Serebro dacht ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van wie is dat liedje? "me me me me only me me. me me sexy me me"
quote:
quote:
Je bent gewoon jarloers op henquote:
quote:
ja wel chill, maar word wel elke ochtend wakker met natte benen en plakzakquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
De temperatuur de komende week. Fucking christballs.
Zal je zien dat het 16.17,en 18 augustus gaat gieten als een mallequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
De temperatuur de komende week. Fucking christballs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een plakzak is altijd een terechte klacht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wel chill, maar word wel elke ochtend wakker met natte benen en plakzak
Slaap je nog onder je winterdekbed ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wel chill, maar word wel elke ochtend wakker met natte benen en plakzak
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal je zien dat het 16.17,en 18 augustus gaat gieten als een malle![]()
![]()
![]()
.
Don't care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal je zien dat het 16.17,en 18 augustus gaat gieten als een malle![]()
![]()
![]()
.
Ik zie jou al wegdrijven in zo'n gammel tentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, heb maar 1 dekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slaap je nog onder je winterdekbed ofzo?
[..]
Don't care.
Ja, geen fan. Hoe gladder hoe meer het plakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een plakzak is altijd een terechte klacht.
Dude, really?!quote:
Ja fuck dat zomer en winter gezeurquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dude, really?!Ik slaap óp m'n deken, heb alleen zo'n dekbedovertrek waar ik onder lig.
heb ik ook. dus met 1 been en 1 arm onder de deken meestalquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja fuck dat zomer en winter gezeur
Zonder deken kan ik niet slapen, is te licht dan... dat lapje stof (dus alleen het hoeslaken)
Ja godver, heb al een keer gekampeerd met zware regenval met school. Das war richtig scheisse.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie jou al wegdrijven in zo'n gammel tentje.
Ik heb ook alleen winterdekbed hoor, vind dat ook onzin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja fuck dat zomer en winter gezeur
Zonder deken kan ik niet slapen, is te licht dan... dat lapje stof (dus alleen het hoeslaken)
Hahaha ja echt hequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen winterdekbed hoor, vind dat ook onzin.![]()
En snap wat je bedoelt, had dat vroeger ook. Moest ik iets 'zwaars' op me hebben, anders kon ik niet slapen.
Sliep ook in de winter met twee dekens op elkaar enzo.
ja dit dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik ook. dus met 1 been en 1 arm onder de deken meestal
Dit ja, kan er ook niet zo goed tegen als de deken niet onder het matras gestopt is aan het voeteneindequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja echt hehad vroeger ook altijd dat ik iets bij mijn voeteneind moest hebben... iets zwaars op mijn voeten
lag altijd een kussen met ganzeveren.
Gebruik nooit 2 dekens tho
Een kussen op je voeten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja echt hehad vroeger ook altijd dat ik iets bij mijn voeteneind moest hebben... iets zwaars op mijn voeten
Gebruik nooit 2 dekens tho
[..]
ja dit dus
Dat betekent dat je ADD hebtquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan lig je midden in de nacht ook helemaal te stoeien met je dekbed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja, kan er ook niet zo goed tegen als de deken niet onder het matras gestopt is aan het voeteneinde.
Anders kan je hem niet tot je kin optrekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan lig je midden in de nacht ook helemaal te stoeien met je dekbed.
Dit, ja. Walgelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja, kan er ook niet zo goed tegen als de deken niet onder het matras gestopt is aan het voeteneinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Gvd, krio.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zin in jouw "dubbele cheeseburger" nu.
Nee, ik ook. Het liefst nog met deken over me heen en dan op m'n zij gaan liggen, 'bovenste' been beetje optillen om de deken tussen m'n benen te frotten.quote:
Juistquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook. Het liefst nog met deken over me heen en dan op m'n zij gaan liggen, 'bovenste' been beetje optillen om de deken tussen m'n benen te frotten.
Te kort dekbed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders kan je hem niet tot je kin optrekken.
Ik niet tenminste, dan steken mijn voeten eruit.
Ja, precies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
JuistVooral als het warm is, anders van die plakbenen tegen elkaar.
Geen dikke vacht op je benen hebben die plakbenen voorkomt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
JuistVooral als het warm is, anders van die plakbenen tegen elkaar.
Haha, ik zag je edit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen dikke vacht op je benen hebben die plakbenen voorkomt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Gij wel ja. Met je geschoren beentjes.
Zal je eens andere zin geven.quote:
Ik vind dat altijd zo nasty eruit zien als mannen op hun bovenbenen ook nog veel haar hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Gij wel ja. Met je geschoren beentjes.
Alleen wielrenners doen dat toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die hun benen scheren.C'mon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |