en daarna maar gelijk de rebus?quote:
In de jaren 90 ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij heeft het nu over Raborenners. Toch?
En aansluitend Dalida.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en daarna maar gelijk de rebus?
prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en daarna maar gelijk de rebus?
En z'n neus vrij lang, over een paar jaar is het wel weer verdubbeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gertje's natuurlijk level is denk ik ook vrij hoog.
NOS wilde het zakelijker en kritischer benaderen. In die opzet zijn ze geslaagd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Mjah ik zeg het bijna elke dag nu geloof ik: WEEEER over doping.
Saaie aflevering idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef De_Fietser het volgende:
Er zit wel heel weinig vaart in deze aflevering!
Daarom krijgen ze Kraaijenhof bij de atletiek. Heel a-kritisch en niet zakelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS wilde het zakelijker en kritischer benaderen. In die opzet zijn ze geslaagd.
Zichzelfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Waar zou het volgende boek van DeMart over gaan?
"Doping, dat kent U niet"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Waar zou het volgende boek van DeMart over gaan?
Klopt. Op amateur basis ervaring meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het juist andersom verdacht. De hele tour kut rijden en dan ineens een dag fantastisch. Andersom is logischer.
Daar wordt het meest gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Doping bij amateurs?
Dat is wel heel triest.
Dopeurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klopt. Op amateur basis ervaring mee
Je kunt ook de hele Tour je sparen om dan alles in één etappe er uit te gooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het juist andersom verdacht. De hele tour kut rijden en dan ineens een dag fantastisch. Andersom is logischer.
ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Maar ja ego's zijn groot.
Ja maar je ziet meestal wel het verschil tussen kut rijden en sparenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook de hele Tour je sparen om dan alles in één etappe er uit te gooien.
Mooie beelden ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |