische bijsmaak, vifit en milk en fruit zijn 10x lekkerderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die gasten die dat etenzitten weinig euwitjes in
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Ga nog even door en je staat in het AIVD register
idd dikke zoetstof smaak en dan al die wijveh die met vifit denken af te vallen per 500 ml ben je toch al 250quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vieze chemische bijsmaak, vifit en milk en fruit zijn 10x lekkerder
ja echt he wat een sukkels zijn dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef no1uknow het volgende:
dames die in dit weer met een lange broek aan lopen
Hoezo fittie JB en ik zijn gwn cool met elkaar niet zo stoken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha JB zei vmdskr hahaha FITTIE!!!*
Waar in Griekenland ben je aan het vertoeven met je Etha?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Jonguns Griekenland heeft echt een gym wake up call nodig zeg. Zoveel ecto's en skinnyfat boys en vormloze dames, cannot deal.
Geen geweldige genetics? Of gewoon niet aware? Wat zeg jij vmdskr?
etha is gewoon thuisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar in Griekenland ben je aan het vertoeven met je Etha?
Je bent gewoon jelly dat je na dagenlang in de zon liggen mijn tan nog niet hebt SKKL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja zakenreis, moet je net in Grieke land zijn...
Vroeger hadden ze daar geeneens gyms en waren ze toch allemaal ripped, what givesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef VMSDKR het volgende:
Als je Herculessen wil zien moet je niet naar Griekenland gaan nee. Geen geld voor gym.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:00 schreef Seam het volgende:
Wel droog ja, maar volgens mij is hij ook maar 1.70. Vroeger had hij wel wat meer spiermassa, maar nooit echt groot hoor. Optische illusie
Ah ziet er toch niet slecht uit inderdaad.quote:
girl look at that body, i work out i work outquote:
Ben niet met Etha idd, ben gaan sportvissen met mn zusjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar in Griekenland ben je aan het vertoeven met je Etha?
Hoofd krijgen met Vicks Blue:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Valt best mee. En hoofd krijgen met een tongpiercing![]()
VM en ik hebben een griekse band nu. Heb met jou nog wel een appeltje te schillen btw. Iets met dima enzo kga je nu flamenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha JB zei vmdskr hahaha FITTIE!!!*
Met je "zusje". Ik snap 'em. *wink, wink*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben niet met Etha idd, ben gaan sportvissen met mn zusje
Vroeger vochten we tegen zevenkoppige draken, vingen we hellehonden en braken we 's nachts tempels af om ze dezelfde nacht weer compleet op te bouwen. Zo rollen wij Grieken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze daar geeneens gyms en waren ze toch allemaal ripped, what gives
heb je ''afghan muscle'' gezien? zo kan 't ook gwn veel eieren n poederquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vroeger vochten we tegen zevenkoppige draken, vingen we hellehonden en braken we 's nachts tempels af om ze dezelfde nacht weer compleet op te bouwen. Zo rollen wij Grieken.
ALPHA AS FUCK.
Je moet niet zo generaliseren, bah Ethanolic. Ik neem aan dat je ergens in een toeristenoord zit, ver van Greeces finest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Nu zijn jullie allemaal crystal meth addicts. Het kan raar lopen met zo een land.
nja kcal zegt niet zoveel meer die suiker, al ziet mijn koelkast er op dit moment ook uit als suikerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
idd dikke zoetstof smaak en dan al die wijveh die met vifit denken af te vallen per 500 ml ben je toch al 250
Kcal verdrr
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
heb je ''afghan muscle'' gezien? zo kan 't ook gwn veel eieren n poeder
Je hoeft het niet te snuifu.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:40 schreef Curlbrah het volgende:
ewa broeders, iemand hier wel eens last van bloedneus onder de douche?
srs is vervelend mangquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te snuifu.
Lol. Je trapt in mijn pua tricks. Ik zit zo goed als in je broekje, maar zal stoppen omdat etha als broer voor me is...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
VM en ik hebben een griekse band nu. Heb met jou nog wel een appeltje te schillen btw. Iets met dima enzo kga je nu flamen
Hij zit hier niet mattie. Kan je me wat griekse woordjes leren btw? Graag fonetisch getyptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet niet zo generaliseren, bah Ethanolic. Ik neem aan dat je ergens in een toeristenoord zit, ver van Greeces finest.
Waar zit je eigenlijk, Kerkyra?
Die gast heeft een afwijking waardoor zn maag veel lager in zn buik zit trouwens.quote:
meeste jappen zijn ecto&manlet as fuckquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die gast heeft een afwijking waardoor zn maag veel lager in zn buik zit trouwens.
Btw Wel handig op 4500-5000kcals lijkt me
Btw2 Hij was idd. een stuk breeder paar jaar terug.
gaat op voor vrijwel alle asiansquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
meeste jappen zijn ecto&manlet as fuck
Ik zit momenteel op ipad en kan de foto niet goed linken, maar als je dit ziet....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
meeste jappen zijn ecto&manlet as fuck
't is puur de tekortkoming van de mobiele site van fok hoor, die nog al wat limits legt zo...quote:
wow.gifquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op ipad en kan de foto niet goed linken, maar als je dit ziet....
https://www.google.nl/sea(...)ng+muscle&gs_l=img.3...376660.379889.0.380563.11.10.1.0.0.0.70.506.10.10.0....0...1c.1.21.img.d7hUH27XO7g#biv=i%7C5%3Bd%7CVzARW9Ox2nFOqM%3A
Sorry kan het niet netter linken nu maar die rack pull foto is kobayashi dus...
Paar jaar terug waren er een keer een paar gym filmpjes van die gast online geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |