De foto doet 'm inderdaad geen recht, maar het valt goed mee... Via Marktplaats een keramische kookplaat en vaatwassertje scoren en het kijkt meteen anders...quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:04 schreef error_404 het volgende:
Nice, gefeli.
Wel jammer van de lullige keuken, maar goed...
True, paar andere greepjes doen vaak ook al wonderen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
De foto doet 'm inderdaad geen recht, maar het valt goed mee... Via Marktplaats een keramische kookplaat en vaatwassertje scoren en het kijkt meteen anders...
en ik ben de enige bewoner in het pand! Beneden is een kantoor en achter in het pand zijn nog twee kantoren in aanbouw. Ik heb ook de "speelplaats" (nu een binnentuin) tot mijn beschikking...quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:18 schreef Saisai het volgende:
Dan hoef je nu geen bloemetjesbehang, roze muren en schoenenkasten voor lelijke pumps te maken!
Alleen als je teveel gedronken hebt en s'nachts over de koude tegelvloer moet om te pissenquote:Op maandag 5 december 2011 05:28 schreef fh101 het volgende:
Jup, dat is een echte mancave
Is het trouwens niet heel irritant om een badkamer boven te hebben terwijl je beneden slaapt? Of zie ik dat verkeerd?
versie?quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef r3gi3boy het volgende:
afschuwelijk...
welke versie van floorplanner heb je gebruikt voor die plaatjes (link?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |