Dat had ik na mn eerste ook. Ik hoorde mn eierstokken harder rammelen toen ze me open maakte voor de keizersnedequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en niet omdat ik zwanger ben(serieus, ik zou t zó graag alweer willen
![]()
)
Heel offtopic dit allemaal, maar ik ben zo nieuwsgierig; ga je dat ook proberen?quote:
Neh, we gaan alleen roddelen over Gularaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Buik inhouden....
Om geroddel achteraf te voorkomen, nee, ik ben niet alweer zwanger!
Jij mag wel even met mijn baby's knuffelen maar je mag ze niet meenemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Kersjes het volgende:
Zondag in het park ga ik goed rondkijken, misschien zit er wel een klein beebje in de boom die ik er zo uit kan plukken![]()
Maar zelf zwanger raken?
No way in hell dat ik dat ooit nog ga doen![]()
Wat is dat met die ringen?
Mushybrain, ik snap het niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Maar heb nog wel een buik. Daar herinnert m'n moeder me ook wekelijks met veel plezier aan![]()
.
Gebeurt wel vaker, suf he?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Gulara het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er niet haar buik hoeft in te houden.![]()
![]()
![]()
Ik ben nog aan het twijfelen hoor. Het lijkt me heel leuk, maar ik wil alles tegen elkaar afwegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heel offtopic dit allemaal, maar ik ben zo nieuwsgierig; ga je dat ook proberen?
Mijn moeder heeft mij ook alleen gekregen (dus ik volg jou (en Groofsken) altijd een beetje) en zij heeft het uit praktische overwegingen bij 1 gelaten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa houden van je kind(eren) komt volgens mij in onbeperkte hoeveelheden he
Done.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef Mineola het volgende:
Ik ben groeploos... Wil iemand van mijn vrienden mij toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |