Zo mannelijk met een McDonaldszakquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nouhouik ben heel stoer en mannelijk en zeker geen lam hoor!!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo mannelijk met een McDonaldszak
quote:
Zelfgemaakte cheeseburger met baconquote:
DAYUM.quote:
Ijsbergslaquote:
Leuk, dat tuinkers op tafel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Hebben jullie ook een stukje van mijn huiskamer gezien
quote:
Is gemixte sla gvd jezusquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ijsbergsla is groen niet paars zeemlap
Nee als ik al vul doe ik alleen kaas en vleeswarenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gemixte sla gvd jezusnog nooit gezien dan? dat komt gvd zelfs van de AH.
Ja zou kunnen maar nee, dit is gemixte ijsbergsla dinges van de AH. Zitten ook van die wortelstukjes in e.d.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee als ik al vul doe ik alleen kaas en vleeswaren. Ik dacht dat t kool was ofz
![]()
Is erg lekker hoor, gewoon sla maar dan iets crunchierquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
KOOL.
Op een broodje hamburger.I can't. 1800% done.
Wat voor kool die jij op je broodje hamburger dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is erg lekker hoor, gewoon sla maar dan iets crunchier
Waarom zou je kool op je hamburger doen?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is erg lekker hoor, gewoon sla maar dan iets crunchier
ook ijsbergsla, maar niet altijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor kool die jij op je broodje hamburger dan?
Er zijn geen regels voor hamburgers hoor Chlo sjongejonge.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je kool op je hamburger doen?!
Ik: "wat voor kool..?"quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ook ijsbergsla, maar niet altijd
[..]
Er zijn geen regels voor hamburgers hoor Chlo sjongejonge.![]()
JAWEL.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn geen regels voor hamburgers hoor Chlo sjongejonge.![]()
1 pot natquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik: "wat voor kool..?"
Jij: "ijsbergsla.."
Zelfquote:
gelijk uitgezet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die tabbladen bij Gmail trouwens wel chill. Wat jullie?
Awwwquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij doet het niet. (no hater)
quote:
Autist.quote:
quote:
Homo'squote:
Wow, can't unsee.quote:
Had je allang bij Yahooquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die tabbladen bij Gmail trouwens wel chill. Wat jullie?
Leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |