Maar jij bent hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!
Ja?quote:
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?quote:
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!quote:
Met moeite. En veel fantasie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
mutsquote:
Dat ligt er aan. Mijn tante ligt op IC. Als dat verkeerd gaat ben ik er niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
Ja die ja.quote:
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!
Hoeft ze niet bekend te zijn
Daarom! Mijn man leert me net de afkortingen ANNA en NIVEAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!
adidas ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor het de snelle jongens van de marketing allemaal zeggen.
Andermans dashboard is dividen and sparren. Eerst wel ff het één parkeren voordat je het volgende tackelt.quote:
ik ben een snelle marketingdame maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor het de snelle jongens van de marketing allemaal zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |