Danger is my middle namequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
It's dangerous, I'm lovin' it.
Doe mij maar een KFC Twisterquote:
Framboos/ vanille?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe mij maar een KFC Twister
Die shake bij de Mac viel tegen btw
Doe ik ook als ik naar buiten ga johquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan haar op de rest van je gezicht. Scheer af gek.
Jaquote:
Ik moet helemaal niks ok?! Ok!! ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Rozzje het volgende:
KFC moet je standaard mixed bucket halen.. Bij BK elke hamburger en twisterfries en bij de Mac een wrap en aardbei milkshake
BK > KFC > MC
Patat bij de kfc is minder..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Rozzje het volgende:
KFC moet je standaard mixed bucket halen.. Bij BK elke hamburger en twisterfries en bij de Mac een wrap en aardbei milkshake
BK > KFC > MC
Check deze expert.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Rozzje het volgende:
BK > KFC > MC
Jawel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Anticlimax, zwaar leven
[..]
Ik moet helemaal niks ok?! Ok!! ;s
Je zit net ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit net dat er een maand geleden vanuit Stuttgart op m'n FB is ingelogd
Dat moet niet hoor.. Tenzij je wil leven en/of geen uitgedroogde krentenogen wil :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.
Naar de wc.. ademen.. knipperen met je eaugen die naar boven gaan.
Niet elke dag fastfood etenquote:
Ik hou van uitgedroogde krentenogen.. Ik heb reeds twee jaar niet geknipperd. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat moet niet hoor.. Tenzij je wil leven en/of geen uitgedroogde krentenogen wil :$
altijd die koelies manquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit net dat er een maand geleden vanuit Stuttgart op m'n FB is ingelogd
Ok ik begin nu gr gr :$quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van uitgedroogde krentenogen.. Ik heb reeds twee jaar niet geknipperd. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.
Niet goed, geen geld terug.quote:
Ge zijt zelf.quote:
Je moet niet die leugentjes verspreiden ;squote:
Ben niet anders gewendquote:
jij bent ook koeliequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
altijd die koelies man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |