SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wheelieeeeeeeeeeeee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zo, XO Live afgelopen zaterdag was er niks bij.quote:
Sterren vallen in het zwembad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
de glazen zijn vandaag wel zeer rijkelijk gevuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vent drinkt een partij wijn...
Die van 2011quote:
Net gebeurd.quote:
Nieuwe persconferentie van Louis.quote:
Lijkt mij een raar gezicht, Afrikanen die op krekels zitten te blazenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die sprinkhanen doen mij denken aan Vuvuzela's.
Klopt, ze pakken daar aardig uit en de finale is echt heul vet! Elk jaar eerste weekend van augustus...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zo, XO Live afgelopen zaterdag was er niks bij.
Ben er nu al zo vaak geweest, geen idee. Zowel met fete du lac als 14 juli. Kijk altijd vanaf dezelfde plek, blijft onwijs vetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die van 2011
Ik heb het 3x gezien maar 1x had ik geen goede uitgangspositie dus zag ik eigenlijk niet veel. Het is wel echt een mega vette show daar. 1 uur en een kwartier net zulk vet vuurwerk op dans en muziek. Kost wel wat da grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |