Damn right!quote:
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Kloptquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriteren
De "ik irriteer me er niet aan"-straat van jouw muziek is erg smal
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
zijn echt artiesten die ik wegdraai. het meeste kan ik best hebben, maar dit doet me echt knarsetanden van ergernis zo debiel
Geen idee, ken ik niets vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik niets van.
Ik heb eigenlijk altijd Pinguin Radio opstaan, en 95% van de muziek daar kan ik prima hebben tot vind ik geweldig.
Kop dicht homoquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
titel was overigens omdat ik net een kaartje heb gekocht voor een festival met de naam Milkshake.
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij die relnicht dan maarquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negerenquote:
Da's een negerin he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
quote:
Why sir, are you coming on to me?quote:
Niet overdrijven nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Why sir, are you coming on to me?![]()
![]()
Oke, zet ik t bier terug in de koelkast.quote:
WIj zouden nooit klikken, ik hou niet van jouw kutmuziekquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, zet ik t bier terug in de koelkast.
Zeg je neger??quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negeren
Noedels met groentjens en gegrilde vis!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb inspiratie nodig voor het avondeten vanavond!
een boterham met suikerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Bloembollen.quote:
Droog brood!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Hoe meer reclame hoe meer vreugd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Komen er nu ook halverwege filmpjes op YT reclames voorbij
Ik hou van negers, dus ik mag datquote:
Hmmz, hij houdt niet van negers? Da's vast penisnijd, and we all know what that means.... Ik pas!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarin lijk je dus ook niet op HW
En nog steeds wil je hem anaal plezieren
Zo vat ik dat wel op met onderstaande opmerking. Voor een negerin best een knappe vrouw lijkt mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, hij houdt niet van negers? Da's vast penisnijd, and we all know what that means.... Ik pas!
quote:
Ik weet niet wat ik erger vind. Een Heatwave die eigenlijk gewoon zijn voorkeur aangeeft en zegt niet op negerinnen te vallen, of een Godtje die zegt "voor een negerin best knap"quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo vat ik dat wel op met onderstaande opmerking. Voor een negerin best een knappe vrouw lijkt mij
[..]
De practice penis!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef HeatWave het volgende:
En idd, tis maar pink-size angel, heb je niets aan joh.
Ik wist niet dat jij bi wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou niet niet van negers, ik vind negerinnen en negers niet aantrekkelijk, das heel wat anders.
En idd, tis maar pink-size angel, heb je niets aan joh.
Als ik negers weg zou laten zou er meteen een "oh,dus negers wel" volgen, leer mij FOK! kennenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bi was
is toch niet erg? dan zeg je; jup, die wel, met een grapicoontjequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik negers weg zou laten zou er meteen een "oh,dus negers wel" volgen, leer mij FOK! kennen.
Kon,maar voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
is toch niet erg? dan zeg je; jup, die wel, met een grapicoontje
Er zijn ook lelijke negerinnen. Misschien zelfs wel meer dan knappe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind. Een Heatwave die eigenlijk gewoon zijn voorkeur aangeeft en zegt niet op negerinnen te vallen, of een Godtje die zegt "voor een negerin best knap"
Ik heb ook gerommeld met donkere mannenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn ook lelijke negerinnen. Misschien zelfs wel meer dan knappe.
Ik heb ook wel wat gerommeld met donkere dames. Echt serieus is het nooit geworden.
De ene was ook echt lekker maar in gedrag wel erg Surinaams. Als in de snelheid en hoe schoon ze was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook gerommeld met donkere mannen
Werd jij niet een paar jaar geleden verkozen tot knapste Fokker?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook gerommeld met donkere mannen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Werd jij niet een paar jaar geleden verkozen tot knapste Fokker?
of was dat iemand anders?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dizer in de S&G verkiezing en in in de andere ja.
Dizer woont bij mij zowat om de hoekquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Dizer heb ik nog wel een paar keer ontmoet. Aardige gozer, beetje soft.
Van zijn lijf gegeten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dizer woont bij mij zowat om de hoekPaar keer sushi mee wezen eten.
Dat lijkt me zo harig happen bij hemquote:
Eeeehmmm, welkom in 2013quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Van beffen krijg je pas echt haren tussen je tanden.
Want daarvoor was beffen of het laten groeien van schaamhaar verboden?quote:
Het is niet bepaald een smoothie hèquote:
Ehm, ieuwquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Van beffen krijg je pas echt haren tussen je tanden.
Ja viesbah is seks he.quote:
Wel als je last hebt van haren bij het beffenquote:
Ik heb er geen last van. De tijd van kale kinderkutjes heb ik wel gehad sinds m'n veroordeling vorig jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je last hebt van haren bij het beffen
Jij liever dan ik...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. De tijd van kale kinderkutjes heb ik wel gehad sinds m'n veroordeling vorig jaar.
Maar je pijpt dus nooit?quote:
Waar zeg ik dat? Maar dan wel netjes getrimd. En ik vind een man met wat haar minder erg dan een vrouw met haarquote:
Omdat schaamhaar blijkbaar een probleem is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Maar dan wel netjes getrimd. En ik vind een man met wat haar minder erg dan een vrouw met haar
Ik hou er niet van neequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Omdat schaamhaar blijkbaar een probleem is.
Als je haren uit je bek moet vissen tijdens het pijpen is dat óók niet smakelijkquote:
Precies, I like my men trimmedquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je haren uit je bek moet vissen tijdens het pijpen is dat óók niet smakelijk
En getrimd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Oke, alles gewassen, gestreken en ingepakt.. zoonlief is klaar voor een week bij zijn vader...
Dat beetje pluis op zijn bovenlip is het trimmen niet waardquote:
Ik dacht bij de eerste helft van de zin heel ergens anders aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Oke, alles gewassen, gestreken en ingepakt.. zoonlief is klaar voor een week bij zijn vader...
Je dacht dat ik mijn bush had gewassen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht bij de eerste helft van de zin heel ergens anders aan
En gestrekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je dacht dat ik mijn bush had gewassen?
quote:
Met kraaltjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:20 schreef missbehavin het volgende:
En daarna netjes ingevlochten zeker...
Oeh, old skool.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef missbehavin het volgende:
En dan in slow motion over het strand lopen, a la Bo Derek
Ik weet niet of zij ze ook in haar schaamstreek had. Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja daar moet ik aan denken bij kraaltjes
He wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat gekletter lijkt me ook bloedirritant
Je zei meneer tegen hemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Kegels op de andere baan omver gooien lukt mij ook nog wel, maar niet zo mooi als die meneer
CGI jonguh, Cee Gee Aai!quote:
Waarschijnlijk hebben ze allemaal beidequote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:42 schreef Pheno het volgende:
Wil je een hooligan met sixpackof bierbuikje?
Derde voorronde al! Wanneer is de CL finale?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:36 schreef Pheno het volgende:
Wat gaan ze met CL doen
VBL / Derde voorronde CL loting om 12:00 vanmiddag
Het hoogtepunt van het toernooi? Geen idee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Derde voorronde al! Wanneer is de CL finale?
Spannend!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, krijg ik een willekeurige hooligan aangeboden?
Ervaring?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze allemaal beide
Koop een sixpack en kweek een bierbuik!quote:
Zeker zo heel nichterig met een citroentje of limoentje in de halsquote:
Uhmm ja. Dat hoort. Zoals bij tequila zout en citroen horen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker zo heel nichterig met een citroentje of limoentje in de hals
[papa ang3l] Als t zo hoorde dan hadden ze het er gvd al wel ingedaan ja! ONZIN! Zo kun je stront nog wel lekker maken!![/papa ang3l]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmm ja. Dat hoort. Zoals bij tequila zout en citroen horen.
Er zit toch niet ook alvast een pik in een kut genaaid!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[papa ang3l] Als t zo hoorde dan hadden ze het er gvd al wel ingedaan ja! ONZIN! Zo kun je stront nog wel lekker maken!![/papa ang3l]
jawel, dat heet clitorisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit toch niet ook alvast een pik in een kut genaaid!
IIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKS!!!quote:
Jaren van kweken heeft nog steeds niets opgeleverdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop een sixpack en kweek een bierbuik!
En dan noemt hij dat nichterigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmm ja. Dat hoort. Zoals bij tequila zout en citroen horen.
Q!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop een sixpack en kweek een bierbuik!
Wijnbuik! Ik zuip gewoon rechtstreeks uit de fles. Veel makkelijker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig van een wijntje met je pink in de lucht?
Kan je dan niet beter een doos druiven op eten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijnbuik! Ik zuip gewoon rechtstreeks uit de fles. Veel makkelijker.
Flessen?! Gewoon zo'n 5 literbox man!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van Gellarboyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra tequilla mijn maag raakt komt het er ook meteen weer uitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Tequila.
Levert leuke filmpjes op als je dat inzet op een FOK!meet.
ben je geintimideerd door hem?quote:
We zijn nooit intiem geweest!quote:
gewoon alleen een beetje seksen?quote:
Heb je dat maar vast gehadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra tequilla mijn maag raakt komt het er ook meteen weer uit
Ik was ooit in de Feijoa en daar was de (zichzelf vervelende) barman ons het verschil tussen goedkope en dure tequilla aan het laten proeven. Iets met mescaline wel of niet en dat soort dingen. Best interessant... alleen ik kotste er eenmaal thuis echt 26x aaaaaaaaalles uit. En sindsdien word ik al bijna misselijk van de geur alleen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind tequila oprecht lekker, maar je moet er uiteraard niet teveel van drinken. Maar een goeie tequila kan je drinken als whisky.
Is verboden, drinken uit de wijnflesquote:
Oh dat heb ik met Amaretto, was ooit de enig overgebleven fles op een feestjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ooit in de Feijoa en daar was de (zichzelf vervelende) barman ons het verschil tussen goedkope en dure tequilla aan het laten proeven. Iets met mescaline wel of niet en dat soort dingen. Best interessant... alleen ik kotste er eenmaal thuis echt 26x aaaaaaaaalles uit. En sindsdien word ik al bijna misselijk van de geur alleen.
Overdosed a bit much?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ooit in de Feijoa en daar was de (zichzelf vervelende) barman ons het verschil tussen goedkope en dure tequilla aan het laten proeven. Iets met mescaline wel of niet en dat soort dingen. Best interessant... alleen ik kotste er eenmaal thuis echt 26x aaaaaaaaalles uit. En sindsdien word ik al bijna misselijk van de geur alleen.
Uhu.quote:
Had je dat maar met piemels. Daar heb je er ook wel eens 36 van in 1 avond gehad en nog kots je ze niet uitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
En als het nu in desperados of Salitos of zo zit dan gaat 't wel, maar puur? ---->
Piemels maken meer kap... nee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had je dat maar met piemels. Daar heb je er ook wel eens 36 van in 1 avond gehad en nog kots je ze niet uit
Jij krijgt je piemels voornamelijk DOOR tequilaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Piemels maken meer kap... nee.
Tequilla maakt meer kapot dan piemels goed kunnen ma... nee.
Piem... o fuck it, I love dick! So sue me!
Geen eens... So Suck me?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Piemels maken meer kap... nee.
Tequilla maakt meer kapot dan piemels goed kunnen ma... nee.
Piem... o fuck it, I love dick! So sue me!
Krijg ik een piemel doordat iemand MIJ zuigt? Nee!quote:
Even aangepastquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij krijgt je piemels voornamelijk DOOR tequila bier.
Geen idee want ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik een piemel doordat iemand MIJ zuigt? Nee!
Zo weinig?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had je dat maar met piemels. Daar heb je er ook wel eens 36 van in 1 avond gehad en nog kots je ze niet uit
Geen ervaring met gezogen worden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee want ik heb er geen ervaring mee.
Was dat Tomb Raider nou tof of heel veel puzzelen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ervaring met gezogen worden?Aww......
Heel weinig puzzelen juist. Da's t commentaar van veel die-hard TR fans. Maar heel weinig tombs. Ja logisch, is een origin story. Ze is nog geen tomb raiderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was dat Tomb Raider nou tof of heel veel puzzelen?
Hmmm misschien toch maar even downloaden danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
eel weinig puzzelen juist. Da's t commentaar van veel die-hard TR fans. Maar heel weinig tombs. Ja logisch, is een origin story. Ze is nog geen tomb raider
Ik vond het echt een super gaaf spel, mooi verhaal, mooie graphics. De Uncharted stijl, maar dan persoonlijk leuker vond ik. Ik heb The last of us nog niet gespeeld , maar tot die tijd zeg ik "Mijn favoriete spel van 2012/2013!
Is ie al cheap-ass? Je had nog niet eens tijd voor TLOUquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hmmm misschien toch maar even downloaden dan
Geen tijd idd maar deze is nu cheapquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie al cheap-ass? Je had nog niet eens tijd voor TLOU
quote:Like doors though, as one deal closes another one opens. As of this Friday, 19th July, for one week only you can pick up the critically acclaimed Tomb Raider for just £16.99/¤20.99, with PlayStation Plus members getting an additional 10% off.
En TLOU is nog steeds 50quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie al cheap-ass? Je had nog niet eens tijd voor TLOU
Hij was mij het geld dubbel en dwars dik waard (iets van 35 ur voor betaald).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen tijd idd maar deze is nu cheap
[..]
Jaquote:
En dit is 18 dus misschien toch maar doen :$quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Hij was mij het geld dubbel en dwars dik waard (iets van 35 ur voor betaald).
Ik vond 'm juist zwaar tegenvallen. De tombs waren stuk voor stuk belachelijk eenvoudig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel weinig puzzelen juist. Da's t commentaar van veel die-hard TR fans. Maar heel weinig tombs. Ja logisch, is een origin story. Ze is nog geen tomb raider![]()
Ik vond het echt een super gaaf spel, mooi verhaal, mooie graphics. De Uncharted stijl, maar dan persoonlijk leuker vond ik. Ik heb The last of us nog niet gespeeld , maar tot die tijd zeg ik "Mijn favoriete spel van 2012/2013!"
Ik stopte bij 'twee vingers in'.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ermee op voor vandaag. Heb al twee vingers in de pleisters zitten, het lijkt me beter dat ik gewoon op een stoel ga zitten en niks doe, anders haal ik het eind van de dag niet
Je mag wel bier voor mij gaan halen. Vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ermee op voor vandaag. Heb al twee vingers in de pleisters zitten, het lijkt me beter dat ik gewoon op een stoel ga zitten en niks doe, anders haal ik het eind van de dag niet
Als ze toch gaat halen, doe mij er ook maar eentje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag wel bier voor mij gaan halen. Vind ik niet erg.
Doen. Zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dit is 18 dus misschien toch maar doen :$
Ik hou niet van moeilijke puzzle tombs waar ik een uur stilsta of 60x hetzelfde moet doen omdat het steeds niet lukt, dus de tombs in deze TR waren goed voor mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist zwaar tegenvallen. De tombs waren stuk voor stuk belachelijk eenvoudig.En het verhaal begon goed maar werd al snel een generieke actiefilm met op iedere hoek een zooitje badguys en explosies.
Vergeleken met The Last of Us is ie echt slecht, helaas.
Een kratje bedoel ik he?quote:
Veel te gevaarlijk. Ik heb al een vinger verloren bij het openen van de koelkast. De ander bij het scheren van m'n benenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag wel bier voor mij gaan halen. Vind ik niet erg.
Wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk. Ik heb al een vinger verloren bij het openen van de koelkast. De ander bij het scheren van m'n benen
Dat gaat nog wat worden zodra je groente moet gaan snijdenquote:
Dat zijn inderdaad twee noodzakelijke activiteiten voordat je een man bier brengt. Niet verstandig dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk. Ik heb al een vinger verloren bij het openen van de koelkast. De ander bij het scheren van m'n benen
Je scheert je met een kapmes?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, ik moet nog wel iets kunnen doen natuurlijkquote:
Laveloos voor je uit staren is underrated!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, ik moet nog wel iets kunnen doen natuurlijk
Dan ga ik spelfouten maken in mijn Fok!-postsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Laveloos voor je uit staren is underrated!
Beter dan neukfouten!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik spelfouten maken in mijn Fok!-posts
Mijn werkplek is neukvrijquote:
Wat een onzin, ik ben ook (thuis) aan het werk, biertje er bij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, ik moet nog wel iets kunnen doen natuurlijk
Mijn schoorsteen moet ook roken helaas. Als ik ontslag neem kan ik geen bier halen. En ik moet wel zelf bier halen, want CL is nog steeds niet langs geweest met een kratje.quote:
Oh ja, bier. Goed idee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn schoorsteen moet ook roken helaas. Als ik ontslag neem kan ik geen bier halen. En ik moet wel zelf bier halen, want CL is nog steeds niet langs geweest met een kratje.
Tja, ik heb je al 1.000 keer een kratje aangeboden, maar jij weigert steedsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn schoorsteen moet ook roken helaas. Als ik ontslag neem kan ik geen bier halen. En ik moet wel zelf bier halen, want CL is nog steeds niet langs geweest met een kratje.
"Aangeboden".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, ik heb je al 1.000 keer een kratje aangeboden, maar jij weigert steedsOwn fault, fat lump!
het staat daar Q, pak het maar even!quote:
Nee, dat is slechts je ruilmiddel voor vuige homoseks.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, ik heb je al 1.000 keer een kratje aangeboden, maar jij weigert steedsOwn fault, fat lump!
Ouderwetse hetero.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts je ruilmiddel voor vuige homoseks.
Hetero is het nieuwe homoquote:
Zo is het maar netquote:
Shit, ik ben een hipsterquote:
Potátoe, potàtoe. Je krijgt bier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts je ruilmiddel voor vuige homoseks.
Jamaar op die manier voel ik me zo hoerigquote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn melkschud brengt alle jongens naar de tuin
en mijn leven is beter dan dat van jullie
inderdaad, beter dan dat van jullie
ik kan het jullie leren, maar ik moet opladen
De tekst van t nummer van de TT in het NLquote:
Ze moet niet opladen, ze moet ons dan geld in rekening brengenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
mijn melkschud brengt alle jongens naar de tuin
en mijn leven is beter dan dat van jullie
inderdaad, beter dan dat van jullie
ik kan het jullie leren, maar ik moet opladen
Doe het lekker zelf!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Er staat al tien minuten een of ander kutkind te schreeuwen beneden. Schiet het alsjeblieft af. Help
either wayquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moet niet opladen, ze moet ons dan geld in rekening brengen
filmpjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh lekker liedje hoor
even mijn billen schudden
zodra ik een echte camhoer ben met eigen website post ik hier uiteraard meteen een linkquote:
Graag!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
zodra ik een echte camhoer ben met eigen website post ik hier uiteraard meteen een link![]()
Kijk je weer eens in R&P...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zodra ik een echte camhoer ben met eigen website post ik hier uiteraard meteen een link![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja he?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik was er zeker van dat de eerste reactie iets zou zijn van 'nee het is een kat'
geen paniek...de zolderkamerautisten liggen bewusteloos op hun toetsenbord bij deze temperaturen op hun gloeiend hete zolderkamertjes.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik was er zeker van dat de eerste reactie iets zou zijn van 'nee het is een kat'
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen paniek...de zolderkamerautisten liggen bewusteloos op hun toetsenbord bij deze temperaturen op hun gloeiend hete zolderkamertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien stikte het beestje erin en viel ie daarom neer?quote:Op zondag 21 juli 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Het was inderdaad warm.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen paniek...de zolderkamerautisten liggen bewusteloos op hun toetsenbord bij deze temperaturen op hun gloeiend hete zolderkamertjes.
quote:
Grolsch Kanon! Dilerium Tremens!quote:
HET ZIJN ALLEMAAL WONDERTJES!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is het breaking news als een of ander mormel gaat werpen? Ik gok dat daar op hetzelfde moment nog 9284848 vrouwen mee bezig zijn.
Ik gaf een beetje over in mijn mondquote:
Komkommertijd!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is het breaking news als een of ander mormel gaat werpen? Ik gok dat daar op hetzelfde moment nog 9284848 vrouwen mee bezig zijn.
True tha.quote:
Nog maar net hoor. Pas een weekje ongeveer en met het slechte voorjaar is er nog nauwelijks een komkommer van het land gekomen.quote:
Het werd tijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij was ook ooit een wondertje.![]()
Nu ben je gewoon een vervelend kutventje.
Prima nieuwsbericht voor in de komkommertijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:27 schreef Godtje het volgende:
Nog maar net hoor. Pas een weekje ongeveer en met het slechte voorjaar is er nog nauwelijks een komkommer van het land gekomen.
Ja ik ben maar ff een uurtje later opgestaan want was om half 1 thuisquote:Op maandag 22 juli 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent laat.
Te druk gehad op milkshake?
Ja, maar heel kort. Twee uurtjes denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Te druk gehad op milkshake?
Ja ik ben maar ff een uurtje later opgestaan want was om half 1 thuis
Twas warm gister, en zanderig
Was je nog gegaan?
Gaygehalte is ERG hoog ja (doen ze zelf, qua adverteren). En normaal gaan sowieso al de shirts uit bij dier muscle mary's, laat staan met 30 gradenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar heel kort. Twee uurtjes denk ik.
Werd aan het einde toch er veel topless en nichterig.
Maar ik was vooral kapot van de dag ervoor en overdag had ik al de hele dag gespeeld en kon dus niet meer op mijn poten staan.
Ik heb amper iets anders gedronken dan water, al waren er veel te weinig vulpunten en was de druk echt zowat nihil waardoor je alles vol moest druppelen (Lowlands 2012 deja-vu).quote:Die kut bar op milkshake liep ook helemaal vast. Als je geen drank meer kunt halen is de lol er snel af bij mij.
Oh ik vul niet maar ik koop maar dat was echt niet te doen. De eerste twee keer ging nog redelijk met nadruk op redelijk. De derde keer halen en serieus een kwartier wachten dan is het irritatie niveau bereikt en is het naar huis.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaygehalte is ERG hoog ja (doen ze zelf, qua adverteren). En normaal gaan sowieso al de shirts uit bij dier muscle mary's, laat staan met 30 graden
[..]
Ik heb amper iets anders gedronken dan water, al waren er veel te weinig vulpunten en was de druk echt zowat nihil waardoor je alles vol moest druppelen (Lowlands 2012 deja-vu).
Heb heel veel tenten overgeslagen omdat die gewoon te warm waren. Maar heb me verder goed vermaakt hoor. Alleen jammer dat toen de temperatuur goed werd om te dansen en Vive la Fete begon op te treden wij al weer moesten gaan
Henk op de helling op zaterdag was wel heel erg tof! Leukste festival tot nu toe met lekkere muziekquote:Op maandag 22 juli 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaygehalte is ERG hoog ja (doen ze zelf, qua adverteren). En normaal gaan sowieso al de shirts uit bij dier muscle mary's, laat staan met 30 graden
[..]
Ik heb amper iets anders gedronken dan water, al waren er veel te weinig vulpunten en was de druk echt zowat nihil waardoor je alles vol moest druppelen (Lowlands 2012 deja-vu).
Heb heel veel tenten overgeslagen omdat die gewoon te warm waren. Maar heb me verder goed vermaakt hoor. Alleen jammer dat toen de temperatuur goed werd om te dansen en Vive la Fete begon op te treden wij al weer moesten gaan
O ja, daar heb ik in het begin gestaan. En een tijdje bij paradiso (want daar was een luifel), tijdje bij Ultrasexi en nog ff bij t Vieze Poezen dek. Die van de iT en Now & Wow zijn compleet aan me voorbij gegaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik vul niet maar ik koop maar dat was echt niet te doen. De eerste twee keer ging nog redelijk met nadruk op redelijk. De derde keer halen en serieus een kwartier wachten dan is het irritatie niveau bereikt en is het naar huis.
Ik heb eigenlijk alleen maar bij Supertoys podium gestaan.
Ja, frustrerendquote:En dat topless... tja
Ik moet in elk geval wel zeggen dat het gehalte dikke gays minimaal is. Gemiddeld genomen verzorgen die hun lijf toch een stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, ik heb t niet geprobeerd
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik zelfs nog bijna..... nee eigenlijk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, ik heb t niet geprobeerd
Fred van Leer wel zag ik net.
Ik ben die tenten helemaal niet in geweest. Die grote zwarte was wat? Met kooien er in? Zag ik dat goed in een glimp?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
O ja, daar heb ik in het begin gestaan. En een tijdje bij paradiso (want daar was een luifel), tijdje bij Ultrasexi en nog ff bij t Vieze Poezen dek. Die van de iT en Now & Wow zijn compleet aan me voorbij gegaan.
quote:
En dat topless... tja
Ik moet in elk geval wel zeggen dat het gehalte dikke gays minimaal is. Gemiddeld genomen verzorgen die hun lijf toch een stuk beter.
Ja, frustrerend
Daar ben ik ook niet ingeweest (was de iT). Ken 1 van de werknemers en die zei me al dat die heel heet was van binnen omdat 1 kant dicht was en t dus niet door kon waaien. No thanks.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben die tenten helemaal niet in geweest. Die grote zwarte was wat? Met kooien er in? Zag ik dat goed in een glimp?
Neuh ik hoef niet mee te doenquote:En frustrerend? Dan moet je mee doen?
Als dat je schoonheidsideaal is wel ja. Maar 4 dagen in de sportschool per week is het me gewoonweg niet waard. I have a lifequote:Ik vind dat menig hetero (man en vrouw) daar een voorbeeld aan kan nemen.
Jij hebt echt niks te klagenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet ingeweest (was de iT). Ken 1 van de werknemers en die zei me al dat die heel heet was van binnen omdat 1 kant dicht was en t dus niet door kon waaien. No thanks.
[..]
Neuh ik hoef niet mee te doenOok niet van plan. Maar als jesoms kijkt naar zio'n lijf en dan naar 't mijne dan denk ik "Hmm, damn".
[..]
Als dat je schoonheidsideaal is wel ja. Maar 4 dagen in de sportschool per week is het me gewoonweg niet waard. I have a lifeAnd I have a brain to train as well.
quote:
Bekend.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de 30+ jaren zetten "vet" op plekken waar ik 't niet gewend ben.![]()
Het andere uiterste. Als je kijkt naar menig dik, uitgezakt en volgevreten hetero stel dan kan een stukje persoonlijke verzorging en onderhoud geen kwaad.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Als dat je schoonheidsideaal is wel ja. Maar 4 dagen in de sportschool per week is het me gewoonweg niet waard. I have a lifeAnd I have a brain to train as we
Mijn gay vrienden zijn ook allemaal achterlijk goed verzorgd waarvan idd het merendeel zeer regelmatig sport. En twee gewon heel erg knap.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Eye of the beholder. Ik ben mager en heb er nooit iets voor hoeven doen/laten, maar de 30+ jaren zetten "vet" op plekken waar ik 't niet gewend ben.
EN het schoonheidsideaal bijd e gemiddelde homo is "gespierd", en dan ben ik niet.
Mja, ik vind er nog een verschil zitten tussen "netjes verzorgen en bijhouden" en het extreme gesmeer en iedere dag voor de spiegel staan, zowel thuis als in de sportschool. Met dat laatste kan ik weinig, ook niet met het volk dat dat doet. Leuk om naar te kijken, maar daar stopt het ook meteen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn gay vrienden zijn ook allemaal achterlijk goed verzorgd waarvan idd het merendeel zeer regelmatig sport.
Potverdorie waarom heb ik je niet gezienquote:En twee gewon heel erg knap.
Walmartquote:Op maandag 22 juli 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het andere uiterste. Als je kijkt naar menig dik, uitgezakt en volgevreten hetero stel dan kan een stukje persoonlijke verzorging en onderhoud geen kwaad.
Ja is een feestje in de air ook. Mijn ex-buurjongen danst daarvoor. Die liep gister ook shirtloos in regenboog spandex rond te glitteren als supertoyboyquote:Oh en die tent zag er inderdaad al heel warm uit maar was er wel erg druk.
En de supertoys was ook door de air he
En ik mag niet klagen als ik dat vervelend vind "want ik ben nog dun"!quote:
Niks mee naar huis gesleept? Niet ordinair staan tongen?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik vind er nog een verschil zitten tussen "netjes verzorgen en bijhouden" en het extreme gesmeer en iedere dag voor de spiegel staan, zowel thuis als in de sportschool. Met dat laatste kan ik weinig, ook niet met het volk dat dat doet. Leuk om naar te kijken, maar daar stopt het ook meteen.
[..]
Potverdorie waarom heb ik je niet gezien
Gisteren bij die gays ook. Lijkt wel een epidemiequote:Op maandag 22 juli 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
maar dan vraag je je wel af waar dat stopt!
Nope. Nee. Nope.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks mee naar huis gesleept? Niet ordinair staan tongen?
Geen nummers naar binnen weten te slepen?
Jij kan ook niet van die hetero's afblijven he?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Nee. Nope.
Ja, de buurvrouw mee naar huis gesleept
Alle gays van heel Nederland zijn er en jij weet niks te regelen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Nope. Nee. Nope.
Ja, de buurvrouw mee naar huis gesleept
Wie wel Q, wie wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan ook niet van die hetero's afblijven he?
Ik ben oudquote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle gays van heel Nederland zijn er en jij weet niks te regelen.
Ik moest haar beschermen tegen alle wellustige hetero'squote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan ook niet van die hetero's afblijven he?
Ik deed niksquote:Op maandag 22 juli 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest haar beschermen tegen alle wellustige hetero's
Er stond er gisteren eentje op het podium waar mening persoon nog even twee keer naar moest kijken of het echt een vent was.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
True, true. Van hetero-mannen kan ik trouwens zonder problemen afblijven.
Er liep gister een jongen rond die echt perfect androgyn was. Heel lang, dun, zilvergrijs kort haar, hakken, make-up, geen borsten. Zijn gezicht was ech de grens tussen man en vrouw. Was best mooi om te zien (op een esthetische niet-seksuele manier dan). Net een supermodel.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er stond er gisteren eentje op het podium waar mening persoon nog even twee keer naar moest kijken of het echt een vent was.
Ik denk alleen niet dat dit type hetero is.
Ik hou er niet van. Ik vind ze eng.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Er liep gister een jongen rond die echt perfect androgyn was. Heel lang, dun, zilvergrijs kort haar, hakken, make-up, geen borsten. Zijn gezicht was ech de grens tussen man en vrouw. Was best mooi om te zien (op een esthetische niet-seksuele manier dan). Net een supermodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |