Hahahaha sowieso dat die bovenste bij dWc zijn angst opwekt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit weer op die rare sectie van die site
Wil je nu even ophouden daarmee? Je maakt me bang en daardoor breng je de alcoholiste wederom in me naar bovenquote:
Vergeet haar, kom bij mij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nu even ophouden daarmee? Je maakt me bang en daardoor breng je de alcoholiste wederom in me naar boven.. T ging net zo goed
Ga maar naar Chloro dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nu even ophouden daarmee? Je maakt me bang en daardoor breng je de alcoholiste wederom in me naar boven.. T ging net zo goed
quote:
Uiteraard, tuurlijk.. Ik weet hoe je rolt bbyquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Vriendschappelijk eh. Niet op een bischierige manier.
Doe niet zo hatelijk ja?! GODVERREDOMMEquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ga maar naar Chloro dan.
Echt wel, je pc faalt gewoon ;squote:
WEL WAAR.quote:
Olivia Munn niet (her)kennenquote:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zou haar motorboatenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ze had alleen dikke tieten dus ja ze heeft wel in een paar goeie films gespeeld zie ik
Ok ben even soppen, brb hoor :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
En dan met wat slagroom erbij oehhh
Zou iedereen wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ben even soppen, brb hoor :$Tot over 10 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lukt me wel in 5, omdat het zo warm is en ik al nakend benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |