SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wheelieeeeeeeeeeeee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zo, XO Live afgelopen zaterdag was er niks bij.quote:
Sterren vallen in het zwembad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
de glazen zijn vandaag wel zeer rijkelijk gevuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vent drinkt een partij wijn...
Die van 2011quote:
Net gebeurd.quote:
Nieuwe persconferentie van Louis.quote:
Lijkt mij een raar gezicht, Afrikanen die op krekels zitten te blazenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die sprinkhanen doen mij denken aan Vuvuzela's.
Klopt, ze pakken daar aardig uit en de finale is echt heul vet! Elk jaar eerste weekend van augustus...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zo, XO Live afgelopen zaterdag was er niks bij.
Ben er nu al zo vaak geweest, geen idee. Zowel met fete du lac als 14 juli. Kijk altijd vanaf dezelfde plek, blijft onwijs vetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die van 2011
Ik heb het 3x gezien maar 1x had ik geen goede uitgangspositie dus zag ik eigenlijk niet veel. Het is wel echt een mega vette show daar. 1 uur en een kwartier net zulk vet vuurwerk op dans en muziek. Kost wel wat da grapje
Ach, Reza en Gene zijn straks wel de niggas in Paris.quote:
Kenya wel.quote:
Toen de renners nog geen aicar namenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef De_Fietser het volgende:
Beloki vs. Armstrong. Dat waren de tijden.
was na die bocht wel afgelopen met belokiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef De_Fietser het volgende:
Beloki vs. Armstrong. Dat waren de tijden.
Dat was erg jammer. Maar die ploegentijdritten van ONCEquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
was na die bocht wel afgelopen met beloki
schijnt te mogen deze tour.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Porte had Contador een mooie schouderduw kunnen geven.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ommentaar#Wielrennenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Skoekeloen schijnt dus een gewoon woord te zijn.
misschien royalties?quote:
venga venga venga!! schreeuwde Saiz toen altijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat was erg jammer. Maar die ploegentijdritten van ONCE
Klopt, al hoor ik het niemand gebruiken behalve wielercommentatoren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Skoekeloen schijnt dus een gewoon woord te zijn.
Ze is getrouwd en heeft de naam van haar man aangenomen.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze samenvatting krijgt een 9.
dan zeggen wij chapeau, Mart.
De Van Dale kent het woord niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)ommentaar#Wielrennen
Blijft een episch moment.quote:
dat de commentatoren dan ook doodleuk zeggen dat ie terug moest.quote:
Hij mist de duim van Contador, dus net een zesje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze samenvatting krijgt een 9.
Chapeau, Mart.
Alleen Edwin Shops en Thijs Sunfield kunnen dat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Van Kooten gedraagt zich als een Mr. Bigstar. Wil meepraten met Burt Carvillege, maar dat kan natuurlijk niemand.
gaten in de weg, jonguh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Van Kooten gedraagt zich als een Mr. Bigstar. Wil meepraten met Burt Carvillege, maar dat kan natuurlijk niemand.
in de ogen van Mollema te wrijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat staat die lul te doen met zijn handen achter Mollema
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen Edwin Shops en Thijs Sunfield kunnen dat.
Thys*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen Edwin Shops en Thijs Sunfield kunnen dat.
Erg lui van Lance dat hij dat weigerde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat de commentatoren dan ook doodleuk zeggen dat ie terug moest.
Dat is Klaas Vaak. Die zorgt er altijd voor dat Bauke zo makkelijk slaapt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat staat die lul te doen met zijn handen achter Mollema
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ga nu iets heel geks zeggen: Mollema. Waar was u toen? Weet u dat nog?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was is die Carvillage een naar mannetje.
Mollema cheat gewoon met magische krachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is Klaas Vaak. Die zorgt er altijd voor dat Bauke zo makkelijk slaapt.
Valt wel mee, ik hoor ze eigenlijk al niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die cicades, daar wordt je toch ook gek van.
Leuke wrap een optie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:37 schreef marcodej het volgende:
Mollema rijdt dus de Tour op een leuke wrap en een pannenkoekje.
Goede poedersuiker zullen we dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:37 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig rijdt hij niet als een pannenkoekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:37 schreef marcodej het volgende:
Ik zou minimaal een uur huilend op de grond liggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:37 schreef INViCTuS het volgende:
Na zo'n inspanning zou ik minstens 20 minuten helemaal geen pers te woord willen staan
Verrekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Kankerkachel rechtsachter El tie Die
"Potverdomme, hij was echt gruwelijk nat." (van het zweet)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
was wel een goed antwoord geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:38 schreef INViCTuS het volgende:
Weer zo'n domme journalist....is dat heel erg? ga dom antwoorden dan LTD: NEE JOH HELEMAAL NIET ERG EN DAT WAS DE STRATEGIE EN VOORAF ZO GEPLAND...nondeju
Dumoulin.quote:
Screentje graagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Iribar.quote:
halve belg he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef De_Fietser het volgende:
Je gaat triootjes tellen en renners bekijken die er goed uit zien.
Say whut?
dat weet niemand.quote:
ik ken hem niet, leg uit?quote:
Keessie Kankerkachel! Hebben waarschijnlijk goed antiek verkocht afgelopen jaarquote:
Burt signeert even zijn boekje voor David. Iedereen weer blij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Eigenlijk zou Walsh nog een keer moeten komen, even zeiken op Burt.
Meerdere mannen (en vrouwen) krijgen het er wel warm van ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef Redefine het volgende:
Ibarguren is er ook voor de gezondheid van de renners...
testosteron verhogend inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meerdere mannen (en vrouwen) krijgen het er wel warm van ja.
Ah zij deed natuurlijk het testosteron level van Gilbert stijgen, waardoor die alles won.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meerdere mannen (en vrouwen) krijgen het er wel warm van ja.
en daarna maar gelijk de rebus?quote:
In de jaren 90 ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij heeft het nu over Raborenners. Toch?
En aansluitend Dalida.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en daarna maar gelijk de rebus?
prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en daarna maar gelijk de rebus?
En z'n neus vrij lang, over een paar jaar is het wel weer verdubbeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gertje's natuurlijk level is denk ik ook vrij hoog.
NOS wilde het zakelijker en kritischer benaderen. In die opzet zijn ze geslaagd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Mjah ik zeg het bijna elke dag nu geloof ik: WEEEER over doping.
Saaie aflevering idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef De_Fietser het volgende:
Er zit wel heel weinig vaart in deze aflevering!
Daarom krijgen ze Kraaijenhof bij de atletiek. Heel a-kritisch en niet zakelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS wilde het zakelijker en kritischer benaderen. In die opzet zijn ze geslaagd.
Zichzelfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Waar zou het volgende boek van DeMart over gaan?
"Doping, dat kent U niet"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Waar zou het volgende boek van DeMart over gaan?
Klopt. Op amateur basis ervaring meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het juist andersom verdacht. De hele tour kut rijden en dan ineens een dag fantastisch. Andersom is logischer.
Daar wordt het meest gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Doping bij amateurs?
Dat is wel heel triest.
Dopeurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klopt. Op amateur basis ervaring mee
Je kunt ook de hele Tour je sparen om dan alles in één etappe er uit te gooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het juist andersom verdacht. De hele tour kut rijden en dan ineens een dag fantastisch. Andersom is logischer.
ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Maar ja ego's zijn groot.
Ja maar je ziet meestal wel het verschil tussen kut rijden en sparenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook de hele Tour je sparen om dan alles in één etappe er uit te gooien.
Mooie beelden ja.quote:
wie nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had liever die dame van Katjoesja
Bij Mandy wisten we het tot zondag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je ziet meestal wel het verschil tussen kut rijden en sparen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had liever die dame van Katjoesja
Ik dacht ook, stuur dat maar naar het labquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Redefine het volgende:
Een Katusha bidon, daar zit nog wel wat vochtafdrijvend middel in.
Mandy mist het bloed van zijn broer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Mandy wisten we het tot zondag nog steeds niet.
en dan nog zo pannekoek rijden.quote:
Mandy is nu nog altijd aan het sparen zodat ie iedereen op de Alp naar huis kan rijden en op een uur kan zetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Mandy wisten we het tot zondag nog steeds niet.
Lastige keuze.quote:
Dat heeft Sjonnie vanmiddag ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mandy is nu nog altijd aan het sparen zodat ie iedereen op de Alp naar huis kan rijden en op een uur kan zetten.
Ik vind het allemaal net niet..quote:
er zijn vervelendere dingen.quote:
Mandy heeft een Boogerdje gedaan..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mandy mist het bloed van zijn broer.
Net Spangas qua geloofwaardigheid.quote:
Ik mis hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Net Spangas qua geloofwaardigheid.
"Wij zijn de beste van Frankrijk!!!!11!!EINZ!!!"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis is dan ook de BESTE!!! JAAHAAAA
Keertje goed likkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens
go figure.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij daar naar verlangt dan is het wel heel erg.
Nous sommes les meilleurs de France!1UNDEUXTROISquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
"Wij zijn de beste van Frankrijk!!!!11!!EINZ!!!"
tel de retorische vragen eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef stark72 het volgende:
Nee natuurlijk verbaasd het die arts niet, wat een slechte aflevering weer.
Je ne parlez pas Françaisquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nous sommes les meilleurs de France!1UNDEUXTROIS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |