Damn right!quote:
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Kelis, Missy Elliot, M.I.A, Beyonce, echt muziek die gemaakt is om mij te irriteren geloof ik.
Kloptquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is er heel VEEL muziek gemaakt om jou te irriteren
De "ik irriteer me er niet aan"-straat van jouw muziek is erg smal
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
zijn echt artiesten die ik wegdraai. het meeste kan ik best hebben, maar dit doet me echt knarsetanden van ergernis zo debiel
Geen idee, ken ik niets vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? nicki minaj sta je lekker op te bouncen?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik niets van.
Ik heb eigenlijk altijd Pinguin Radio opstaan, en 95% van de muziek daar kan ik prima hebben tot vind ik geweldig.
Kop dicht homoquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
titel was overigens omdat ik net een kaartje heb gekocht voor een festival met de naam Milkshake.
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij die relnicht dan maarquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
Ik weet toch niet hoe je er uit ziet dus je kan me met een gerust hart negerenquote:
Da's een negerin he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
Dan maar even een vrouw posten tegen die ranzigheid van die relnicht
[ afbeelding ]
quote:
Why sir, are you coming on to me?quote:
Niet overdrijven nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Why sir, are you coming on to me?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |