FREAKY ik was je net een DM aan het sturen. Komt ie alsnog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Mineola het volgende:
Ik ben groeploos... Wil iemand van mijn vrienden mij toevoegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
FREAKY ik was je net een DM aan het sturen. Komt ie alsnog.Ik denk ook vaak zomaar random aan jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben tevens te herkennen aan de postnatale haaruitval.
hier ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het recept voor een verstopt doucheputje. En daarna uitkammen en de hele wasbak vol. Kan wel wat hebben gelukkig, maar toch .
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorspel veel baby's alleen in een romper.
Tot zover al onze plannen om de mooiste pakjes uit te kiezen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorspel veel baby's alleen in een romper.
+1 ik heb alleen maar effe strech rompers. Zag nooit het nu in van mooie rompers want toch onder de kleren. Tot nuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dacht ik ook al ja. Nu de mooiste romper. Maar ik heb alleen Hema mouwloos dus ik doe niet mee in de race
.
Dan hoop ik dat we allemaal de juiste baby weer mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan voorzie ik hier en daar wat doublures in de rompers.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er tussen 11 en half 12 en hoop toch wel een tijdje te kunnen blijven.
Ah, dan hoop ik er ook ongeveer te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef Mangostine het volgende:
Ik geloof dat wij om 9.30u uit Sittard vertrekken en incl stop tussendoor zal de rit plm 2,5u duren, dus tegen 12u daar.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er tussen 11 en half 12 en hoop toch wel een tijdje te kunnen blijven.
Eens hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Joh waarom kom je niet gewoon ook laziness!
Ik wilde het ook voorstellen maar wist niet wat de rest ervan zou vinden. Wat mij betreft kom je er gezellig bijquote:
Heel misschien moet mijn peuter ook mee. Zou dan wel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:30 schreef laziness het volgende:
Ik moet toch nog een baby en dreumes maken. Dan komen O. en ik ook nog eens op een meet.
Het weer is in ieder geval stralend!
Idem. In de zon is een no go voor mij. Maar er zijn echt bomen/struiken, iig aan de rand. Ben het park zelf nog nooit in geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als er geen beschutte plek is, maken wij rechtsomkeert idd. Dat wil ik echt niet met m'n uk van goed 7 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |