kan ie niet gewoon dwars?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is trouwens gênant als je mijn autootje ziet. Als je dáár niet eens mee kunt inparkeren![]()
Ik moet ècht vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
Ik aim op rond half twaalf. Als ik moet fileparkeren ben ik rond twaalven in het park
Jeff, 38, alleenstaande vaderquote:
Het zal niet eens veel schelenquote:
Is er ook wat knaagwerk voor vaders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Kersjes het volgende:
Vruuuger reed ik in de Smart van m'n werk. Geweldige inparkeerskills had ik toen joh!
Ik neem trouwens ook nog wat knaagwerk voor de oudere baby's mee.
En ooglapjes?
Doe maar een
Ja, en je camera!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef bellelena het volgende:
Wij nemen ook iets mee! Waarschijnlijk zelfgebakken eierkoeken!
die zijn niet zelfgebakken, dus ik stem voor jouwesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef bellelena het volgende:
Onee kut, spees neemt eierkoeken mee ziet mijn oog nu.........
Ik neem nootjes mee en witte quarkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef Kersjes het volgende:
Montelly, je mag best je eigen noten meenemen als je wil
EEJ!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
die zijn niet zelfgebakken, dus ik stem voor jouwes
Klopt. Ik stem ook voor Belle. Ik neem wel uhm. Stroopwafels mee ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
die zijn niet zelfgebakken, dus ik stem voor jouwes
Ik neem al koekjes meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt. Ik stem ook voor Belle. Ik neem wel uhm. Stroopwafels mee ofzo?
eiwitten goed joh, ik heb ook nog ergens potje whey staanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:
Dukan dus alleen eiwittten en een beetje groente. Dus ik mag mijn eigen gerechten en het konijnenvoer van becky
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, ik zal zelf nooit een dochter hebben. Ik werp me maar al te graag op als babysit voor je mooie dametjes
Je kent me hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Kyara het volgende:
Maar maar maar, als ik nou moet plassen, ga ik dan mijn baby's bij jullie achterlaten of neem ik ze mee?
Dilemma....
Nee nog niet....maar ik ken je reputatie....quote:
Ow..leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee nog niet....maar ik ken je reputatie....
Kersjes, je moet dan wel mijn kinderen bij die Marokkaan vandaan houden hoor!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn vader komt, Badr heet ie, die wil vast met je meerijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef Montelly het volgende:
Zijn er ook nog andere vaders die komen? Ik heb een ruime 5 zits, kan ook nog carpoolen als dat gewenst is?
Ik ben Joods, dat zit wel snorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
had je commentaar op mijn snor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:57 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik ben Joods, dat zit wel snor![]()
Grapje of course
Als ie groot genoeg is om de tweeling van Kyara in te verstoppen, dan wel jaquote:
komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Gulara het volgende:
Maar? Maar? Maar Marokkanen zijn toch heul niet Aziatisch?![]()
ik snap het niet meer..![]()
tico probeert mij mee te krijgen naar die krijsmeeting in een park .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nah! Het ging niet eens over sex dacht ik.
doe je hoofddoek op?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
Nah. Gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
tico probeert mij mee te krijgen naar die krijsmeeting in een park .
uhuh.quote:
jij ziet er uit als Marokkaan aldus jezelf.quote:
ja een vrijgevochten modebewuste sexy Marokkaan wel! Tropische verrassing!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
jij ziet er uit als Marokkaan aldus jezelf.
is dit een valstrik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja een vrijgevochten modebewuste sexy Marokkaan wel! Tropische verrassing!
Maar jij bent hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!
Ja?quote:
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?quote:
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!quote:
Met moeite. En veel fantasie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
mutsquote:
Dat ligt er aan. Mijn tante ligt op IC. Als dat verkeerd gaat ben ik er niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
Ja die ja.quote:
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!
Hoeft ze niet bekend te zijn
Daarom! Mijn man leert me net de afkortingen ANNA en NIVEAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!
adidas ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor het de snelle jongens van de marketing allemaal zeggen.
Andermans dashboard is dividen and sparren. Eerst wel ff het één parkeren voordat je het volgende tackelt.quote:
ik ben een snelle marketingdame maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor het de snelle jongens van de marketing allemaal zeggen.
fixed!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
Kenne de Limburgers os mesjien nog plat lere kalle?
die indruk heb ik altijd als ik tegen vrouwen praatquote:
Die was voor Mango maar jij moest er weer zo nodig tussendoor...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
die indruk heb ik altijd als ik tegen vrouwen praat
ik wil er altijd graag tussenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die was voor Mango maar jij moest er weer zo nodig tussendoor...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor mij niets XM, maar volgens mij waren er wel wat gegadigden.
Wat deed ik nou definitief? Snoep?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef danic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En leuk Twinkle! Maar het weer afwachten? Of het 25 of 30 graden wordt bedoel je?
Daar ga ik wel mijn best voor doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Jammer Phaidra... dan maar de dreumesmeet eind augustus?
ik vind het stom dat jij en F niet komenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk dat iedereen gaat
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Ja doei, dan ga ik ook niet, moet ik al die zooi zeker ook weer mee naar huis nemenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het stom dat jij en F niet komen![]()
Weet je wat, anders ga ik gewoon niet! Opgelost.en iedereens tassen ook weer veilig!
Kom zelf dan ook gewoon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
2 down, 17 to go!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja doei, dan ga ik ook niet, moet ik al die zooi zeker ook weer mee naar huis nemen
dat we over jou kunnen roddelen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Gulara het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat de lol nog is om te komen als Pi en ik er niet zijn.![]()
rent weg![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dat we over jou kunnen roddelen natuurlijk.
no worries, we zijn ruim voorzien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Gulara het volgende:
[..]Klinkt fantastisch! Hebben jullie nog roddelmateriaal nodig?
Yay! Nog meer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan toch komen
Heb deze reeks niet bijgehouden, maar was er al iemand die brownies meenam?
Ik kom met de trein, denk dat E en ik ons dan wel even vermaken
Spann0nd!!
Dat!quote:
Not sure if serious gezien de PIquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
jaaa alcoholvrij bier gaat er wel in hoor! Ook om elf uur 's ochtends
Super leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan toch komen
Heb deze reeks niet bijgehouden, maar was er al iemand die brownies meenam?
Ik kom met de trein, denk dat E en ik ons dan wel even vermaken
Spann0nd!!
Ja graag!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:26 schreef Mangostine het volgende:
Kunnen we wel afspreken dat evt foto's niet zomaar hier en op FB geplempt worden?
Ik heb jou net toegevoegd, voeg je mij even toe aan de groepquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Eh, als je met mij bevriend bent op FB, nog niet in de groepz it maar wel (misschien) komt stuur dan even een berichtje, dan voeg ik je toe. Ik weet nog steeds van de helft niet welke nick erbij hoort
Mag via mij? Ik dm je m'n naam!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Omentielvo het volgende:
Ik wil ook die Facebook groep zien. Maar hoe vind ik jullie? Ik heb niemand op Facebook nog
Die ringen lijken mij ook leuk.
En ik heb er zo'n zin in.
Top!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef As1981 het volgende:
Xme, hoeveel pakjes heb je van die ringen? Ik heb er vier die ik zondag kan meenemen.
Ik weet in ieder geval:
-suikertante
-lot
-shandaly
-kyara
Wie nog meer???
Dat iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, op de babymeet heb ik een heul grote baby en (als ik ga) op de dreumesmeet een heel klein dreumesje
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat idd
Volgens mij is.mijn baby de grootste
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef As1981 het volgende:
Oh en kyara wij kunnen een ruil doen voor dat shirtje.
Ik heb er 4. Had gehaald voor suiker, kyara, bellelena en l0t of Shandaly.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef As1981 het volgende:
Xme, hoeveel pakjes heb je van die ringen? Ik heb er vier die ik zondag kan meenemen.
Ik weet in ieder geval:
-suikertante
-lot
-shandaly
-kyara
Wie nog meer???
Whehe sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef Suikertante het volgende:
Ik weet niet hoe het werkt met voeden, ik vermoed kolven en prekolven? Maar ik zou meteen ja zeggen!Lekker even eruit!
Leuk hoorsnel je bericht weghalen!
Mn babyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]zeker! Jij bent de volgende die een topic opschuift
.
ik kreeg 2 weken na zijn 1e verjaardag 2 nieuwe!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
I know... . Nu al! Ik moet een nieuwe
Dat ga ik niet meer reddenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kreeg 2 weken na zijn 1e verjaardag 2 nieuwe!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zijn queens of the rings!
Gelukkig heb ik geen harige tenen.
Buik inhouden....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden! al zou ik dan wel zondag m'n buik niet de hele tijd in hoeven houden...
Buik inhouden....quote:
Dat vond ik idd ook toen mijn eerste 1 werdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
I know.... Nu al! Ik moet een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zijn queens of the rings!
Gelukkig heb ik geen harige tenen.
Dat had ik na mn eerste ook. Ik hoorde mn eierstokken harder rammelen toen ze me open maakte voor de keizersnedequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en niet omdat ik zwanger ben(serieus, ik zou t zó graag alweer willen
![]()
)
Heel offtopic dit allemaal, maar ik ben zo nieuwsgierig; ga je dat ook proberen?quote:
Neh, we gaan alleen roddelen over Gularaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Buik inhouden....
Om geroddel achteraf te voorkomen, nee, ik ben niet alweer zwanger!
Jij mag wel even met mijn baby's knuffelen maar je mag ze niet meenemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Kersjes het volgende:
Zondag in het park ga ik goed rondkijken, misschien zit er wel een klein beebje in de boom die ik er zo uit kan plukken![]()
Maar zelf zwanger raken?
No way in hell dat ik dat ooit nog ga doen![]()
Wat is dat met die ringen?
Mushybrain, ik snap het niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Maar heb nog wel een buik. Daar herinnert m'n moeder me ook wekelijks met veel plezier aan![]()
.
Gebeurt wel vaker, suf he?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Gulara het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er niet haar buik hoeft in te houden.![]()
![]()
![]()
Ik ben nog aan het twijfelen hoor. Het lijkt me heel leuk, maar ik wil alles tegen elkaar afwegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heel offtopic dit allemaal, maar ik ben zo nieuwsgierig; ga je dat ook proberen?
Mijn moeder heeft mij ook alleen gekregen (dus ik volg jou (en Groofsken) altijd een beetje) en zij heeft het uit praktische overwegingen bij 1 gelaten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa houden van je kind(eren) komt volgens mij in onbeperkte hoeveelheden he
Done.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Mineola het volgende:
Ik ben groeploos... Wil iemand van mijn vrienden mij toevoegen?
FREAKY ik was je net een DM aan het sturen. Komt ie alsnog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Mineola het volgende:
Ik ben groeploos... Wil iemand van mijn vrienden mij toevoegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
FREAKY ik was je net een DM aan het sturen. Komt ie alsnog.Ik denk ook vaak zomaar random aan jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben tevens te herkennen aan de postnatale haaruitval.
hier ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het recept voor een verstopt doucheputje. En daarna uitkammen en de hele wasbak vol. Kan wel wat hebben gelukkig, maar toch .
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorspel veel baby's alleen in een romper.
Tot zover al onze plannen om de mooiste pakjes uit te kiezen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorspel veel baby's alleen in een romper.
+1 ik heb alleen maar effe strech rompers. Zag nooit het nu in van mooie rompers want toch onder de kleren. Tot nuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dacht ik ook al ja. Nu de mooiste romper. Maar ik heb alleen Hema mouwloos dus ik doe niet mee in de race
.
Dan hoop ik dat we allemaal de juiste baby weer mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan voorzie ik hier en daar wat doublures in de rompers.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er tussen 11 en half 12 en hoop toch wel een tijdje te kunnen blijven.
Ah, dan hoop ik er ook ongeveer te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef Mangostine het volgende:
Ik geloof dat wij om 9.30u uit Sittard vertrekken en incl stop tussendoor zal de rit plm 2,5u duren, dus tegen 12u daar.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er tussen 11 en half 12 en hoop toch wel een tijdje te kunnen blijven.
Eens hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Joh waarom kom je niet gewoon ook laziness!
Ik wilde het ook voorstellen maar wist niet wat de rest ervan zou vinden. Wat mij betreft kom je er gezellig bijquote:
Heel misschien moet mijn peuter ook mee. Zou dan wel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:30 schreef laziness het volgende:
Ik moet toch nog een baby en dreumes maken. Dan komen O. en ik ook nog eens op een meet.
Het weer is in ieder geval stralend!
Idem. In de zon is een no go voor mij. Maar er zijn echt bomen/struiken, iig aan de rand. Ben het park zelf nog nooit in geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als er geen beschutte plek is, maken wij rechtsomkeert idd. Dat wil ik echt niet met m'n uk van goed 7 weken.
Goed punt, dat ik daar niet aan heb gedacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |