kan ie niet gewoon dwars?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is trouwens gênant als je mijn autootje ziet. Als je dáár niet eens mee kunt inparkeren![]()
Ik moet ècht vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
Ik aim op rond half twaalf. Als ik moet fileparkeren ben ik rond twaalven in het park
Jeff, 38, alleenstaande vaderquote:
Het zal niet eens veel schelenquote:
Is er ook wat knaagwerk voor vaders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Kersjes het volgende:
Vruuuger reed ik in de Smart van m'n werk. Geweldige inparkeerskills had ik toen joh!
Ik neem trouwens ook nog wat knaagwerk voor de oudere baby's mee.
En ooglapjes?
Doe maar een
Ja, en je camera!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef bellelena het volgende:
Wij nemen ook iets mee! Waarschijnlijk zelfgebakken eierkoeken!
die zijn niet zelfgebakken, dus ik stem voor jouwesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef bellelena het volgende:
Onee kut, spees neemt eierkoeken mee ziet mijn oog nu.........
Ik neem nootjes mee en witte quarkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef Kersjes het volgende:
Montelly, je mag best je eigen noten meenemen als je wil
EEJ!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
die zijn niet zelfgebakken, dus ik stem voor jouwes
Klopt. Ik stem ook voor Belle. Ik neem wel uhm. Stroopwafels mee ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
die zijn niet zelfgebakken, dus ik stem voor jouwes
Ik neem al koekjes meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt. Ik stem ook voor Belle. Ik neem wel uhm. Stroopwafels mee ofzo?
eiwitten goed joh, ik heb ook nog ergens potje whey staanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:
Dukan dus alleen eiwittten en een beetje groente. Dus ik mag mijn eigen gerechten en het konijnenvoer van becky
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, ik zal zelf nooit een dochter hebben. Ik werp me maar al te graag op als babysit voor je mooie dametjes
Je kent me hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Kyara het volgende:
Maar maar maar, als ik nou moet plassen, ga ik dan mijn baby's bij jullie achterlaten of neem ik ze mee?
Dilemma....
Nee nog niet....maar ik ken je reputatie....quote:
Ow..leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee nog niet....maar ik ken je reputatie....
Kersjes, je moet dan wel mijn kinderen bij die Marokkaan vandaan houden hoor!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn vader komt, Badr heet ie, die wil vast met je meerijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef Montelly het volgende:
Zijn er ook nog andere vaders die komen? Ik heb een ruime 5 zits, kan ook nog carpoolen als dat gewenst is?
Ik ben Joods, dat zit wel snorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
had je commentaar op mijn snor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:57 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik ben Joods, dat zit wel snor![]()
Grapje of course
Als ie groot genoeg is om de tweeling van Kyara in te verstoppen, dan wel jaquote:
komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Gulara het volgende:
Maar? Maar? Maar Marokkanen zijn toch heul niet Aziatisch?![]()
ik snap het niet meer..![]()
tico probeert mij mee te krijgen naar die krijsmeeting in een park .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nah! Het ging niet eens over sex dacht ik.
doe je hoofddoek op?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
Nah. Gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
tico probeert mij mee te krijgen naar die krijsmeeting in een park .
uhuh.quote:
jij ziet er uit als Marokkaan aldus jezelf.quote:
ja een vrijgevochten modebewuste sexy Marokkaan wel! Tropische verrassing!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
jij ziet er uit als Marokkaan aldus jezelf.
is dit een valstrik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja een vrijgevochten modebewuste sexy Marokkaan wel! Tropische verrassing!
Maar jij bent hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!
Ja?quote:
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?quote:
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!quote:
Met moeite. En veel fantasie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
mutsquote:
Dat ligt er aan. Mijn tante ligt op IC. Als dat verkeerd gaat ben ik er niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
Ja die ja.quote:
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!
Hoeft ze niet bekend te zijn
Daarom! Mijn man leert me net de afkortingen ANNA en NIVEAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!
adidas ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor het de snelle jongens van de marketing allemaal zeggen.
Andermans dashboard is dividen and sparren. Eerst wel ff het één parkeren voordat je het volgende tackelt.quote:
ik ben een snelle marketingdame maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor het de snelle jongens van de marketing allemaal zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |