Damn right!quote:
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Kloptquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriteren
De "ik irriteer me er niet aan"-straat van jouw muziek is erg smal
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
zijn echt artiesten die ik wegdraai. het meeste kan ik best hebben, maar dit doet me echt knarsetanden van ergernis zo debiel
Geen idee, ken ik niets vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik niets van.
Ik heb eigenlijk altijd Pinguin Radio opstaan, en 95% van de muziek daar kan ik prima hebben tot vind ik geweldig.
Kop dicht homoquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
titel was overigens omdat ik net een kaartje heb gekocht voor een festival met de naam Milkshake.
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij die relnicht dan maarquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negerenquote:
Da's een negerin he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
quote:
Why sir, are you coming on to me?quote:
Niet overdrijven nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Why sir, are you coming on to me?![]()
![]()
Oke, zet ik t bier terug in de koelkast.quote:
WIj zouden nooit klikken, ik hou niet van jouw kutmuziekquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, zet ik t bier terug in de koelkast.
Zeg je neger??quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negeren
Noedels met groentjens en gegrilde vis!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb inspiratie nodig voor het avondeten vanavond!
een boterham met suikerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Bloembollen.quote:
Droog brood!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Hoe meer reclame hoe meer vreugd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Komen er nu ook halverwege filmpjes op YT reclames voorbij
Ik hou van negers, dus ik mag datquote:
Hmmz, hij houdt niet van negers? Da's vast penisnijd, and we all know what that means.... Ik pas!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarin lijk je dus ook niet op HW
En nog steeds wil je hem anaal plezieren
Zo vat ik dat wel op met onderstaande opmerking. Voor een negerin best een knappe vrouw lijkt mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, hij houdt niet van negers? Da's vast penisnijd, and we all know what that means.... Ik pas!
quote:
Ik weet niet wat ik erger vind. Een Heatwave die eigenlijk gewoon zijn voorkeur aangeeft en zegt niet op negerinnen te vallen, of een Godtje die zegt "voor een negerin best knap"quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo vat ik dat wel op met onderstaande opmerking. Voor een negerin best een knappe vrouw lijkt mij
[..]
De practice penis!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef HeatWave het volgende:
En idd, tis maar pink-size angel, heb je niets aan joh.
Ik wist niet dat jij bi wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou niet niet van negers, ik vind negerinnen en negers niet aantrekkelijk, das heel wat anders.
En idd, tis maar pink-size angel, heb je niets aan joh.
Als ik negers weg zou laten zou er meteen een "oh,dus negers wel" volgen, leer mij FOK! kennenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bi was
is toch niet erg? dan zeg je; jup, die wel, met een grapicoontjequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik negers weg zou laten zou er meteen een "oh,dus negers wel" volgen, leer mij FOK! kennen.
Kon,maar voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
is toch niet erg? dan zeg je; jup, die wel, met een grapicoontje
Er zijn ook lelijke negerinnen. Misschien zelfs wel meer dan knappe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind. Een Heatwave die eigenlijk gewoon zijn voorkeur aangeeft en zegt niet op negerinnen te vallen, of een Godtje die zegt "voor een negerin best knap"
Ik heb ook gerommeld met donkere mannenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn ook lelijke negerinnen. Misschien zelfs wel meer dan knappe.
Ik heb ook wel wat gerommeld met donkere dames. Echt serieus is het nooit geworden.
De ene was ook echt lekker maar in gedrag wel erg Surinaams. Als in de snelheid en hoe schoon ze was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook gerommeld met donkere mannen
Werd jij niet een paar jaar geleden verkozen tot knapste Fokker?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook gerommeld met donkere mannen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Werd jij niet een paar jaar geleden verkozen tot knapste Fokker?
of was dat iemand anders?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dizer in de S&G verkiezing en in in de andere ja.
Dizer woont bij mij zowat om de hoekquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Dizer heb ik nog wel een paar keer ontmoet. Aardige gozer, beetje soft.
Van zijn lijf gegeten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dizer woont bij mij zowat om de hoekPaar keer sushi mee wezen eten.
Dat lijkt me zo harig happen bij hemquote:
Eeeehmmm, welkom in 2013quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Van beffen krijg je pas echt haren tussen je tanden.
Want daarvoor was beffen of het laten groeien van schaamhaar verboden?quote:
Het is niet bepaald een smoothie hèquote:
Ehm, ieuwquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Van beffen krijg je pas echt haren tussen je tanden.
Ja viesbah is seks he.quote:
Wel als je last hebt van haren bij het beffenquote:
Ik heb er geen last van. De tijd van kale kinderkutjes heb ik wel gehad sinds m'n veroordeling vorig jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je last hebt van haren bij het beffen
Jij liever dan ik...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. De tijd van kale kinderkutjes heb ik wel gehad sinds m'n veroordeling vorig jaar.
Maar je pijpt dus nooit?quote:
Waar zeg ik dat? Maar dan wel netjes getrimd. En ik vind een man met wat haar minder erg dan een vrouw met haarquote:
Omdat schaamhaar blijkbaar een probleem is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Maar dan wel netjes getrimd. En ik vind een man met wat haar minder erg dan een vrouw met haar
Ik hou er niet van neequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Omdat schaamhaar blijkbaar een probleem is.
Als je haren uit je bek moet vissen tijdens het pijpen is dat óók niet smakelijkquote:
Precies, I like my men trimmedquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je haren uit je bek moet vissen tijdens het pijpen is dat óók niet smakelijk
En getrimd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Oke, alles gewassen, gestreken en ingepakt.. zoonlief is klaar voor een week bij zijn vader...
Dat beetje pluis op zijn bovenlip is het trimmen niet waardquote:
Ik dacht bij de eerste helft van de zin heel ergens anders aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Oke, alles gewassen, gestreken en ingepakt.. zoonlief is klaar voor een week bij zijn vader...
Je dacht dat ik mijn bush had gewassen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht bij de eerste helft van de zin heel ergens anders aan
En gestrekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je dacht dat ik mijn bush had gewassen?
quote:
Met kraaltjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:20 schreef missbehavin het volgende:
En daarna netjes ingevlochten zeker...
Oeh, old skool.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef missbehavin het volgende:
En dan in slow motion over het strand lopen, a la Bo Derek
Ik weet niet of zij ze ook in haar schaamstreek had. Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja daar moet ik aan denken bij kraaltjes
He wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat gekletter lijkt me ook bloedirritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |