Hahaha hij doet het niet eensquote:
De zure kut zoals we haar allemaal kennenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik lig ook helemaal in een deuk hier.
Ik wist dat je zou happen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De zure kut zoals we haar allemaal kennen.
Gelukkig, we waren je al kwijt.quote:
Nu zeker volop spammen met gifjes?quote:
WAT WIL JE DOENquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nu zeker volop spammen met gifjes?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nu zeker volop spammen met gifjes?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
wrm meteen zo wild ;s
Wrom ben ik een neger? ;s:S:Squote:Op woensdag 17 juli 2013 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chloro en ik 10 jaar terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kim lijkt daar op half niggarin half puerto ricaansequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chloro en ik 10 jaar terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje :$quote:
Hahahaha sowieso dat die bovenste bij dWc zijn angst opwekt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit weer op die rare sectie van die site
Wil je nu even ophouden daarmee? Je maakt me bang en daardoor breng je de alcoholiste wederom in me naar bovenquote:
Vergeet haar, kom bij mij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nu even ophouden daarmee? Je maakt me bang en daardoor breng je de alcoholiste wederom in me naar boven.. T ging net zo goed
Ga maar naar Chloro dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nu even ophouden daarmee? Je maakt me bang en daardoor breng je de alcoholiste wederom in me naar boven.. T ging net zo goed
quote:
Uiteraard, tuurlijk.. Ik weet hoe je rolt bbyquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Vriendschappelijk eh. Niet op een bischierige manier.
Doe niet zo hatelijk ja?! GODVERREDOMMEquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ga maar naar Chloro dan.
Echt wel, je pc faalt gewoon ;squote:
WEL WAAR.quote:
Olivia Munn niet (her)kennenquote:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zou haar motorboatenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ze had alleen dikke tieten dus ja ze heeft wel in een paar goeie films gespeeld zie ik
Ok ben even soppen, brb hoor :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
En dan met wat slagroom erbij oehhh
Zou iedereen wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ben even soppen, brb hoor :$Tot over 10 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lukt me wel in 5, omdat het zo warm is en ik al nakend benquote:
Zo random dit.quote:
Ja ik ben me maar gaan scheren na al die pijnlijke opmerkingenquote:
Als jij*quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lukt me wel in 5, omdat het zo warm is en ik al nakend ben
Tosso
Waar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja ik ben me maar gaan scheren na al die pijnlijke opmerkingen_!
Ohquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WEL WAAR.
Was een vrouw met mooie boobs.
Z'n bovenlip.quote:
Vorige topique, had weer een mugshot van mezelf gepostquote:
Ik vind buggles sweet chilli niet alles.quote:
Ja hallo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vorige topique, had weer een mugshot van mezelf gepost
Blackberry.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh. Zit mobiel nu, tis nog kk heet buiten.
Niet zo boos meisje.. Met dit weer is dat een no-go voor je bloeddrukquote:
Welke bloeddruk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo boos meisje.. Met dit weer is dat een no-go voor je bloeddruk
Her face on my belt buckle thats what I call lap topquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die laptop maakt alles hier ook 39000 keer heter
Make that ass shake ... That's an ass quake.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Her face on my belt buckle thats what I call lap top
Met de kachel aan en winterdekbed op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Rozzje het volgende:
Hoe slapen jullie in deze vieze benauwde hitte?
Is it over 9000?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke bloeddruk?
Die is al door het dak gegaan hoor
Nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Rozzje het volgende:
Hoe slapen jullie in deze vieze benauwde hitte?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de kachel aan en winterdekbed op.
Yepquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Make that ass shake ... That's an ass quake.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppquote:
Hier staat het wekkertje om half 7 en dan lekker die godsgloeiende hitte in..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppp
Gelukkig mag ik vannacht eindelijk weer eens flatline tot later dan half 7![]()
Ik leef met je mee en tegelijkertijd vind ik t wel even genoeg geweest voor mij.. Hopelijk iigquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier staat het wekkertje om half 7 en dan lekker die godsgloeiende hitte in..
JA NOU WETEN WE HET WEL VERDOMME!! WE VOELEN HET ROZZ.. GODNONDEJU HEYquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:32 schreef Rozzje het volgende:
Lekker hoor die benauwdheid en dat alles plakt echt
Ik moet morgen 10 uur opstaan ja GODVERDOMME LEEF MET JE MEDEMENS MEEquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE HET WEL VERDOMME!! WE VOELEN HET ROZZ.. GODNONDEJU HEY
Is dit nou janksmoelen 2.0? Godsklere hequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE HET WEL VERDOMME!! WE VOELEN HET ROZZ.. GODNONDEJU HEY
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
NEE!! IK MOET ER AL 2 WEKEN VEEL EERDER UIT DAN DAT EN KAN NIET SLAPEN DOOR DE HITTE DUS NEE.. GEWOON NEEquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik moet morgen 10 uur opstaan ja GODVERDOMME LEEF MET JE MEDEMENS MEE
Ik heb je rug, maar niet letterlijk natuurlijk :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit nou janksmoelen 2.0? Godsklere he
Sorry hoor, dat er haar op mijn gezicht groeitquote:
Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
Je mag mijn rug best hebben.. wat een onding ..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE!! IK MOET ER AL 2 WEKEN VEEL EERDER UIT DAN DAT EN KAN NIET SLAPEN DOOR DE HITTE DUS NEE.. GEWOON NEE
[..]
Ik heb je rug, maar niet letterlijk natuurlijk :$
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE!! IK MOET ER AL 2 WEKEN VEEL EERDER UIT DAN DAT EN KAN NIET SLAPEN DOOR DE HITTE DUS NEE.. GEWOON NEE
[ afbeelding ]
Ja ik heb m'n eigen onding al.. 2 is een beetje teveel van het "goede"quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag mijn rug best hebben.. wat een onding ..
ey kom niet focken fock met mij en je fockt met de $traatquote:
Eerder een gebrek aan haar op de rest van je gezicht. Scheer af gek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat er haar op mijn gezicht groeit![]()
Het is niet alsof ik het expres doe hoor
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik heb m'n eigen onding al.. 2 is een beetje teveel van het "goede"
DOE FF NORMAAL JOHquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ey kom niet focken fock met mij en je fockt met de $traat
ze denken ik maak tunes totdat ik in hun crib ren met een paar goonsquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ey kom niet focken fock met mij en je fockt met de $traat
Nee.. En doe je toch niet, want verbonduhhhhquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja doeiquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. En doe je toch niet, want verbonduhhhh
[ afbeelding ]
Those curvesquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei
Dat is net zoiets als dat de onderstaande vrouw geen mars icecream meer eet.
[ afbeelding ]
Die vrouw moet met een harpoen bewerkt worden.. Dus kom niet fronten tegen mij sistahquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei
Dat is net zoiets als dat de onderstaande vrouw geen mars icecream meer eet.
[ afbeelding ]
Jij ook ;squote:
Ik ken nog meer mensen die met een harpoen bewerkt moeten wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die vrouw moet met een harpoen bewerkt worden.. Dus kom niet fronten tegen mij sistah
Je wijn is bijna niet..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij ook ;s
M'n wijn is bijna niet.. Ik trip m hard ;s
IEDEREEN MOET RUSTIG DOEN. :::::SSSSSquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij ook ;s
M'n wijn is bijna niet.. Ik trip m hard ;s
Wiequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken nog meer mensen die met een harpoen bewerkt moeten worden![]()
![]()
![]()
the fuck
Op dusquote:
EEN RUSTIG MILIEU BEGINT BIJ JEZELF.. SJEUZUS ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
IEDEREEN MOET RUSTIG DOEN. :::::SSSSS
De moeder van Hitler.quote:
quote:
jouw milieu gaat spoedig ff vervuild wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
EEN RUSTIG MILIEU BEGINT BIJ JEZELF.. SJEUZUS ;s
Nee, leg eens uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
jouw milieu gaat spoedig ff vervuild wordenknow what im sayin
Danger is my middle namequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
It's dangerous, I'm lovin' it.
Doe mij maar een KFC Twisterquote:
Framboos/ vanille?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe mij maar een KFC Twister
Die shake bij de Mac viel tegen btw
Doe ik ook als ik naar buiten ga johquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan haar op de rest van je gezicht. Scheer af gek.
Jaquote:
Ik moet helemaal niks ok?! Ok!! ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Rozzje het volgende:
KFC moet je standaard mixed bucket halen.. Bij BK elke hamburger en twisterfries en bij de Mac een wrap en aardbei milkshake
BK > KFC > MC
Patat bij de kfc is minder..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Rozzje het volgende:
KFC moet je standaard mixed bucket halen.. Bij BK elke hamburger en twisterfries en bij de Mac een wrap en aardbei milkshake
BK > KFC > MC
Check deze expert.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Rozzje het volgende:
BK > KFC > MC
Jawel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Anticlimax, zwaar leven
[..]
Ik moet helemaal niks ok?! Ok!! ;s
Je zit net ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit net dat er een maand geleden vanuit Stuttgart op m'n FB is ingelogd
Dat moet niet hoor.. Tenzij je wil leven en/of geen uitgedroogde krentenogen wil :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.
Naar de wc.. ademen.. knipperen met je eaugen die naar boven gaan.
Niet elke dag fastfood etenquote:
Ik hou van uitgedroogde krentenogen.. Ik heb reeds twee jaar niet geknipperd. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat moet niet hoor.. Tenzij je wil leven en/of geen uitgedroogde krentenogen wil :$
altijd die koelies manquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit net dat er een maand geleden vanuit Stuttgart op m'n FB is ingelogd
Ok ik begin nu gr gr :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van uitgedroogde krentenogen.. Ik heb reeds twee jaar niet geknipperd. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.
Niet goed, geen geld terug.quote:
Ge zijt zelf.quote:
Je moet niet die leugentjes verspreiden ;squote:
Ben niet anders gewendquote:
jij bent ook koeliequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
altijd die koelies man
Ik een koelie, jij een koelie, allemaal koelies, overal.. OVERAL!!!quote:
Wat loop je nou de hele tijd te delegeren dan.. Als ik de liefde wil bedrijven doe ik dat wel! JEZUS!! ;squote:
>JNGquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik een koelie, jij een koelie, allemaal koelies, overal.. OVERAL!!!
Hoiquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat loop je nou de hele tijd te delegeren dan.. Als ik de liefde wil bedrijven doe ik dat wel! JEZUS!! ;s
quote:
Doei :$.. Ik ga proberen te slapen, want FMLquote:
Au revoirquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doei :$.. Ik ga proberen te slapen, want FML
Dus latahhhh, een lobi.. En een flesje wijn voor Missy om tussen dr jetsers te bewaren
DAAAG![]()
Ik dacht dat je zo heet was?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef Ezio het volgende:
Ik wil meepraten over de hitte maar ik woon in Finland
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo heet was?
Boah, een garp.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo heet was?
Oh god. Wat is dit.quote:
Weet je zeker dat je hier wil zijn?quote:
Leg uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hier wil zijn?
Hahaha deze waarschuwing.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hier wil zijn?
Je grootste nachtmerrie.quote:
Vraag niet 'wat', vraag 'waar'.. Overal.quote:
Het is de illuminati die je dat doet geloven, 11 maal, maar oké.quote:
Ghehe geen grap ze doet me denken aan mijn moeder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zij is echt een baas.. Dat programma is toch op TLC?
Pittige tante zeg zozo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Oudkist het volgende:
[..]
Ghehe geen grap ze doet me denken aan mijn moeder.
RTL 8 net.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zij is echt een baas.. Dat programma is toch op TLC?
Pittige tante zeg zozo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het is de illuminati die je dat doet geloven, 11 maal, maar oké.
Gepost op 00:27.
als 0 = 1 = 1 + 1 + 2 + 7 = 11. Just saying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Laat ze vragen naar '2NutZ'.
quote:
Julliequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Haha as if, nootjes is zo mak als een lammetje.
dat is je straf voor het bestellen van een venti koffie caramelquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dat feel wanneer je een venti koffie caramel wil afrekenen en je bent je bankpas verloren_!
Heeft zij facebook?quote:
Nicequote:
Nouhouquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens met chloro, het makste lammetje uit je nachtmerrie.
Zo mannelijk met een McDonaldszakquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nouhouik ben heel stoer en mannelijk en zeker geen lam hoor!!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo mannelijk met een McDonaldszak
quote:
Zelfgemaakte cheeseburger met baconquote:
DAYUM.quote:
Ijsbergslaquote:
Leuk, dat tuinkers op tafel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Hebben jullie ook een stukje van mijn huiskamer gezien
quote:
Is gemixte sla gvd jezusquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ijsbergsla is groen niet paars zeemlap
Nee als ik al vul doe ik alleen kaas en vleeswarenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gemixte sla gvd jezusnog nooit gezien dan? dat komt gvd zelfs van de AH.
Ja zou kunnen maar nee, dit is gemixte ijsbergsla dinges van de AH. Zitten ook van die wortelstukjes in e.d.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee als ik al vul doe ik alleen kaas en vleeswaren. Ik dacht dat t kool was ofz
![]()
Is erg lekker hoor, gewoon sla maar dan iets crunchierquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
KOOL.
Op een broodje hamburger.I can't. 1800% done.
Wat voor kool die jij op je broodje hamburger dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is erg lekker hoor, gewoon sla maar dan iets crunchier
Waarom zou je kool op je hamburger doen?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is erg lekker hoor, gewoon sla maar dan iets crunchier
ook ijsbergsla, maar niet altijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor kool die jij op je broodje hamburger dan?
Er zijn geen regels voor hamburgers hoor Chlo sjongejonge.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je kool op je hamburger doen?!
Ik: "wat voor kool..?"quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ook ijsbergsla, maar niet altijd
[..]
Er zijn geen regels voor hamburgers hoor Chlo sjongejonge.![]()
JAWEL.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn geen regels voor hamburgers hoor Chlo sjongejonge.![]()
1 pot natquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik: "wat voor kool..?"
Jij: "ijsbergsla.."
Zelfquote:
gelijk uitgezet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die tabbladen bij Gmail trouwens wel chill. Wat jullie?
Awwwquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij doet het niet. (no hater)
quote:
Autist.quote:
quote:
Homo'squote:
Wow, can't unsee.quote:
Had je allang bij Yahooquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die tabbladen bij Gmail trouwens wel chill. Wat jullie?
Leuk.quote:
Serebro dacht ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van wie is dat liedje? "me me me me only me me. me me sexy me me"
quote:
quote:
Je bent gewoon jarloers op henquote:
quote:
ja wel chill, maar word wel elke ochtend wakker met natte benen en plakzakquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
De temperatuur de komende week. Fucking christballs.
Zal je zien dat het 16.17,en 18 augustus gaat gieten als een mallequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
De temperatuur de komende week. Fucking christballs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een plakzak is altijd een terechte klacht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wel chill, maar word wel elke ochtend wakker met natte benen en plakzak
Slaap je nog onder je winterdekbed ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wel chill, maar word wel elke ochtend wakker met natte benen en plakzak
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal je zien dat het 16.17,en 18 augustus gaat gieten als een malle![]()
![]()
![]()
.
Don't care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal je zien dat het 16.17,en 18 augustus gaat gieten als een malle![]()
![]()
![]()
.
Ik zie jou al wegdrijven in zo'n gammel tentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, heb maar 1 dekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slaap je nog onder je winterdekbed ofzo?
[..]
Don't care.
Ja, geen fan. Hoe gladder hoe meer het plakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een plakzak is altijd een terechte klacht.
Dude, really?!quote:
Ja fuck dat zomer en winter gezeurquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dude, really?!Ik slaap óp m'n deken, heb alleen zo'n dekbedovertrek waar ik onder lig.
heb ik ook. dus met 1 been en 1 arm onder de deken meestalquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja fuck dat zomer en winter gezeur
Zonder deken kan ik niet slapen, is te licht dan... dat lapje stof (dus alleen het hoeslaken)
Ja godver, heb al een keer gekampeerd met zware regenval met school. Das war richtig scheisse.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie jou al wegdrijven in zo'n gammel tentje.
Ik heb ook alleen winterdekbed hoor, vind dat ook onzin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja fuck dat zomer en winter gezeur
Zonder deken kan ik niet slapen, is te licht dan... dat lapje stof (dus alleen het hoeslaken)
Hahaha ja echt hequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen winterdekbed hoor, vind dat ook onzin.![]()
En snap wat je bedoelt, had dat vroeger ook. Moest ik iets 'zwaars' op me hebben, anders kon ik niet slapen.
Sliep ook in de winter met twee dekens op elkaar enzo.
ja dit dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik ook. dus met 1 been en 1 arm onder de deken meestal
Dit ja, kan er ook niet zo goed tegen als de deken niet onder het matras gestopt is aan het voeteneindequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja echt hehad vroeger ook altijd dat ik iets bij mijn voeteneind moest hebben... iets zwaars op mijn voeten
lag altijd een kussen met ganzeveren.
Gebruik nooit 2 dekens tho
Een kussen op je voeten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja echt hehad vroeger ook altijd dat ik iets bij mijn voeteneind moest hebben... iets zwaars op mijn voeten
Gebruik nooit 2 dekens tho
[..]
ja dit dus
Dat betekent dat je ADD hebtquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan lig je midden in de nacht ook helemaal te stoeien met je dekbed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja, kan er ook niet zo goed tegen als de deken niet onder het matras gestopt is aan het voeteneinde.
Anders kan je hem niet tot je kin optrekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan lig je midden in de nacht ook helemaal te stoeien met je dekbed.
Dit, ja. Walgelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja, kan er ook niet zo goed tegen als de deken niet onder het matras gestopt is aan het voeteneinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Gvd, krio.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zin in jouw "dubbele cheeseburger" nu.
Nee, ik ook. Het liefst nog met deken over me heen en dan op m'n zij gaan liggen, 'bovenste' been beetje optillen om de deken tussen m'n benen te frotten.quote:
Juistquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook. Het liefst nog met deken over me heen en dan op m'n zij gaan liggen, 'bovenste' been beetje optillen om de deken tussen m'n benen te frotten.
Te kort dekbed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders kan je hem niet tot je kin optrekken.
Ik niet tenminste, dan steken mijn voeten eruit.
Ja, precies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
JuistVooral als het warm is, anders van die plakbenen tegen elkaar.
Geen dikke vacht op je benen hebben die plakbenen voorkomt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
JuistVooral als het warm is, anders van die plakbenen tegen elkaar.
Haha, ik zag je edit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen dikke vacht op je benen hebben die plakbenen voorkomt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Gij wel ja. Met je geschoren beentjes.
Zal je eens andere zin geven.quote:
Ik vind dat altijd zo nasty eruit zien als mannen op hun bovenbenen ook nog veel haar hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Gij wel ja. Met je geschoren beentjes.
Alleen wielrenners doen dat toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die hun benen scheren.C'mon.
Ik vind het ook bijna onmogelijk te slapen met niets op mijn oorquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
Overigens smakelijk aan het lachen om jullie slaapdingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |