Daar ga ik wel mijn best voor doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Jammer Phaidra... dan maar de dreumesmeet eind augustus?
ik vind het stom dat jij en F niet komenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk dat iedereen gaat
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Ja doei, dan ga ik ook niet, moet ik al die zooi zeker ook weer mee naar huis nemenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het stom dat jij en F niet komen![]()
Weet je wat, anders ga ik gewoon niet! Opgelost.en iedereens tassen ook weer veilig!
Kom zelf dan ook gewoon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
2 down, 17 to go!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja doei, dan ga ik ook niet, moet ik al die zooi zeker ook weer mee naar huis nemen
dat we over jou kunnen roddelen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Gulara het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat de lol nog is om te komen als Pi en ik er niet zijn.![]()
rent weg![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dat we over jou kunnen roddelen natuurlijk.
no worries, we zijn ruim voorzien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Gulara het volgende:
[..]Klinkt fantastisch! Hebben jullie nog roddelmateriaal nodig?
Yay! Nog meer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan toch komen
Heb deze reeks niet bijgehouden, maar was er al iemand die brownies meenam?
Ik kom met de trein, denk dat E en ik ons dan wel even vermaken
Spann0nd!!
Dat!quote:
Not sure if serious gezien de PIquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
jaaa alcoholvrij bier gaat er wel in hoor! Ook om elf uur 's ochtends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |