Damn right!quote:
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Kloptquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriteren
De "ik irriteer me er niet aan"-straat van jouw muziek is erg smal
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
zijn echt artiesten die ik wegdraai. het meeste kan ik best hebben, maar dit doet me echt knarsetanden van ergernis zo debiel
Geen idee, ken ik niets vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik niets van.
Ik heb eigenlijk altijd Pinguin Radio opstaan, en 95% van de muziek daar kan ik prima hebben tot vind ik geweldig.
Kop dicht homoquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
titel was overigens omdat ik net een kaartje heb gekocht voor een festival met de naam Milkshake.
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij die relnicht dan maarquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negerenquote:
Da's een negerin he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
quote:
Why sir, are you coming on to me?quote:
Niet overdrijven nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Why sir, are you coming on to me?![]()
![]()
Oke, zet ik t bier terug in de koelkast.quote:
WIj zouden nooit klikken, ik hou niet van jouw kutmuziekquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, zet ik t bier terug in de koelkast.
Zeg je neger??quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negeren
Noedels met groentjens en gegrilde vis!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb inspiratie nodig voor het avondeten vanavond!
een boterham met suikerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Bloembollen.quote:
Droog brood!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef L-E het volgende:
Hoe meer reclame hoe meer vreugd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Komen er nu ook halverwege filmpjes op YT reclames voorbij
Ik hou van negers, dus ik mag datquote:
Hmmz, hij houdt niet van negers? Da's vast penisnijd, and we all know what that means.... Ik pas!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarin lijk je dus ook niet op HW
En nog steeds wil je hem anaal plezieren
Zo vat ik dat wel op met onderstaande opmerking. Voor een negerin best een knappe vrouw lijkt mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, hij houdt niet van negers? Da's vast penisnijd, and we all know what that means.... Ik pas!
quote:
Ik weet niet wat ik erger vind. Een Heatwave die eigenlijk gewoon zijn voorkeur aangeeft en zegt niet op negerinnen te vallen, of een Godtje die zegt "voor een negerin best knap"quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo vat ik dat wel op met onderstaande opmerking. Voor een negerin best een knappe vrouw lijkt mij
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |