quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik mis De Gym #1, toen was alles nog leuker.. RIP
lidl.quote:
smith masjienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
ik heb even advies nodig jongens, ik squat nu al een tijdje maar ik heb problemen met de balans houden. ik gebruik zo'n kussentje omdat ik anders pijn krijg in mijn schouders. Bij de neergaande beweging krijgt de bar de neiging om of naar links of naar rechts over te gaan hellen, is hier wat tegen te doen?
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
ik heb even advies nodig jongens, ik squat nu al een tijdje maar ik heb problemen met de balans houden. ik gebruik zo'n kussentje omdat ik anders pijn krijg in mijn schouders. Bij de neergaande beweging krijgt de bar de neiging om of naar links of naar rechts over te gaan hellen, is hier wat tegen te doen?
nee werkt niet, blijf last houden heb zelfs een keer advies gehad in m'n healthclub van een brede gozer die zich voorstelde als Ronnie en het was een zwarte maar ook zijn advies hielp nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.
En low bar is prima te doen zonder kussentje.
Ik neem een cassein shake met melk, betere voedingswaarde,smaakt veel beter en is makkelijker. Op de lange termijn nog goedkoper ookquote:
Dus zo kom jij aan je geldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zo naar het zwembad om kinderen te filmen (no zwembadpedo)
dit idd.. Gebruik nooit een pussy pad duwt alleen je nek naar voeen en door de afstand van je lichaam tot de bar alleen maar minder stabiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bar goed in het midden op je schouders leggen en vasthouden. Wel met de duim aan dezelfde kant als je vingers, een soort suicide grip. Niet zeg maar de bar omsluiten met je hand.
En low bar is prima te doen zonder kussentje.
vms is zelf een vormloze dame vraah het niet aan haar!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Jonguns Griekenland heeft echt een gym wake up call nodig zeg. Zoveel ecto's en skinnyfat boys en vormloze dames, cannot deal.
Geen geweldige genetics? Of gewoon niet aware? Wat zeg jij vmdskr?
Does not compute.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Optimel, lekker en dan krijg ik toch mn kwark binnenwinwin
Dieettopic-postquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Optimel, lekker en dan krijg ik toch mn kwark binnenwinwin
Bron??? Staat bewuste keuze op hoor :squote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dieettopic-post![]()
Optimel is suikerige troep.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
net zaad geslikt, lekker en krijg toch m'n proteins binnen
(nohomo)
Ga nog even door en je staat in het AIVD registerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zo naar het zwembad om kinderen te filmen (no zwembadpedo)
van die gasten die dat etenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dieettopic-post![]()
Optimel is suikerige troep.
Gwn 3 shakes per dag voor eiwitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die gasten die dat etenzitten weinig euwitjes in
vieze chemische bijsmaak, vifit en milk en fruit zijn 10x lekkerderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die gasten die dat etenzitten weinig euwitjes in
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Ga nog even door en je staat in het AIVD register
idd dikke zoetstof smaak en dan al die wijveh die met vifit denken af te vallen per 500 ml ben je toch al 250quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vieze chemische bijsmaak, vifit en milk en fruit zijn 10x lekkerder
ja echt he wat een sukkels zijn dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef no1uknow het volgende:
dames die in dit weer met een lange broek aan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |